mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 22:01 
Cytuj  
Ja im wierze. Do tej pory wywiazali sie z kazdej obietnicy ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 22:01 
Cytuj  
Ja w drugiej zonie ludzi jakos tego nie zauwazylem. Ale to byla beta wiec moze w retailu bedzie inaczej


_________________
Turbot

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 22:15 
Cytuj  
Nie mam teraz jak sluchac, ale podobno opisuja "end game area" i brzmi swietnie?
I legendarne bronie, tez fajne opisy ludzie podaja :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 22:24 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Nie mam teraz jak sluchac, ale podobno opisuja "end game area" i brzmi swietnie?
I legendarne bronie, tez fajne opisy ludzie podaja :)

Orr to "endgame" area. Nie ma tam renown hearts.
Pierwszy event w Orr polega na utworzniu przyczułuka (pornowja do do inwacji na plaże w normandii).
Kolejne eventy, w Orr koncentruja sie na podbijaniu subkontynentu.
Ogólnie jeśłi chodzi o endgame nie mowiac nic nowego. Endgame będzie wyglądać tak samo jak reszta gry, tylko ze będzie więcej i mocniej.
Bornie legendary robi sie w Mystic Forge.
Legendary weapons nie sa silniejsze niz inne bronie. Maja tylko bardziej fajny wyglad (jesli to wogle możliwie w przypadku GW2 ;p).
Ich stworzenie wymaga wielu komponentow zbieranych w roznych czesciach gry.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 22:50 
Cytuj  
Mam nadzieje tylko, że ta fajność nie będzie polegać na 'fajności' a la WoW czyli olbrzymich kreskówkowych "cool" broniach. Choć pewnie się mylę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 22:53 
Cytuj  
sula napisał(a):
Mam nadzieje tylko, że ta fajność nie będzie polegać na 'fajności' a la WoW czyli olbrzymich kreskówkowych "cool" broniach. Choć pewnie się mylę.

Jako przyklad podali bron ktora zmienia sie w zaleznosci od tego czy jest dzien czy noc.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 22:56 
Cytuj  
Takie?

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Ghastly_weapon

To juz sa takie ingame. I to nie sa legendary tylko z dungeonow.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 22:58 
Cytuj  
No się okaże. Tzn. ja wiem, że GW2 to mainstream mainsteamu będzie i nie wymagam cudów na kiju i 'realizmu' czy believability, ale mam serdecznie dosyć np. olbrzymich shoulder padów i tym podobnych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 23:07 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Takie?

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Ghastly_weapon

To juz sa takie ingame. I to nie sa legendary tylko z dungeonow.

Podałęm to jako jeden przykładów i to według ich słów to wygląda tak jakbyś trzymał kawałek nieba i zmienia sie w zależności od pory dnia. (wyobrażam to sobie, ciekawe tylko czy moje wyobrażenia będą zgodne ;p).
Inny przykłąd to młot który ma głownie z płynnego metalu i przy każdym udrzeniu ten płyny metal rozelwa sie na postać która trzyma młot, a twoja postać zostawia ślady z tego metalu.

Cytuj:
dosyć np. olbrzymich shoulder padów i tym podobnych.

Przecież nie ma. W kreatorze postaci przeciec widać high level sety ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 23:29 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=4TSssY4h ... re=related

Odpalcie to sobie, obejrzyjcie pierwsze ~30s - u mnie odpala sie taki banan jak, gdy pierwszy raz sie zwiedzalo Dun Morogh.

Oby tylko nie zjebali tej optymalizacji.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 23:59 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=4TSssY4hzaQ&feature=related

Odpalcie to sobie, obejrzyjcie pierwsze ~30s - u mnie odpala sie taki banan jak, gdy pierwszy raz sie zwiedzalo Dun Morogh.

Oby tylko nie zjebali tej optymalizacji.


