mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 12:12 
Cytuj  
PvP jest tyle co potrzeba, wiecej PvP ta gra nie przewiduje :> To nigdy nie bedzie drugi Darkfall (tak jak by niektorzy chcieli).


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 12:13 
Cytuj  
nie. nikt nie chcialby drugiego darkfalla w rifcie - i to tez juz zaznaczalismy.
serio przestan zmyslac.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 12:14 
Cytuj  
@Embe nie dzięki patrząc na jego posty to to whine by przyniosło raczej odwrotny skutek :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 12:17 
Cytuj  
no jak nie Mendol ? Przeciez chcesz oblezen i niszczenie wiosek.... Pokaz mi gdzie w zalozeniach tej gry byly Sieges ??


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 12:21 
Cytuj  
a kto pisal o sieges? jebnij sie naprawde w glowe bo powoli trace cierpliwosc.
pisalismy, ze fajnie by bylo gdyby je dodali. w takiej formie jak np. w daocu.
'niszczenie' wiosek to nawet w vanilla wowie byla.
SKONCZ JUZ.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 12:27 
Cytuj  
Jak widać Huragan swoje najlepsze dni w trollowaniu ma już za sobą :roll:


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 12:34 
Cytuj  
"please do expect us to continue tuning to ensure that the griefing potential is kept to a minimum.


- The RIFT Development Team "

Jak widac, devsi beda starali sie utrudniac graczom griefing i w sumie dobrze.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 12:47 
Cytuj  
Huragan za dużo zmyślasz od dłuższego czasu, dodajesz do tego co inni piszą swoje słowa, a to nie ładnie jak na profesjonalnego forumowego trolla, ogarnij się i zacznij pisać z sensem :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 13:45 
Cytuj  
Nikt nie mówi o siege i ruchaniu zameczków jak w WARze. Chcemy po prostu tego co w vanilla wow - możliwość wejścia do miasteczka, zabiciu paru npc oraz graczy i zostania zdymanym przez ich raid, gdy się ogarną o co chodzi. Jakby od początku gry takiej możliwości nie było to nawet nie wiedzielibyśmy jaki z tego fun w rifcie i płaczu by nie było. Nie widzę wtedy celu w podział na serwery PvE i PvP, jeśli biorą pod uwagę tylko płacz kerbirków.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 13:50 
Cytuj  
Powinni postawić tylko serwery PvE imo w końcu gra skupia się na PvE a PvP to dodatek w postaci wf które z powodzeniem można grac na serwerach z PvE rulesetem, bo w końcu na serwerach PvP najważniejsze jest to żeby każdy mógł w spokoju sobie questować,biegać nago i zbierać kwiatki.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 15:06 
Cytuj  
shp napisał(a):
Chcemy po prostu tego co w vanilla wow - możliwość wejścia do miasteczka, zabiciu paru npc oraz graczy i zostania zdymanym przez ich raid, gdy się ogarną o co chodzi.


Alez nadal bedziesz mogl to robic, tylko ze bedzie to trudniejsze. Pozatym obroncy miasteczka beda mogli wezwac NPC na pomoc. Fun bedzie i dla was (atakujacych) i dla obroncow jak przyzwa NPCowe posilki :)


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 15:12 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Fun bedzie i dla was (atakujacych) i dla obroncow jak przyzwa NPCowe posilki :)


Przecież juz mogli przyzywać NPC więc o co kaman?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 15:39 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Powinni postawić tylko serwery PvE imo w końcu gra skupia się na PvE a PvP to dodatek w postaci wf które z powodzeniem można grac na serwerach z PvE rulesetem, bo w końcu na serwerach PvP najważniejsze jest to żeby każdy mógł w spokoju sobie questować,biegać nago i zbierać kwiatki.


W tej grze tak. Deal with this.

