mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 12:54 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Oj czuje ze fani SWTOR i GW2 beda sie bardzo nielubic :P

Graj teraz w obie gry czlowieku i niech ci sie podobaja a bedziesz wyrzutkiem w obu spolecznosciach :wink:

Wiesz ja bym chcial zeby z tego SWTOR wyszło coś konkretnego. Przynajmniej po tym jak pokazali jakie advanced klasy sa. Ale jak, patrze jak to wyglada teraz to naprwde mizeria, po prostu mizeria. Nawet sie strzleać w biegu nie dało. LAWL.


Ja w sumie tez chetnie zagralbym sobie w cos fajnego w swiecie SW. Czekam na obie gry ale masz racje - na razie TOR nie zachwyca tym co pokazuje

Jedi wizard jako nazwa klasy zaawansowanej - z tego sie usmialem :P


Ostatnio edytowano 21 sie 2010, 13:31 przez Lorath, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 13:19 
Cytuj  
Viracept napisał(a):

Fuck czy mi się wydaje czy wygląda to kozacko ? Fireballe w biegu plus przewrotka ? :D

V.


Yep, oczekiwałem po GW2 dynamiki walki godnej WoW'a. To co zobaczyłem nie przebierając w słowach rozpierdala WoW'a na łopatki.

Castowanie w biegu jest wyjebane.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 13:35 
Cytuj  
Obejrzałem właśnie wszystkie 9 partów i jestem zmiażdżony :D. W tym ostatnim evencie ze smokiem koleś mówi, że jest ~60 osób aktualnie, a i tak go bili z ~10 minut.

Jak pokazali "Upper City" to normalnie coś pięknego. Dodatkowo każda z 5 ras ma swoje miasto.

Eh, gief :(.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 14:20 
Cytuj  
Mnie sie spodobal tekst, ze Shatterer w porownaniu do Elder Dragon jest jak Mysz do law :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 14:49 
Cytuj  
Patrzac na Shatterera ciezko sobie wyobrazic np. walke z Zhaitanem. Trzeba bedzie ze 3 monitory dokupic zeby go calego zobaczyc :P

I nie odnosicie wrazenia ze przy takich rozmiarach wrogow to robia sie klimaty jakby konsolowe (co nie znaczy ze zle)?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 14:52 
Cytuj  
Większy - fajniejszy... Niekoniecznie... Bo niby jak jaki player ma coś takiego tankować:F... Oh wait, w WoW się dało :P...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 14:53 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Patrzac na Shatterera ciezko sobie wyobrazic np. walke z Zhaitanem. Trzeba bedzie ze 3 monitory dokupic zeby go calego zobaczyc :P

I nie odnosicie wrazenia ze przy takich rozmiarach wrogow to robia sie klimaty jakby konsolowe (co nie znaczy ze zle)?

Ja odnosze wrazenie, ze epicka walka wkoncu jest epicka. Naprawde walka Z Malygosem w WoW, albo Onyxia w porownaniu do walki z tym podrzednym bosem w GW2 wyglada zalosnie. Zero epickosci, zero dynamizmu (nawet jesli ten dynamizm sprowadza sie do chaotycznego biegania i napierdalania w przyciki). Po prosty czuc ze cos sie dzieje i walczy sie z czyms duzym :D.

Cytuj:
Większy - fajniejszy... Niekoniecznie... Bo niby jak jaki player ma coś takiego tankować:F... Oh wait, w WoW się dało ...

W tej grze nie ma tankow.
W tej grze nie ma healerow.
Moze nie zauwazyles, ale ten bos byl podzielony na czesci (nogi, o korpus chyba) i kazda czesc atakuje sie oddzielnie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 15:29 
Cytuj  
Uuuu, zajebioza atakowac taka noge. Na ekranie widzisz tylko wielka lape z 3 pazurami zaslaniajaca caly ekran i napierdalasz! Fun jak cholera...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 15:32 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Uuuu, zajebioza atakowac taka noge. Na ekranie widzisz tylko wielka lape z 3 pazurami zaslaniajaca caly ekran i napierdalasz! Fun jak cholera...

