mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 43  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:00 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
pvp soul bedzie na levelu 50 - sorry ale to gowno warte jest - biorac pod uwage, ze pvp zaczyna sie od levelu 20.

A to nie będzie jak w becie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:02 
Cytuj  
nie, pvp soule maja byc dostepne od 50 levelu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:07 
Cytuj  
To raczej nie ma znaczenia, bo tylko Tier 1 PvP soula jest dostepny bez PvP ranków, a nie mamy pojecia jak szybko sie te PvP ranki bedzie wbijać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:10 
Cytuj  
Tomu sciaga losowo ale wydaje mi sie ze sciaga takze hoty. Ale ten skill ma 30 sec cd. IMO void knight jest niewiarygodnie dobrą postacią do pvp


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:21 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nie, pvp soule maja byc dostepne od 50 levelu.


50 lvl to nie problem w tej grze, max 2 tyg grania :)


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:25 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Mendol napisał(a):
nie, pvp soule maja byc dostepne od 50 levelu.


50 lvl to nie problem w tej grze, max 2 tyg grania :)


Zalezy dla kogo - akurat mam ferie na 4 pierwsze dni headstartu a tak... watpie czy wbije w miesiac 50 :P Ale zobaczymy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:26 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
melee rogue ma.
ale ranged? silence z cd 1min, ktory zeby dostac trzeba wpakowac 20pk w rangera, ktory poza tym jest srednio zabawny.
pvp soul bedzie na levelu 50 - sorry ale to gowno warte jest - biorac pod uwage, ze pvp zaczyna sie od levelu 20.


Mozesz sobie takie cos na 20stym zrobic:

http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0MfNb.qhz.VMs0u0z


a ten skill z drzewka pvp przy 5cp masz 100% na interrupta z 5metrowa przewaga odleglosci nad np magami.


Dla mnie akurat ranger jest zabawny ;)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:36 
Cytuj  
no to jest jeden silence co minute u rangera, u ktorego nie chce wydawac 16 punktow bo jest to dla mnie malo zabawna klasa do gry, z wyjatkiem solo pve.
i jak pisalem pvp soul bedzie dostepny od 50 levelu.
marksman powinien miec tez jakiegos silenca i tyle.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:39 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no to jest jeden silence co minute u rangera,


Co 30sek, chyba że chcesz mieć interrupt bez cd.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:50 
Cytuj  
a no tak, moj blad. ale to nadal tylko u rangera i trzeba zmarnowac w uj punktow na to.
chce takiego skilla u marksmana :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:55 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a no tak, moj blad. ale to nadal tylko u rangera i trzeba zmarnowac w uj punktow na to.
chce takiego skilla u marksmana :)

No. Ale wlasnie o to chodzi, zeby mieszac ze soba klasy, a nie zeby kazda klasa mialo to co maja inne klasy ;p.
Na 50lvl 16 punktow to nie tak duzo.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:58 
Cytuj  
Cytuj:
ale to nadal tylko u rangera i trzeba zmarnowac w uj punktow na to.
chce takiego skilla u marksmana

Ale po co, przecież spokojnie przedepeesujesz maga w MM.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 14:59 
Cytuj  
ok, niewazne. nie widze sensu ciagniecia tej dyskusji :)
stwierdzam fakt - wedlug mnie marksmanowi brakuje silenca.
nie wspominajac o tym, ze pozniej wraz z levelem dostajemy tylko coraz wiecej skilli z 2-3min cd.
brakuje za to skilla, ktory wyrownalby troche szanse w walce z magiem - bo wedlug MNIE rogue powinien wlasnie walczyc z klerykami/magami.
w tej chwili marksmanem uszkodzenie kleryka jest naprawde dosc ciezkie.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 15:01 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a no tak, moj blad. ale to nadal tylko u rangera i trzeba zmarnowac w uj punktow na to.
chce takiego skilla u marksmana :)


Mozesz to mieć już na 16stym levelu a dostajesz od rangera:

Eagle Eye - crit chance +5%
Killing Focus - +4% damage z ranged weapons
Crippling Shoot - 50% snare na 6 sec z 10sec cd.
Improwed Quick Shoot - 100% szansa na 30% bleed
Piercing Shoot - armor reduction ( na 25 levelu zdejmuje tym ca 300 armora )
Predatory Instinct - + ap dla rogue
Head Shoot - combo pointowy finisher bez cast time.


To skille nie przydatne dla MM ? :P



Nad magami masz 5 metrową przewagę do tego nie masz tylu skilli z cast time co magowie do tego masz w uj i troszke zrywania snare rootow u mm, jaka jeszcze przewagę chcesz ? :P

Wiesz co robi mm z magiem na którego założysz Piercing shoot ? :P
A uszkodzenie kleryka jest cieżkie każdą klasą imo, najmniejszy problem mam z nimi własnie rangerem.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 18:48 
Cytuj  
ktos sie wczytywal w te informacje odnosnie zmian w alphie?

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 18:53 
Cytuj  
No jak dla Ciebie to MM/Rang wyłapali buffa z niewiadomych przyczyn.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 18:55 
Cytuj  
Maga nerfią, a MM boostują.Zwiększają też dmg broni (boost w&r) i dopalają moby (dmg+HP).

*

Posty: 119
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:02 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Maga nerfią, a MM boostują.Zwiększają też dmg broni (boost w&r) i dopalają moby (dmg+HP).

lols powinno być odwrotnie ciekawe kto zagra teraz magiem :D będzie plaga /ranger/MM tak jak to było już na tej becie

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:22 
Cytuj  
Cytuj:
* Post-50 Dungeons and Raids now require Focus, Hit, and Toughness.
* Tier 1 Experts cap out at 50 Toughness.
* Tier 2 Experts and Outdoor Raids cap at 100 Toughness, 100 Hit, and 100 Focus.
* Indoor Raids cap at 150 Toughness, 200 Hit, and 200 Focus.


