mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 09:00 
 
ja osobiscie oczekuje od 14 tego ze bedzie to bardziej casualowa wersja 11 z ladniejsza grafika. uwielbialem 11 tylko expowania w party takiego jak tam juz bym nie wytrzymal. instancje ok. na konkretna godzine z ekipa zawsze sie mozna ustawic.[/list]


_________________
Jast v2.0

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 09:07 
 
mrynar napisał(a):
To bylo wiadomo od poczatku.

Jak juz pisalem: zaczne grac w XIV z pozytywnym nastawieniem (zawiesze XI), ale jesli XIV nie wniesie nowej jakosci do grania i do tego prawie wszystko bedzie instancjonowane (co niestety jest prawdopodobne) to pewnie szybko sie znudze i pewnie wroce do XI, gdzie nie musze juz grac po 10h dziennie, zeby osiagnac jakis tam sredni poziom.


Sie wkurwie na maxa jak Opik będzie miał rację z instancjonowaniem. To też było moją zmorką w Aion. Grałem Gladem (najmniej lubianą klasą w grze) i jedynie na pierwszą instancję byłem w miarę zapraszany (NTC jak ktoś ogarnia), gdyż Glad dobrze tam tankował Bossa. Jak przyszedł czas chodzenia do FT to 90% invite miałem od znajomych... czyli kupę czekania i wpraszania się. Jak będzie tak samo w FFXIV to nędza.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 09:14 
 
Krzysiek2099 napisał(a):
mrynar napisał(a):
To bylo wiadomo od poczatku.

Jak juz pisalem: zaczne grac w XIV z pozytywnym nastawieniem (zawiesze XI), ale jesli XIV nie wniesie nowej jakosci do grania i do tego prawie wszystko bedzie instancjonowane (co niestety jest prawdopodobne) to pewnie szybko sie znudze i pewnie wroce do XI, gdzie nie musze juz grac po 10h dziennie, zeby osiagnac jakis tam sredni poziom.


Sie wkurwie na maxa jak Opik będzie miał rację z instancjonowaniem. To też było moją zmorką w Aion. Grałem Gladem (najmniej lubianą klasą w grze) i jedynie na pierwszą instancję byłem w miarę zapraszany (NTC jak ktoś ogarnia), gdyż Glad dobrze tam tankował Bossa. Jak przyszedł czas chodzenia do FT to 90% invite miałem od znajomych... czyli kupę czekania i wpraszania się. Jak będzie tak samo w FFXIV to nędza.


Dal mnie instancje to nie mmo, jako element gry sa ok, tak jak dynamisy czy limbusy w XI, ale jak jest tego za duzo to obcych graczy spotyka sie tylko w miastach i gra sie glownie ze znajomymi (co jest fajne w grach multiplayer ale nie w mmo).
Syn mnie nastraszyl, ze HNMy i NMy moga byc glownie w instancjach (gdzies czytal takie spekulacje) co byloby mega syfem, dramy na fafie byly boskie.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 11:03 
 
Cytuj:
Square Enix shared a final release date for the PC version of Final Fantasy XIV last week but did not give a specific date for long awaited start of the game's beta test. That update came today via the game's official Twitter.

In a post shared earlier today, the company listed a July 10 start date for the beta.

This is a closed beta. If you're not sure if you're allowed to take part, you probably aren't. Those who are on the beta can already download the client at the beta tester site.

Square Enix has been giving the local media early access to the game's beta version. Visit Famitsu.com for a screenshot-filled report.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 lip 2010, 13:53 przez Keii, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 11:03 
 
Opi , wlasnie NMy narazie zapowiadali nieinstancjonowane.

Guildleve sa w pewnym sensie instancjonowane, tzn. wedlug tego co mowi S-E to nikt inny nie bedzie mogl widziec twoich mobkow do Leve - czyli nie bedzie problemu, ze brak questowych mobow bo wszystko leja.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 11:05 
 
Gokulo napisał(a):
Opi , wlasnie NMy narazie zapowiadali nieinstancjonowane.

Guildleve sa w pewnym sensie instancjonowane, tzn. wedlug tego co mowi S-E to nikt inny nie bedzie mogl widziec twoich mobkow do Leve - czyli nie bedzie problemu, ze brak questowych mobow bo wszystko leja.


Oby!!