No mnie sie podoba. Czuc epickosc takiej walki, kiedy twoja postac jest jak robak przy sloniu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 16:20 
Cytuj  
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Uuuu, zajebioza atakowac taka noge. Na ekranie widzisz tylko wielka lape z 3 pazurami zaslaniajaca caly ekran i napierdalasz! Fun jak cholera...

No mnie sie podoba. Czuc epickosc takiej walki, kiedy twoja postac jest jak robak przy sloniu.


No nie widzę w tym epickości ... Gdyby można było się wjebać na plechy etc to ok ale bicie targetu, który waży 200 ton jakoś nie jest fajne. To tak jakby w SoTC móc tylko bić kolosy po nogach... WTF?? BTW w GW 2 jest "sticky target" czy lejemy to co nam podleci pod toporek?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 17:13 
Cytuj  
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Uuuu, zajebioza atakowac taka noge. Na ekranie widzisz tylko wielka lape z 3 pazurami zaslaniajaca caly ekran i napierdalasz! Fun jak cholera...

No mnie sie podoba. Czuc epickosc takiej walki, kiedy twoja postac jest jak robak przy sloniu.


Troche racji jednak ma.

Z jednej strony jak sie taka walke obserwuje z daleka to robi piorunujace wrazenie - w zadnej innej grze MMO czegos takiego nie widzialem. Shatterer po prostu powala na kolana wykonaniem. Ale z drugiej strony... jak juz podbiegniesz na odleglosc ciecia mieczem to moze sie okazac ze nic ci z tego piorunujacego wrazenia nie zostaje bo na ekranie juz smoka i calej jego epickosci nie widzisz. W polu widzenia masz ino smoczy paznokiec :P

Oczywiscie wszystko to teoretyzowanie bo trzeba by w to zagrac i tego doswiadczyc zeby moc skomentowac.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 22:46 
Cytuj  
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Uuuu, zajebioza atakowac taka noge. Na ekranie widzisz tylko wielka lape z 3 pazurami zaslaniajaca caly ekran i napierdalasz! Fun jak cholera...

No mnie sie podoba. Czuc epickosc takiej walki, kiedy twoja postac jest jak robak przy sloniu.

Epicka walka z pazurem !

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 22:54 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Uuuu, zajebioza atakowac taka noge. Na ekranie widzisz tylko wielka lape z 3 pazurami zaslaniajaca caly ekran i napierdalasz! Fun jak cholera...

No mnie sie podoba. Czuc epickosc takiej walki, kiedy twoja postac jest jak robak przy sloniu.

Epicka walka z pazurem !

No walka ze smokiem ktory wyglada jak kurczka napewno jest bardziej epicka ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2010, 22:58 
Cytuj  
hmm a co powiesz na walke z pazurem kurczaka wielkosci smoka

**

Posty: 300
Dołączył(a): 26.05.2009
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 03:02 
Cytuj  
btw tutaj podobnie jak w jedynce ataki melee beda wygladaly w sposob taki ze z dystansu wciskamy skilla a postac sama goni przeciwnika, czy jednak wkoncu trzeba bedzie samemu poradzic sobie z prowadzeniem postaci?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 03:19 
Cytuj  
Bedzie trzeba samemu. Nie ma autoobracania sie ani tym podobanych rzeczy.
ogolnie mozemy przyjac ze combat jest ala WoW tylko troche nowoczesniejszy (min. "fizyczne" projectiles).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 08:05 
Cytuj  
W zasadzie auto-tagetu tez nie ma. Preciwnik musi sie swiecic, zeby w niego trafic, wiec musisz byc z jego strone odwrocony, bo nie mozna tabem targetowac.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 300
Dołączył(a): 26.05.2009
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 13:25 
Cytuj  
no i wlasnie to mi sie podoba. w gw1 strasznie odrzucilo mnie to przyklejanie sie do targetu, gdzie nie bylo mowy o jakims dynamizmie i o dobrym movemencie. tutaj widzac ten gameplay gra zapowiada sie cholernie dynamicznie i wlasnie takiego pvp mmorpga oczekuje(to samo niby mialo byc w jajonie, a wyszlo jak wyszlo czyli walka praktycznie w miejscu lawl).
jedyne co mnie boli to troche brak klas typowo hilerskich, bo tankow na pvp nie trzeba. w wowie naprzyklad zawsze podobala mi sie rola hilera na arenach, ktory dobra gra potrafil wyciagac caly sklad z nawet najwiekszego bagna wygrywajac dla nich gre.