WTF? "Gated" dungeony i raidy to najglupszy pomysl pod sloncem. Mam nadzieje ze to sa wymagania nie zeby wejsc tylko zeby "ogolnie dawac rade" a wejsc i probowac bedzie mozna tak czy siak.

Niestety wyglada mi to na idiotyzm w stylu WoW ze nie wpusci cie do dungeony bo masz za niski sumaryczny item lvl (lol).

Nawet LOTRO po 3 latach petycji i beczenia playerow wywala Radiance a tu takie cos :)

No i bedzie jesli to tak zostanie to bedzie chuja a nie customizacja postaci itemkami bo bedzie tak jak w WoWie - "do capa".

Cytuj:

ANCIENT WARDSTONES
* Keep in mind this is a first iteration of a new type of content, so be aware that it will evolve and improve over time. We welcome your feedback and suggestions as we try to turn the awesome up to eleven.
* Intended to act as a form of player-driven content that bridges the gap between Rifts/Invasions and Quests; to that end, we present 'Ancient Wardstones!' *fanfare*
* On entering Scarlet Gorge, a new quest is being offered. Defiants should seek out Mariko Bella at Old Mule Run, and Guardians find Paula Becksten at Overwatch. This quest provides the ability 'Activate Ancient Wardstone' and shows you what these new objects look like. The next step is to go exploring and find them!
* Once you discover an Ancient Wardstone, use your new ability to start an event. This might be one of several things. They're a bit of a surprise and award experience and Rift currency.
* Completing these events allow the Ancient Wardstone locations to upgrade. Standard quests are daily repeatable, while area quests reset every 10 minutes while the Wardstone is active. Rewards for the first quest completion are naturally higher than subsequent turn-ins.
* Beware! Not only do these Ancient Wardstone locations become Invasion targets, they can also be destroyed by members of the other faction. Guard them with care. For the more adventurous - you can activate Ancient Wardstones in areas of zones controlled by opposing factions. Any Ancient Wardstone location can be activated for either Guardians or Defiants.
* Yes, some of the content in opposing areas is PvP oriented, but not all.
* But wait, there's more:
* Deep in Scarlet Gorge, a horrible beast of the Planes has slept for millennia. Behold - Urthura, 'The Dweller Below.' If a single faction controls all Ancient Wardstones in Scarlet Gorge, the sweet smell of power awakens Urthura from her slumber, causing her to rampage across the Gorge, intent on destroying everything in her path. Where she spawns depends on which faction activated the wardstones that summoned her. Once spawned, she can be claimed by either faction, so get that raid together quick!
* Fortunately for the residents of Scarlet Gorge, Urthura tires easily, and can only awaken once per 20 hour period.


To z kolei zajebisty pomysl i chyba widzimy tu jakies niesmiale poczatki zajmowania sie World PvP. Z systemem dunamicznego contentu maja wlasciwie nieograniczone mozliwosci tworzenia szybko eventow i innych ciekawych rzeczy. Nie moge sie doczekac Bety 6 zeby to potestowac "w praniu".

Cytuj:
* Added Drakith Hatchery test raid lure to the Fire planar merchants in each capital city.
* Additional raid rift lures are available for Terror of Undeath, Winds of Chaos, and Hunger of the Deep on appropriate planar faction merchants.


Fajnie. Widac ze tych raid riftow bedzie psoro bo widzialem juz te itemki w vendorow i jest tego pare i dodaja nowe. Po raz kolejny kolejny maly kamyk spada z serca a propos obecnosci lub nie endgame contentu.

Cytuj:
MERIDIAN
* New 'Saga of the Endless' quest arcs are available in Meridian at level 20. These have a prerequisite that your character has completed the appropriate racial quest (By the Ancestors, On Distant Shores, or The Pride of the Eth).


Wiecej Lore i "backgroundu" - mniam. Fajnie ze maja czas zajmowac sie takimi pierdolkami z premiera wlasciwie na karku. To swiadczy o dobrej organizacji pracy i planie rozwoju/patchowania gry. :)

Cytuj:
PVP/WARFRONTS

* Improved Solo queue times.


/clap

Cytuj:
GRAPHICS AND AUDIO

* Even more subtle Bard music effects.


/clap /clap /clap :)

Cytuj:
CLIENT/SERVER
* Server lag and capacity improvements!
* Improved login queue wait time estimates. Alpha probably won't see this!


Zajebiscie o ile bedzie dzialac.

PS. Taki moj komentarz do leaknietych Alpha Patch notes wklejonych przez kolege w innym temacie oraz dostepnych do poczytania w calosci tutaj: http://pastebin.com/HeazxNCt

Ogolnie gra dalej rowno i mocno idzie w bardzo dobrym kierunku )oprozc tych dungeonow ale moze to nie bedzie dzialac tak jak mi sie wydaje).
Plus naprawde podziwiam (jak na fanboja przystalo) Trion za organizacje - 4 dni bety a oni rownoczesnie takie patche do alphy sadza "na boku". :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2011, 19:29 
Cytuj  
Tzn. bede mogl wkoncu przejac Wardstona w campie przeciwnika ?
Bo wlasnie w niedziele na ten temat marudziłem i pisałem feedbacki do Trionu ;p.

Ten Hit, Tough i inne capy mi sie nie podobaja. Jakie by to nie było, jest zjebane, że wogóle będe musiał zbierać konkretne itemy zeby coś capnąc. Będe whinował.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 43  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.