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 11:05 
 
Cytuj:
Positioning and Orientation in Battle

"When fighting monsters, the direction from which you attack can alter the power and/or effect of your techniques. There are also other elements such as the ability to break off parts of the monster's body by attacking certain areas. This isn't true for every single enemy, but say you're fighting a monster with two large horns on its head. Attacking the head from the right side with a certain technique could cause the horn to break. Similarly, attacking certain creatures from behind can damage their tail. Such precision attacks will be a part of the battle system. We hope players enjoy trying out how attacking certain areas cause changes in the monster."

The New Action Guage

"In the beta version, the Action Guage is a set length and fills at a set speed. However, the Action Guage now has a direct effect on the effectiveness of attacks, so we are looking into what further changes might be made. For example, we could add an ability that makes the Action Guage fill up faster -- something like a Haste spell, perhaps. Also, we are testing out having the Action Guage fill up at different speeds for different classes."

Comminication in Battle

"Since players have to constantly be selecting commands during battle, it's can be difficult to find a moment to chat with your teammates. In order to allow party members to communicate in the midst of battle, we plan to include a set of icons intended to convey key concepts. For example, there will be signs that indicate "Let's do Battle Regimen X" or "Please heal me!" that can be quickly and easily displayed to the party."


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 11:29 
 
Jeszcze ciekawe fragmenty z innego wywiadu:

Cytuj:
Why did the PS3 version get pushed back?

We did our best to have the 2 versions out at the same time, but since PS3 has less RAM, we had to change some aspects, including data size. This is why we need more time to work on it. We're really sorry about it and we'll do our best to get it out as soon as possible.

FFW: When will beta happen on PS3?

A: This month we will decide of the PS3 Beta schedule. I hope I can give oyu more details soon.

Q: Some players are very attached to japanese voices, but these in game are in english. What do you intend to do?

A: In real cutscenes, the dub will be strictly in english. Reason for that is labial synchronisation. That being said, for fights and when characters do emotes, there will be a lot of voices to pick from. Some were made in Hollywood, but we also used some japanese dubbers.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 11:31 
 
Ja bym wolał aby sprzętu z worldspawn HNMów nie było tylko właśnie to co najlepsze z instancji jak Salvage w FFXI. Kolejny Final promujący botowanie- nie, dziękuję.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 11:55 
 
Targaryen napisał(a):
Ja bym wolał aby sprzętu z worldspawn HNMów nie było tylko właśnie to co najlepsze z instancji jak Salvage w FFXI. Kolejny Final promujący botowanie- nie, dziękuję.


A ja bym wolal, zeby SE od dnia premiery zaczelo walczyc z botami i nie zabijala spontanicznej zabawy przez instancjonowanie wszystkiego. Mogliby tez wprowadzic jakies skomplikowane algorytmy popowania NMow, zeby nie trzeba bylo siedziec po 3h na spocie.

Gralem ostatnio w rozne mmo i widzialem jak mozna zarznac fajna zabawe i do tego sprawic, ze cos takiego jak ekonomia w grze nie istnieje:

WoW - teraz jak sie chce to mozna wogole nie wychodzic z miasta i z nimim nie gadac w grze, zeby pograc wystarczy zapisac sie do kolejki na BG albo do grupy na instancje. Nofun dla mnie.

WAR - gra gdzie dobry sprzet jest do zdobycia tylko na insntancjach albo na oblezeniach zamkow. AH jest ale nie wiem po co, nie ma sensownego craftu, nie ma ekonomii, nie ma niczego. gra umiera.

LOTRO - fajny sprzet jest albo z craftu albo z instancji. Craft jest prosty i kazdy moze sobie sam wszystko zrobic. Jak ktos lubi zarabiac kase to sie da, ale nie ma jej potem na co wydac.

Wszystkie 3 gry sa dobre na 1-2 miesiace, potem nudza strasznie.

FFXI jest (byl) gra na lata, bo mial ekonomie, trudny craft i gameplay wymuszajacy dobre kontakty z innymi graczami.

Jaki bedzie FFXIV zobaczymy.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 12:22 
 
Właśnie otrzymałem maila od SE o uruchomieniu preorderów :D Pełną parą prą do przodu :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 12:24 
 
No to teraz czekać na odpowiedź Ultimy - średnio mi się uśmiecha preorderować CE w angielskim sklepie, bo to pociąga za sobą ryzyko, że przyjdzie pod koniec head startu na przykład.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 12:37 
 
Oby Keii, jak tylko sie pojawi to robie cancel na UK :D i zamawiam w Ultimie.