PS. nie wiem czy to tylko moje spostrzezenie, ale grafika chyba jakas za specjalnie highendowa nie jest co nie(wyglada na gorsza od jajona)? co dla mnie jest na plus, bo wydaje sie byc wydajna przez brak jakis mega wodotryskow. jakies przyblizone wymagania sprzetowe sa juz moze?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 13:32 
Cytuj  
Magisteri napisał(a):
no i wlasnie to mi sie podoba. w gw1 strasznie odrzucilo mnie to przyklejanie sie do targetu, gdzie nie bylo mowy o jakims dynamizmie i o dobrym movemencie. tutaj widzac ten gameplay gra zapowiada sie cholernie dynamicznie i wlasnie takiego pvp mmorpga oczekuje(to samo niby mialo byc w jajonie, a wyszlo jak wyszlo czyli walka praktycznie w miejscu lawl).
jedyne co mnie boli to troche brak klas typowo hilerskich, bo tankow na pvp nie trzeba. w wowie naprzyklad zawsze podobala mi sie rola hilera na arenach, ktory dobra gra potrafil wyciagac caly sklad z nawet najwiekszego bagna wygrywajac dla nich gre.

PS. nie wiem czy to tylko moje spostrzezenie, ale grafika chyba jakas za specjalnie highendowa nie jest co nie(wyglada na gorsza od jajona)? co dla mnie jest na plus, bo wydaje sie byc wydajna przez brak jakis mega wodotryskow. jakies przyblizone wymagania sprzetowe sa juz moze?

Przyblizone wymagania sa takie, ze gra dzialac plynnie na kazdym sprzecie z ostatnich 2-3 lat ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 22 sie 2010, 13:49 
Cytuj  
Magisteri napisał(a):
no i wlasnie to mi sie podoba. w gw1 strasznie odrzucilo mnie to przyklejanie sie do targetu, gdzie nie bylo mowy o jakims dynamizmie i o dobrym movemencie. tutaj widzac ten gameplay gra zapowiada sie cholernie dynamicznie i wlasnie takiego pvp mmorpga oczekuje(to samo niby mialo byc w jajonie, a wyszlo jak wyszlo czyli walka praktycznie w miejscu lawl).

To oczywiście plus, że zwiększają dynamikę walki, ale mimo wszystko uważam, że stwierdzenie, jakoby brakowało tego w GW, jest co najmniej dziwne. Gdzie jak gdzie, ale w GW zawsze BARDZO ważny był kiting, pozwalał uniknąć bardzo wielu ataków - a dodatkowo - grając trzeba było i tak pilnować, żeby mieć cel w zasięgu, bo nawet sekunda dobiegania do celu często powodowała fail.
Jak grałam w WARa czy Aiona, bardzo rzucało się w oczy, o ile lepiej umieją pozycjonować się i kitować ludzie, którzy spędzili trochę czasu w GW.

EDIT:
Nie wiem, czy było:

http://gw2.univers-virtuels.net/news/18 ... s-GW2.html

Od 1.30 mamy pokazane pływanie - postać zwiedza zalane ruiny Temple of Ages - widać posągi Balthazara oraz Dwayny.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.