mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 17
Dołączył(a): 22.02.2011
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 11:38 
Cytuj  
Z jakimi innymi soulami proponowalibyscie zestawic Druida?
Czy istnieje sens inwestowania w takie drzewo, czy moze jednak proponujecie inne buildy (buffy i dmg plus heale, jeśli potrzebne).

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 12:53 
Cytuj  
Gram drutem shamanem i semtem. Gra sie miodnie. Mam zamiar zrobic cale drzewko druida.


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1034
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 13:52 
Cytuj  
Mi sie najbardziej w druidze podoba jego perma pecik :)

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 14:43 
Cytuj  
nie wiem jak satyr ale driada ssie pauke


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

*

Posty: 198
Dołączył(a): 16.05.2006
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 15:56 
Cytuj  
To musze taką zawsze mieć zsummonowaną :D


Posty: 7
Dołączył(a): 22.02.2011
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 18:27 
Cytuj  
Ja się przez prawie cala bete zmagałem Klerem i bardzo mi się spodobał.

Ostatnio uzywalem takiego buildu :/ docelowo lekko rozszerzony do 50/
Build -Inkwizytor 51 Sentinel 10 Warden 4 -->na 50

i musze przyznać ze rewelacyjnie mi się grało. Po pierwsze czemu drzewka Sentinela i Wardena? – warden głownie dla hota i odrzucenia a Sentinel zęby mieć heale intantowe i zwiększenie dps. Inka dałem na maxa bo każdy punkcik wydany prockuje zwiększeniem o 2% dps a ponoc na alfie daje +4% na doty inkwizytora... tez ciekawe i tez na tym bazować się będzie. Na pvp sobie tez niezłe radził... trochę CC, 3 insntant doty dobry dmg z B.o.Justice i rewelacyjny spike nuke z krytykiem na B.o.Depraavity.
Sadze ze docelowo chciałby czymś takim potarzać... Co o tym myślicie?
Calabiste widziałem ze parę osób wzięło ale nie grałem nim za bardzo bo mi niestety do gustu nie przypadł.

Pograłem także Justikarem jako main tankiem z czymś takim:
Build - Justikar 38 Druid 10 Shaman 8 -->na 42lvl
Build - Justikar 48 Druid 10 Shaman 8 -->na 50lvl
Twardy jest Bardzo, 3 banieczki niezły heal na samego siebie i drużynę. Prawdopodobnie może mieć więcej zbroi niz docelowo Warrior. Kto sie pytał o braki z mana. Na tym poziomie żadnych nie ma. Sa skille co 1 min z Justi i Dru które odzyskują 5 i 10% many na hita. To w zupełności wystarcza zęby nonstop przez parę godzin bic moby :D
Uważam ze potencjal jest niesamowity w tej klasie, tylko trzeba masę lądowca w spell powera by uzyskać przyzwoite parry i blok.
Co do w.w buildu na wyższy poziom a tak naprawdę już od początku trzeba więcej przyładować w Blok z tarczy. której niestety nie posiadałem wiec zrobiłem porządnie i klimatycznie z 2h obuchem :D


Ogólnie chciałbym się spytać co sadzicie o lekkim polaczeniu Cabalisty z Inkwizytorem. bo co prawda poczytałem trochę pokombinowałem ale nie miałem za bardzo większego odczynienia Cabalista na hight lvl. Czy w ogóle warto, bo sadze ze ink ma to co trzeba...


Ostatnio edytowano 22 lut 2011, 20:45 przez Morrtis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 18:53 
Cytuj  
bardzo ladny post Morrtis, jednak fajnie by bylo, gdybys poswiecal troche wiecej czasu na sprawdzanie bledow.

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 19:00 
Cytuj  
Inquisitor + Cabalist dziala idealnie, jak tylko znowu Lurking Decay bedzie dzialalo. Wtedy Cabalist ma niezle pierdolniecie w AOE, jak Stormcaller, a Inquisitor ma glownie single-target + jakies male AOE bonusy. Dodatkowo tez Cabalist daje sigil z dosc poteznym mana-regen, wiec takie polaczenie ma sens. :)

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 19:02 
Cytuj  
Połączenie inq z cabem to nie jest głupi pomysł. Masz dosyć masywne zwiększenie spell powera i spell dmgu, a Obliterate jest na prawdę silnym skillem (bez crita za ok 800 - 900 dmgu). Ale nigdy nie rozdawałbym więcej w Caba, reszta skilli jest IMO bezużyteczna, do AoE i tak lepsze Circle of Oblivion od Tyrranta czy jakiegokolwiek Channela Cabalisty. Ja grałem czymś takim na DPS: http://rift.zam.com/en/stc.html?t=00rod ... .Ex0ixL0qz i całkiem ładnie się dpsowało, często pierwszy byłem w dpsie, a i self heal mocny ;)