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 13:20 
 
Ja jestem tego samego zdania co Opi, większość gier nie posiada na chwilę obecną żadnej ekonomii a kasa jest potrzebna do kupowania nowych potków czy scrolli do wypadów na instancje... Craft w zasadzie nigdzie nie istnieje bo każdy ma na max to po co kupować na AH. A instancje wszędzie powodują że gra nie jest mmo tylko multi. Fajnie jest że spora część sprzętu jest w instancjach, że można się dobrze ubrać, przecież nikt nie każe mieć wszystkim najlepszego sprzętu. To właśnie dlatego jest utrzymywana ta tendencja, bo gracz A który gra 1h dziennie chce móc zdobyć wszystko to co gracz B który gra 4h dziennie. A że więcej jest tych pierwszych :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

**
Avatar użytkownika

Posty: 343
Dołączył(a): 20.05.2009
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 13:49 
 
Beta startuje od tej soboty ;)


_________________
FFXIV - Moogle - A'rtho Zoah - [S e e D]
FFXI - Ramuh/Bahamut - Ragni - RETIRED

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 14:22 
 
Postniete pare postow wyzej :p

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 16:21 
 
mrynar napisał(a):
Targaryen napisał(a):
Ja bym wolał aby sprzętu z worldspawn HNMów nie było tylko właśnie to co najlepsze z instancji jak Salvage w FFXI. Kolejny Final promujący botowanie- nie, dziękuję.


A ja bym wolal, zeby SE od dnia premiery zaczelo walczyc z botami i nie zabijala spontanicznej zabawy przez instancjonowanie wszystkiego. Mogliby tez wprowadzic jakies skomplikowane algorytmy popowania NMow, zeby nie trzeba bylo siedziec po 3h na spocie.

Gralem ostatnio w rozne mmo i widzialem jak mozna zarznac fajna zabawe i do tego sprawic, ze cos takiego jak ekonomia w grze nie istnieje:

WoW - teraz jak sie chce to mozna wogole nie wychodzic z miasta i z nimim nie gadac w grze, zeby pograc wystarczy zapisac sie do kolejki na BG albo do grupy na instancje. Nofun dla mnie.

WAR - gra gdzie dobry sprzet jest do zdobycia tylko na insntancjach albo na oblezeniach zamkow. AH jest ale nie wiem po co, nie ma sensownego craftu, nie ma ekonomii, nie ma niczego. gra umiera.

LOTRO - fajny sprzet jest albo z craftu albo z instancji. Craft jest prosty i kazdy moze sobie sam wszystko zrobic. Jak ktos lubi zarabiac kase to sie da, ale nie ma jej potem na co wydac.

Wszystkie 3 gry sa dobre na 1-2 miesiace, potem nudza strasznie.

FFXI jest (byl) gra na lata, bo mial ekonomie, trudny craft i gameplay wymuszajacy dobre kontakty z innymi graczami.

Jaki bedzie FFXIV zobaczymy.


W Lineage 2 jeszcze z przed czasow i wlacznie z C3 jedynym miejsce na dobre itmey byl wlasnie craft / trudny no i RBki.

Niestety swiat idzie ku uproszczaniu wszsytkiego. Latwiej = wiecej graczy= wiecej kasy

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 16:27 
 
Na szczęście/nieszczęście Japończycy mają do tego trochę spaczone podejście, więc może XIV to nie będzie taki easy mode.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 18:03 
 
Spaczone podejście czy też nie, ale S-E nie może pozwolić sobie na klapę finansową. Dlatego nie wierzę w wysoki poziom trudności.


_________________
Obrazek

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2010, 18:09 
 
Niech w koncu zrobia swiat ktory rzadzi sie wlasnymi prawami (AI) to bedzie hit na zawsze ;) Niestety nie da rady. Sam system Armoury juz jest ciekawym rozwiazaniem ale powinni wprowadzic bronie ktore dropia/crafca sie z szansa 0.00000001% i maja special ability i mozliwosc lvlowania do konca swiata ora zmieniaja wyglad na nie wiadomo jaki !! ;)

Abstrakcja ale pewnie daloby sie to jakos oskryptowac

Powiem tak jesli uda sie im mnie utrzymac tzn. ze to dobry produkt !!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.