mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 10:41 
Cytuj  
To jest ostatnio standard w mmorpg... Optymalizacja rozpierdalala grywalnosc wiekszosci ostatnich tytulow. SWTOR z porownaniu z taka perelka jak FFXIV to chodzil prawie idealnie. :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 10:48 
Cytuj  
Bo wszyscy gnaja teraz w fotografike co musi miec bloomy, sroomy, HDRy i inne gowna niczym singleplayer(chociaz musze powiedziec ze w TSW grafika wyglada prawie jak z najnowszego GTA, a gra chodzila wyjebanie w kosmos).

A juz najlepsze jest jak jakas gra aspiruje w masspvp i jednoczesnie chce miec najlepsza grafike ever. Do dzis leje z takiego Aiona - gra, ktora miala sie krecic wokol zajebistego masspvp. Zajebiste to moze i bylo, ale watpie zeby 10-15fpsow + wylaczenie modeli przeciwnikow(kurwa ogarniacie? ladowalo sie fireballami w nickname, a postaci sie nie widzialo) sprawialo komus fun.

W sumie mnie jebie optymalizacja w gw2 przy massPvP bo pewnie ani razu tam nie wejde, ale mimo wszystko zycze im z calego serca, zeby jednak to wszystko ladnie ogarneli.
BWE3 powinno byc takim ostatecznym failcheckiem, gdzie wyjdzie czy cos tam grzebia przy optymalizacji, czy tez nie.

Gdyby nie to zdjecie koszulek w stajni Anetu ukazujace date ogloszenia premiery to twierdzilbym, ze nastapil jakis dziwny zwrot akcji, przez co zostali zmuszeni do zrushowania gry. A tak to coz... pozostaje miec nadzieje ze chlopaki wiedza co robia.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 10:49 
Cytuj  
bo czesto robia te mmo na jakis silnikach z wykopalisk...


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 17.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 11:24 
Cytuj  
Nie wiem czy było : http://www.curse.com/betas/guild-wars-2-eu . Bierzcie keye póki są ciepłe, mi się udało :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 11:26 
Cytuj  
I wlasnie dlatego GW2 nie kupie na premiere :)
A w takie bajki, ze tera sie focusuja na silniku i raptem wydajnosc skoczy o 50% to nie wierze, typowe PRowe mumbo jumbo, ktore 28 sierpnia okaze sie w 99% stekiem bzdur. Owszem, moze pare fpsow uzyskaja, ale jesli gra dziala slabo na 2 miechy przed premiera, to bedzie dzialac tak samo w jej dniu, bo przeciez prace nad optymalizacja trwaja caly czas i to co najwazniejsze tym temacie mieli do zrobienia to juz pewnie zrobili. Na jakis wiekszy skok wydajnosciowy mozna zapewne liczyc kilka miesiecy po wyjsciu gry.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 11:29 
Cytuj  
J a w dalszym ciagu licze na cud jak mialem w becie RIFT'a.

Z dnia na dzien z sredniego 20FPS solo w zonie i 'plywanie ekranu' przy obrocie na 40+ solo i super plynny obrot kamery bez zmiany niczego w ustawieniach gry.
Choc tu mala zasluga RIFTa chyba bo wyszly wtedy Application Profiles pod RIFTA i nowe stery ATI/AMD.
MOze tu jest to samo i gra sie po prostu chujowo dogaduje ze sterownikami ATI. Nie wiem.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 11:33 
Cytuj  
Pod Nvidia różnica międy I BWE (tym z emailem w tle) a ostatnim była duża na korzyść.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 11:40 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
J a w dalszym ciagu licze na cud jak mialem w becie RIFT'a.

Z dnia na dzien z sredniego 20FPS solo w zonie i 'plywanie ekranu' przy obrocie na 40+ solo i super plynny obrot kamery bez zmiany niczego w ustawieniach gry.
Choc tu mala zasluga RIFTa chyba bo wyszly wtedy Application Profiles pod RIFTA i nowe stery ATI/AMD.
MOze tu jest to samo i gra sie po prostu chujowo dogaduje ze sterownikami ATI. Nie wiem.


Ja juz ATI nigdy nie kupie :)


Ostatnio edytowano 10 lip 2012, 11:46 przez raggnarok, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 11:45 
Cytuj  
Moje problemy z wydajnością:
- gra staje na chwilę po wejściu lub teleportowaniu się do miasta
- liczba klatek w mieście to jakieś nieporozumienie
- w czasie obracania postaci w miejscu klatki wariują, wahania są naprawdę spore
- obiekty nabierają większej ilości szczegółów kilka metrów przed nosem postaci
- niektóre obiekty pojawiają się za późno, biegniemy a tutaj nagle jakiś krzak
- gra potrafi czasem ostro zwolnić w małych lokacjach/jaskiniach


W to, że naprawią pety rangerów nie uwierzę. Pewnie będą tak samo skopane jak teraz. Głupie, beznadziejne i posiadające żywotność godną muchy. :-?


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 15:52 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
Bo wszyscy gnaja teraz w fotografike co musi miec bloomy, sroomy, HDRy i inne gowna niczym singleplayer(chociaz musze powiedziec ze w TSW grafika wyglada prawie jak z najnowszego GTA, a gra chodzila wyjebanie w kosmos).

Grafika w TSW lepsza niż w GTA4 ? Wez, nie gadaj głupot. TSW wygląda poaskudnie. Pod każdym względem.

Cytuj:
Ja juz ATI nigdy nie kupie

Ja mam Radeon 7850 i nie mam zadnych problemow.
Powinniscie wiedzieć, że AMD dropuje support dla starszych kart. NVIDIa też.