Co do Justicar buildu to IMO dawanie 10 pkt w druida to marnowanie punktów. Lepiej wymaxować Justicara dla ostatniej Doctrine która niewątpliwie będzie przydatna zarówno na PvP jak i do tankowania. Ja będę celować w coś takiego: http://rift.zam.com/en/stc.html?t=00arn ... eekRR.hIdz


_________________
steam: Deathel


Posty: 7
Dołączył(a): 22.02.2011
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 21:28 
Cytuj  
Sry za błądziki ale poprawiłem :] / w mare większość /

Dałem 10 w Driuda bo miałem już takie głupie przyzwyczajenie z Szamana który to był moim pierwszym głównym soulem. Ale nie było to do końca tak bez powodu, na 10 jest skill który defekto daje ci mane za każde uderzenie jakie zadasz przez 10s. Bez dwóch takich skilli to ja nie wyobrażam sobie tankowania grupy mobow która wymaga użycia prawie non stop Even Justice ktory to jest obszarowka przedemną za ok 100 many / skill. Jjusticarem zużywałem naprawdę masę many na heala nie tylko na samego siebie ale takze druzyny, banieczki i dość drogie hity. Obawiam się ze może niewystarczyc jeden tylko ten skill. Fakt nie grałem na tarczy i może to odzyskiwanie rekompensuje ubytki, tego nie wiem.
Co do skillu za 51-rwszy punkcik jestem trochę sceptyczny. Masz przecież Doctrine of Valiance, która zadaje dmg z czterech Convictionow i ma mnoznik 200% leczenia za obrażenia zadane. Defakto wygląda ze dps jest porównywalny a może byc i ciutke większy 50 poziomie a leczylo mnie to 400-450, czyli tyle mniej więcej co Doctrine of Bliss, ktora jest znacznie tańsza i zużywa tylko 1 Convict. Fakt nie jest to heal na drużynę ale 18% many to tez lekkie gięcie. Wolałbym chyba rzucić już częściej Doctrine of Loyalty / leczaca nie 5 a 10 czlonkow rajdu/ Nie chce rozstrzygać ale obawiam sie ze skill będzie rzadko użyteczny i troszkę za drogi w manie.
Po lekkim przemyśleniu usunął bym jeden punkcik z Justi i włożył w szamana by mieć skill na 14 poziomie. Fakt może troszkę mniej życia będzie z druida, ale heal szmanowy na ewentualnym krytyku to nie jest cos czym można pogardzić.
Trzeba będzie pocekac jeszcze do Finalnego wydania bo wiem ze jeszcze sa kosmetyki na alfie… ale ważne ze jakaś twarda baza jest.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 21:39 
Cytuj  
Ty używasz Doctrine of Valiance? :O Toż to największy szajs jaki ma Justicar :P Lepiej jest rzucić Doctrine of Bliss, zadaje tyle samo heala, a zawsze kilka convictionów masz jakby się coś nie wypaliło, na zaś ;) Powiem Ci że ja z maną u Justicara problemów nie miałem jak tankowałem RD. Od grupki do grupki, często kilka pulli można było zrobić bez drinka. Doctrinka to najtańszy skill Justicara więc o to bym się nie martwił. Liczę natomiast że naprawią Even Justice, bo zamiast 5 celów atakuje tylko 3.


_________________
steam: Deathel


Posty: 7
Dołączył(a): 22.02.2011
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 22:50 
Cytuj  
Bardziej chciałem porównać ten skill z tym z 51, który defakto jest dość podobny, może troszke lepszy ale koszt jego.. omg. Wiesz na trashu i addach Even Justice jest konieczoscia wraz z ewentualnym dodatkiem Righteous Imperative, a ten pierwszy combosik z many mnie strasznie wyprowal i osobiście nie byłem w stanie bezproblemowo bez oszczędzania na jednym tylko skillu jechać / ale to na tarczy z odyskiwaniem za blok może inaczej wygladac /. Po prostu nie chce odpoczywać na co drugim-trzecim pullu :]
Ja silowalem się z mobkami na każdej instancyjce powyżej 25lvl uzywajc młotka 2h. Po prostu chce jakeis optimum znalesc. Na livie serwerze troszeczkę powzniej po prostu chce podejść do tematu i prawdopodobnie mój kler będzie nawracal Macą i wciskal kit z ksiarzeczki z drugiej reki, ewentualnie z tacy komus w twarz przywali uzywajc Precept of Refuge. Tak czy siak chciałem zrobić bardziej fanowo cos na wzor Inkwizytora z Warhammer 40k uzywajc chainow i 2h :]