Cytuj:
Nikt nie mówi o siege i ruchaniu zameczków jak w WARze. Chcemy po prostu tego co w vanilla wow - możliwość wejścia do miasteczka, zabiciu paru npc oraz graczy i zostania zdymanym przez ich raid, gdy się ogarną o co chodzi. Jakby od początku gry takiej możliwości nie było to nawet nie wiedzielibyśmy jaki z tego fun w rifcie i płaczu by nie było. Nie widzę wtedy celu w podział na serwery PvE i PvP, jeśli biorą pod uwagę tylko płacz kerbirków.


Ale o co chodzi? Przeciez dalej jest taka mozliwosc? Moze o to ze bedzie za trudno hehe?

JA pierdole placzecie jak dzieci ktorym zabrano cukierka. Poczytajcie wywyaidy i wpisy devsow na forum = jednym z glownych zalozen koncepcyjnych RIFT bylo do zawsze oddzielenie PvE od PvP nawet na serverach PvP. Widac to jak na dloni w designie zon (Scarlet Gorge).

Dorobiliscie sobie do tej gry etykietke PvP a teraz placzecie ze zabieraja mozliwosc griefingu.

BTW. W WoWie nie mogles przejmowac zadnych miasteczek, byly endless spawny guardow, itp... na serio nie wiem o uj wam chodzi.

Nieatakowalne Wardstony i wydluzenie buffa oraz silniejsi guardzi nie zmieniaja NIC w PvP. Oprocz tego ze z griefu moze sie to przemienic w trudna walke - i chyba o to tu chodzi co poniektorym. Jak chciecie sie bic mozecie sie bic przed miasteczkiem - nikt nie broni. W dodatku dostajecie te drugie kamienie (w terenie) o ktore mozna sie napierdalac i za ktorre beda nagrody... Zle?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 15:50 
Cytuj  
Ale z czym mam deal?

Jest jak jest , stwierdzam fakt tylko że serwery z rulesetem Player vs Player są tutaj w takim razie kompletnie niepotrzebne.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 15:53 
Cytuj  
Kabra
Nie rozumiesz - trudno. Ale nie wymagaj żeby wszyscy oczekiwali tego samego co Ty.

I kolejny raz argumenty z dupy pod tytułem "zabierają griefing". W zonie 20+ spotkaliśmy 2 kolesi z BFD którzy nas pojechali bo mieli lvl 30 a my 21. Zebraliśmy się i dojebaliśmy im sikając na koniec na korpsy. I było zajebiście. Bo "równe szanse" to tylko w bajce - to gra polegająca z jednej strony na współpracy z innymi graczami a z drugiej na współzawodnictwie i wykorzystywaniu KAŻDEJ przewagi jaką masz nad przeciwnikiem - lvlu, gearu, skila.
Bo idąc śladem Twojego rozumowania griefingiem powinno być także zajebanie mnie przez kolesia który ma większego skila, ma lepszy refleks, albo lepszą myszkę / klawiaturę. I to było od początku nie fair.

Poprzez wzmacnianie NPCów oraz dając możliwość summonowania kolejnych i kolejnych przez wardstone zabijasz możliwość, celowość i przyjemność atakowania ich wioski. Bo jak chcę trudnej walki z NPCem to idę do instancji.

A PvP jest po to żeby dawać FUN i to my decydujemy co jest dla nas fajne i daje fun.


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 15:54 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Ale z czym mam deal?

Jest jak jest , stwierdzam fakt tylko że serwery z rulesetem Player vs Player są tutaj w takim razie kompletnie niepotrzebne.


jezeli myslisz, ze PvP w grach mmo polega na griefowaniu miasteczka i cmentarzy to zal mi cie. Idz sie bij w terenie otwartym :> Open PvP czyz nie ?

Neonin napisał(a):
Poprzez wzmacnianie NPCów oraz dając możliwość summonowania kolejnych i kolejnych przez wardstone zabijasz możliwość, celowość i przyjemność atakowania ich wioski. Bo jak chcę trudnej walki z NPCem to idę do instancji.

A PvP jest po to żeby dawać FUN i to my decydujemy co jest dla nas fajne i daje fun.