Cytuj:
A w takie bajki, ze tera sie focusuja na silniku i raptem wydajnosc skoczy o 50% to nie wierze, typowe PRowe mumbo jumbo, ktore 28 sierpnia okaze sie w 99% stekiem bzdur. Owszem, moze pare fpsow uzyskaja, ale jesli gra dziala slabo na 2 miechy przed premiera, to bedzie dzialac tak samo w jej dniu, bo przeciez prace nad optymalizacja trwaja caly czas i to co najwazniejsze tym temacie mieli do zrobienia to juz pewnie zrobili. Na jakis wiekszy skok wydajnosciowy mozna zapewne liczyc kilka miesiecy po wyjsciu gry.

Optymalizacje ZAWSZE robi sie pod koniec produkcji.
Jeśli wiesz gdzie sa problemu to bez problemu to naprawisz. A jesli nie wiesz, to nie naprawisz tego przez reszte cyklu życiowego produktu.

Cytuj:
bo czesto robia te mmo na jakis silnikach z wykopalisk...

Przeciętny czas produkcji MMO to 5-6 lat.
Na czym niby mieli zacząć gre robić 5-6 lat temu ?
A jeśli wymieniasz technologie w trakcie produkcji to kończysz jak DNF.
Tzn. najpierw nie jesteś w stanie skończyć, a jak już cudem dojdziesz do końca to masz jedno wielkie gówno, z którego nic nie wynika.

Gwoli scislosci ja zadnych problemow z wydajnoscia nie mam większych i na każdym BWE tych problemow było coraz mniej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 16:00 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
bo czesto robia te mmo na jakis silnikach z wykopalisk...

Przeciętny czas produkcji MMO to 5-6 lat.
Na czym niby mieli zacząć gre robić 5-6 lat temu ?
(...)
Gwoli scislosci ja zadnych problemow z wydajnoscia nie mam większych i na każdym BWE tych problemow było coraz mniej.


Na czym? W przypadku GW2 to proste - na czyms innym, niz silnik GW1.
A to, ze tobie dobrze chodzi, nie znaczy, ze gra jest zoptymalizowana.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 16:27 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
bo czesto robia te mmo na jakis silnikach z wykopalisk...

Przeciętny czas produkcji MMO to 5-6 lat.
Na czym niby mieli zacząć gre robić 5-6 lat temu ?
(...)
Gwoli scislosci ja zadnych problemow z wydajnoscia nie mam większych i na każdym BWE tych problemow było coraz mniej.


Na czym? W przypadku GW2 to proste - na czyms innym, niz silnik GW1.
A to, ze tobie dobrze chodzi, nie znaczy, ze gra jest zoptymalizowana.

Na czym innym ?
Mam wrazenie ze wam sie wydaje ze uzycie innego silnika magicznie rozwiazuje odrazu problemy. Czasami to prawda. W duzej czesci przypadkow nie bardzo.

Aha. I to znaczy, ze poprawiaja i wiedza co poprawiaj. Bo na pierwszym BWe to mialem 10-15fps.
Na BWE2 mialem juz 60fps. Stałe.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 16:34 
Cytuj  
No to gz, u mnie 10-20 fps jest przez wszystkie BWE, stress testow juz nie sledzilem.

mowa oczywiscie o WvW.

choc Lion's Arch, czy ta stolica Charrow tez tragicznie chodzila.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 16:46 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
No to gz, u mnie 10-20 fps jest przez wszystkie BWE, stress testow juz nie sledzilem.

mowa oczywiscie o WvW.

choc Lion's Arch, czy ta stolica Charrow tez tragicznie chodzila.


Jaki masz sprzęt?


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 16:46 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
u mnie 10-20 fps


podaj parametry kompa, ja tyle miałem na wvwvw + fraps i to przy starej karcie graficznej


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 17:26 
Cytuj  
Ja bym tam wolał słuchać Niaha niż fanboja :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 184
Dołączył(a): 20.11.2009
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 17:47 
Cytuj  
Jakby ktoś miał na zbyciu klucz do ostatniej bety to chętnie przyjmę.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 18:07 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Powinniscie wiedzieć, że AMD dropuje support dla starszych kart. NVIDIa też.


E tam. Główne najnowsze drivery dla desktopów supportują dalej karty z serii 6xxx z 2004 roku.
Główne notebookowe supportują od serii 8xxx z 2007 w górę.

Nvidii można dużo zarzucić i sam mam do niej 'wyrzutów', ale akurat karty supportuje bardzo długo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 20:34 
Cytuj  
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Powinniscie wiedzieć, że AMD dropuje support dla starszych kart. NVIDIa też.


E tam. Główne najnowsze drivery dla desktopów supportują dalej karty z serii 6xxx z 2004 roku.
Główne notebookowe supportują od serii 8xxx z 2007 w górę.

Nvidii można dużo zarzucić i sam mam do niej 'wyrzutów', ale akurat karty supportuje bardzo długo.

To, że jest napisane ze dziala z dana karta jeszcze nie znaczy ze ja w pelni supportuje. Zazwtczaj nie optymlizuje sie sterownikow pod starsze karty graficzne (i wsparcie dla nich dla najnowszych gier), bo sa zbyt rozne od tych najnowszych.

Anyway:
Wywiad z Colinem Johansonem:
http://www.guildwars2hub.com/features/i ... n-part-one
Polecam przeczytać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2012, 21:14 
Cytuj  
Przeczytalem. Nudny.

Streszcze coby ludzie czasu nie tracili:

1. O samej grze nie ma wlasciwie nic a juz napewno nic konkretnego.
2. Sprzedalismy w chuj prepurchase!
3. Tak czytamy Feedback.
4. Staramy sie jak mozemy zeby dopracowac gre na launch.

Ogolnie PR trashtalk w 99,9%.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.