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 22 lut 2011, 23:35 
Cytuj  
Znaczy się, IMO tankowanie bez Percept of Refugee jest znacznie mniej wydajne, polecam Ci ten skill bo jest na prawdę dobry (20% bloku więcej, z 5 punktami w odzyskiwanie many po blocku możesz powiedzieć Papa problemom z maną ;)). Możliwe, że masz racje i moje problemy z maną, a właściwie ich brak, był spowodowany tym, że te kilka % many po bloku się odzyskiwało co jakiś czas. Wbicie w grupkę trashy normalnych na Percepcie to odzyskanie jakiegoś 50% many, a wystarczy tylko kilka razy Even Justice użyć, żeby utrzymać aggro ;]


_________________
steam: Deathel


Posty: 7
Dołączył(a): 22.02.2011
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 02:00 
Cytuj  
Pewnie tak i dlatego dałem build jaki uzywalem i pod nim docelowy jaki według mnie by pasował na50 poziom. Może problemy znikną może będą mniejsze, się okarze. Tankiem i tak jaki glowną rolą nie będę gral ale bardzo podoba mi się jego fizyka. A co do aggro to moby maja się trzymać tak ze jak pójdę afk to mob nadal ma się mnie trzymać :D, a aggro to akurat w Rifcie jest zaskakująco proste.


Zastanawiałem się czy macie jakiś konkretny i ciekawy buld na max heala instancjowego bo mimo że nie mylo jakos większego problemu z nim to nie jestem przekonany w 100% do zadnego którego widziałem

Na takim bazowałem i fajnie zło:
Sentinel 40 Warden 16 Puryfire 0 -> build na 42
Z heal bylem zadowolony, Healing invocation lecialo po 1.4-1.5, instant tez nie dużo mniej I to jeszcze grupowo, z Wardena hoty plus drużyna, większość dostępnych bonusów tez było. Niby ładnie ale po długim biciu np. bossa czy mocnym obrywaniu całej drużyny może pojawić się problem z maną. Tanka podtrzymuje się łatwo i przyjemnie od czasu do czasu na drużynę cos rzucić to tez nie problem ale obawiam się że na wyżej lvl instach many może brakować . Macie jakiś złoty srodek na to ?

*

Posty: 198
Dołączył(a): 16.05.2006
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 09:51 
Cytuj  
@ Morrtis
Co do buildu na Inq - jeżeli brałbym wardena, to brałbym Destructive Tide, zamiast Aquatic Affinity. Zwiększenie dmgu instantów -> wszystkie doty silniejsze.

Co do healowania na instancje to sądzę, że Purifier > all.
Jak dla mnie Purifier jest stworzony do halowania main tanka :) Te wszystkie tarcze jakie daje przy healach, auto heal jak za bardzo spadnie celowi hp, itp.

Co do tankowania Justicarem - zastanawiałem się, czy nie było by dobrym pomysłem wpakowanie na 50 lvlu 6 punktów w cabaliste dla self-buffa +40 resista na wszystkie elementy.


Posty: 7
Dołączył(a): 22.02.2011
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 12:56 
Cytuj  
jinnai napisał(a):
Co do buildu na Inq - jeżeli brałbym wardena, to brałbym Destructive Tide, zamiast Aquatic Affinity. Zwiększenie dmgu instantów -> wszystkie doty silniejsze.


No wlasnie Destructive Tide testowałem, testowałem bo też mi się tak wydawało i niestety pare godzin z logiem pokazuje ze nie daje efektów żadnych na dotach, to samo tyczy się jak naprackuje się Bolt of Depravity do poziomu instanta nie ma w ogóle zwiększonych obrażeń.

jinnai napisał(a):
Co do healowania na instancje to sądzę, że Purifier > all.
Jak dla mnie Purifier jest stworzony do halowania main tanka :) Te wszystkie tarcze jakie daje przy healach, auto heal jak za bardzo spadnie celowi hp, itp.