Glupszego posta dawno juz tu nie widzialem. Myslisz tylko o sobie. FUN tylko dla mnie !!!
Ale tak nie jest i nie bedzie. Obroncy miasteczka tez chca fun i beda mieli dzieki tym zmianom, bo szybko zruchaja takich "miasteczkowo-cmentarnych grieferow" :) Jest FUN dla obydwu stron.. genialne !


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 15:58 
Cytuj  
Neonin napisał(a):
Kabra
Nie rozumiesz - trudno. Ale nie wymagaj żeby wszyscy oczekiwali tego samego co Ty.


A ty nie rozumiesz ze mowisz o 3dniowej becie gdzie all mieli w miare rowne levele i nie byli znudzeni etc.... Ja mysle ze devsi wychodza z mysleniem troche dalej i mysla jak to moze i bedzie wygladac w retailu. Po 2-3 miesiacach.
A bedzie wygladac tak ze 10 zudzonych 50tek bedzie non stop stalo pod kazdym quest hubem i go "przejmowac". (jesli nie beda wprowadzane takie zmiany utrudniajace w/w). Uniemozliwiajac przy tym gre ludziom robiacym alty itp...

Jest FUN zgodze sie.... ale tylko dla jednej strony. Jak to zreszta napisal Huragan wyzej.


Ja wiem ze wasza definicja PvP jest stanie w 20lvl nizszym miesteczku, zabicie NPCow na hita i zabijanie wszytkiego co sie nawinie im szybciej tym lepiej (plus obowiazkowe sikanie na corpsy i zwyzywanie wszytkich ktorzy smieli uciec od kerbirow na kazdym mozliwym forum lacznie z onetem) ale jak juz wielokrotnie pisalem - to nie ta gra.

Trion caly czas wprowadza zmiany zgodne z ich wizja gry, nic sie tutaj nie zmienilo.

A tekst ze serwery z rulesetem PvP sa niepotrzebne to N/C juz wogole. Tak... jedyne PvP w MMO to griefowanie cmentarza i 20lvl nizszego Quest Huba coby sie za bardzo nie nabiegac. Jezu.. devsi chca nas zmusic do trudnej i w miare rownej walki!!! Oh Noes!!!!. NIe bedzie mozna rozpierdlolic quest huba jednym AOE i smiac sie przez 10 minut patrzac jak ludki chca questy oddac! Rzeczywiscie zabrali caly fun z gry... chyba cancelne preorder.

POMYLILISCIE GRY PANOWIE.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 16:15 
Cytuj  
Na posty Huragana nie odpisuję bo z debilem się nie dyskutuje a z debilem trolem tym bardziej.

@Kabra - tego rodzaju akcja wymusza na stronie przeciwnej organizację. To my gracze KREUJEMY EVENT - jak inwazję, która tak długo jak nie zostanie pokonana to siedzi w hubie. Reprezentujesz pewną dziwną mentalność - która nie dopuszcza innej wizji niż Twoja a jak już znajdziesz kogoś kto ma inne zdanie niż Ty to przejaskrawiasz i posługujesz się demagogicznymi argumentami rodem z rady osiedla.
Znudzone 50 tki i tak będą chodziły po świecie i pizgały lowbie - życie. Chyba że devsi znajdą im coś innego do roboty, albo inne znudzone 50 tki ich nie znajdą i nie pokampią na gravie. A jak nie będziesz mógł zrobić alta to na pewno znudzony Mendol albo Tomu przyjdzie żeby Ci pomóc i nasrać na korpsy tych, którzy Ci nie pozwalali questować. I wszyscy będą szczęśliwi.
I powtórzę to jeszcze raz - nasze doświadczenie z poprzedniej bety to nie było atakowanie kolesi o 10 lvli niżej tylko playerów od 4 do 7 lvl więcej niż my mieliśmy. Że grali jak pizdy to nie nasza wina.

A kolesie na lvl 50 i tak bedą mieli tych guardów na hita więc argument o "dalekowzroczności" jest nietrafiony


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 16:17 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Jest FUN zgodze sie.... ale tylko dla jednej strony. Jak to zreszta napisal Huragan wyzej.