Z Pury moze sie pojawić problem kiedy trzeba będzie nie chronić a jednak przyhealowac tanka. Pury nie ma tyle heala ile potrzeba na kolejnych instancjach. Zgodzę się ze ma bardzo ciekawe skille które w krytycznym momencie mogą tanka przy życiu utrzymać, ale nie sa to niestety duże wartości. Główna tarczka da ci około 1.5 , zwiększenie zyca tez kolo 1k, seria tarczek po healu max 300 a wszystko ma długi cooldown :/
Ja głównie chciałem się skupic na jednej ciekawej zasadzie która jest już na alfie i niebawem będzie wprowadzona. Dokldnie wszystkie DoT ‘y i Hot’y będą miały wartość krytyczną liczona ka każdym indywidualnym ticku, Wiec dwa hot’y z wardena prawdopodobnie zapewnią nam zmniejszenie czasu castowania 3sek. Healing Invocation, który jest niezaprzeczalnie najmocniejszym skillem leczącym jaki kleryk posiada. Półtorej sekundy na castowaniu 3sek heala, i poł na 2sek, dodatkowo jeszcze dwa instanty drużynowe oraz zmniejszenie obrażeń jakie wchodzą w tanka o 40%i po obszarowym healu cla druzyna mneij obrywa ... Dla mnie to trochę lepiej przemawia i będę się starał bardziej w ta stronę pójść, zwłaszcza wykorzystując właśnie parę udogodnień jak zmnejszenie heala, mocny jednorazowy punktowy heal. Instanty i drużynowe heale. Zgodzę się jednak ze Pury ladnie jest w stanie w krytycznych momentach przytrzymać tanka, ale według mnie długi cooldown na niektórych kluczowych skillach mnie do gustu jakoś nie podszedł.

jinnai napisał(a):
Co do tankowania Justicarem - zastanawiałem się, czy nie było by dobrym pomysłem wpakowanie na 50 lvlu 6 punktów w cabaliste dla self-buffa +40 resista na wszystkie elementy.

Ta koncepcja mi się też podoba i myślałem o niej jakiś czas. Defakto nie tyle co rezisty ale spell power który zwiększy nam efektywnie blok i parrty ze spellpowera. Rezisty niestety nie dają na ife i death, które to się dość często przeijaja, ale za 6pk to jak najbardziej można rozpatrzyć tą opcje. Szkoda mi tylko tarcz 890 i heala z peta, bo to non stop hocik po 50-70. Na 50poziomie bedzi więcej tarczek ale trzeba zobaczyć na ile % się przelozy blok, parry i rezisty.

*

Posty: 198
Dołączył(a): 16.05.2006
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 13:23 
Cytuj  
Cytuj:
No wlasnie Destructive Tide testowałem, testowałem bo też mi się tak wydawało i niestety pare godzin z logiem pokazuje ze nie daje efektów żadnych na dotach


Jak ja testowałem to na 90% jestem pewien, że dmg w tooltipie mi się zwiększał.

@Pury

Sądzę, że Restorative Flames nie jest znacząco słabsze od Healing Invocation.
Do tego Pury ma badrdzo dużo bonusów do krytyków z heala.

Ja bym widział na 50 takiego kleryka do healowania main tanka:
Puri+Senti


Posty: 7
Dołączył(a): 22.02.2011
Offline
PostNapisane: 23 lut 2011, 14:14 
Cytuj  
Nie chce się z tymi instantami kłócić ale u mnie żadnego efektu nie zauważylem, siedziałem dobre 2h z jednym buildem i z drugim na tych samych mobach i efekt był żaden. Ale może to w ostatniej open w jakimś patchu becie poprawili. Jak będzie dzialac poprawnie na live to się wezmie.

Co do Healing invocation to masz bazowo 1/5 praktycznie wiekszy heal a do tego dochodzi ci 30% z 5 atutow i jakby nie było po 36 lvl zwiększysz całe jego leczenie o 50%. Na pewno jest to cos nd czym można się poważnie zastanowić. Sentinel ma potężne zaklęcia i zmniejszony cooldown ich rucania + male bajery dla party a Pury ma sporo absorbcji i skille które w krytycznych mometch podtrzymują tanka. Warden tez ma fajne skille jak zwiększenie po 15 i 10% efektywności heala…
Jedno i drugie rozwiązanie nie musi być złe, lecz osobiście wole Sentinela ze względu na niestety długie cooldowny Pury.


Posty: 17
Dołączył(a): 22.02.2011
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 15:52 
Cytuj  
Potestuję trochę pod kątem własnych upodobań. :)

Informacje przydatne jak najbardziej - dzięki za lekkie naświetlenie sprawy Morrtis.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 24 lut 2011, 17:42 
Cytuj  
http://rift.zam.com/en/stc.html?t=00dje ... .xE00Vuoqz

mój pvp healing build. co myślicie?


_________________
steam: Deathel

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 175 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.