Czyli ja nie mogę czerpać funu z tego, że w każdej chwili ktoś może najechać wioskę z NPC, albo wjechać w plecy przy robieniu questów w mojej zonie? Mam bawić się w grindfest, bez oglądania się czy coś 'czerwonego' mnie nie zajedzie od dupy strony, a jak chcę zobaczyć przeciwną frakcję (jeśli gra jest tylko pve to po co w ogóle podział na frakcje? Równie dobrze mogli dać sojusz i możliwość duelowania - też by były popłuczyny pvp) to lecieć do konkretnie wyznaczonej zony, aha.
Pomijam fakt, że na oficjalnym devsi i ludzie potwierdzają, że gra od początku była projektowana zarówno pod pvp jak i pve. Ale ty pozjadałeś wszystkie rozumy i cały kod/lore gry, także wiesz lepiej. Zresztą jak w każdym temacie.

Znając twoje czepianie się słowek - oczywiście w moją zone może wjechać przeciwna frakcja, ale ograniczanie możliwości wkurwiania graczy w tych zonach ogranicza ogólnie pvp, bo ludzią nie będzie się chciało szukać pojedynczych graczy po mapie, jak nie ma w sumie żadnej alternatywy.

Och tak, 20lvl niższe zony to dla nas fun - tylko jakoś w ostatniej becie na lvlach 21-25 najeżdżaliśmy wiochy 30tek. Teraz nie będziesz mógł w 5 osób pojechać miasteczka podobnej lvlem zony przeciwnika tylko będziesz musiał zbierać raid 20 chętnych tardów żeby bawić się z wszystkimi defenderami i oczywiście wardstone'a nie rozwalisz. Będziesz musiał wysyłać 20 ludzi którzy stale będą napieprzać defenderów a mniejsza grupka posmyra się z niektórymi playerami.
Nie wiem gdzie ty grałeś, no ale wiesz przecież lepiej, że do tej pory HUBy spawnowały się co 10 min a nie tak jak podczas ostatniej bety kiedy po zabiciu healera albo general goods spawnował się nowy po 60-120 sekundach :(

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2011, 16:25 
Cytuj  
shp napisał(a):
bla bla bla


Ktos ci zabiera PvP? NIE

Jedyne co robia to uniemozliwiaja rozjebanie wiochy w 100% i utrudniaja griefing.

Pozatym NIC SIE NIE ZMIENIA. Wiec skoncie pieprzyc o jakis rulesetach, grindfestach i innych pierdolach. A skupcie sie na temacie. 3/4 twojego posta nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia.
Jakies glupoty o wpadaniu jak sie moba bije itp... co to ma do tematu? Pomijajac ze dalej to w grze jest.

Prawda jest taka ze na 20lvl SAM moglem rozwalic quest huba w Freemarch (w drugiej becie bodajze sie w to bawilem) - teraz juz nie bede mogl. Ot cala zmiana - kazdemu wyjdzie na zdrowie.

Pozatym jest identycznie jak w WoW - tam tez w 5 osob nie rozwalisz miasteczka, nigdy sie nie dalo. Nawet w 20 bylo ciezko bo spawnowwaly sie guardy. Chcieliscie PvP jak w WoW Vanilla - tam dokladnie tak bylo.
NIe bylo tez przejmowania wiosek. W RIFT tez nie ma.

O chuj chodzi pytam sie po raz kolejny? NIKT NIE ZABIERA PVP Z GRY. BA..... DODAJA NOWE FEATURESY (Ancient Wardstones).

Jedyne co zabieraja to griefing. Wiem smutne dla coponiektorych. Oraz ida dalej ze zmianami zgodnymi z filozofia oddzielenia PvP od PvE. Tak bylo od poczatku, jest i bedzie.


Ostatnio edytowano 3 lut 2011, 16:34 przez Kabraxis, łącznie edytowano 3 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 79  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.