+1 Milo widziec ze w czyms sie zgadzamy. :)
Dla mnie NAJWIEKSZYM winem Gw2 jest to ze gra odtwarza to uczucie zajebistosci swiata, jego explroracji/poznawania, 'wgryzania sie w niego' i powolnego smakowania contentu, ktore bylo wszechobecne w WoW Vanilla. Potem z dodatkami to gdzies sie ulotnilo...
BA! Odtwarza! Czasem bezapelacyjne je przebija... zwiedznie pierwszy raz Divinity's Reach to jest PRZEZYCIE. Zreszta nawet po 3 eventach i kilkudziesieciu odwiedzinach kazde miasto robi na mnie wrazenie.
Gw1 tez to mialo ale nie bylo takiego nastawienia na swiat jako glownego bahatera gry jak w Gw2 i instancje nie pozwalaly na full immersje.
RIFT probowal ale srednio na jeza tbh pod tym wzgledem, LOTRo dawalo rade ale tez gdzies sie to rozmylo z dodatkami.

GW2 jest pierwsza gra od czasow WoW w ktorej loguje sie nie do gry ale 'do Tyrii' (tak jak w WoW nie logowalem sie 'do WoW' tylko 'do Azeroth') i jest gra gdzie potrafilem 30 minut biegac po zonie startowej Charrow i ogladac zachownia mobow i ludzi przy okazji rozkoszujac sie imho najlepsza muzyka w historii MMO. JEst gra ktorej w koncu udalo sie stworzyc SWIAT a nie zestaw roznokolorowych zon i quest hubow.
Poziom immersji jaki serwuje GW2 grajac w sluchawkach w nocy w cichym i zaciemnionym mieszkaniu jest NIESAMOWITY.

Wiem jak nerdowsko to brzmi ale True Story i przypuszczam ze wiele osob ma tak samo. I wedlug mnie wlasnie o to kurwa w grach MMO chodzi. Miedzy innymi. :)


A na temat endgame itd to przeklejam z mmorpg.com posty ludzi:

Cytuj:
Wow lots of really good and cool info.
Orr - big end game PvE zone with lots of dynamic event meta-chains and territory control against NPCs/Mobs including huge temples/dungeons (open world) and a "final" instanced dungeon
2-3 times the number of DE's as any other region, no heart quests.
Skill points - after hitting level 80 instead of XP you get more skill points just from playing (things that would otherwise give you XP)
Mystic Forge - Spend skill points on lots of cool stuff, including legendary weapons
Additions at any level of the game = end game additions because every toon down-scales to level appropriate to zone
Nature of dynamic events = easier to add more content to the game versus traditonal quests
Of course PvP (both WvW and sPvP)


Cytuj:
Well one thing they just mentioned is that once you hit level 80, your XP bar resets and you'll continue to gain XP and whenever the bar becomes full again you earn a skill point. Skill points can then be used to get cool new weapons, items, consumables & components.

Also that Legendary weapons (the Tier above Exotic) will be impossible to acquire from another player and will require each player to go to some extreme lengths to acquire/craft. Some legendary weapons they mentioned were:
A bow that shoots rainbows & unicorns. Seriously.
A hammer that leaves a sort of liquid metal Terminator effect.
A greatsword that's forged buy combining two legendary greatswords (one of the day & the other of the night sky). The new greatsword will have both effects.


Cytuj:
Corrections:
A bow that shoots rainbows & has a unicorn horn.
A hammer that incases your character with a liquid metal Terminator effect and leaves behind a trail.
A greatsword that's forged buy combining two legendary greatswords (one's blade is basically a cut out plane of the day sky, while the other is night). The new greatsword will change effect depending on the time of day.


Cytuj:
Orr will have 3 zones where there are no reniown hearts only Dynamic events with numerous outocmes (they call it event webs) and there are twice as many events as on other maps. I can say that's a pretty big end game area if you ask me.
We will have to fight and capture special Major temples there and fight our way to final dungeon(s).


Moim zdaniem? Po przeanalizowaniu i jesli spelnia obietnice? WIN JAK CHUJ. Ogolnie wyglada to troche tak ze Orr to bedzie takie WvW tylko z mobami. :) Choc mam nadzieje ze bedzie tam tez jakis 'poboczny' contentem, exploracja, odnajdywanie artefaktow itd... w koncu ile byl zatopiony Orr? W chuj czasu chyba :) Az sie prosi a jakas archeologie itd...

Tylko poprawcie kurwa wydajnosc! ;)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 06:40 
Cytuj  
Win to będzie jak poprawią wydajność, inteligencję petów rangera i kilka innych rzeczy. :)

Także niech Panowie nam nie mydlą oczu tylko biorą się do ostrego szlifowania tego diamentu. :wink:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 06:59 
Cytuj  
Sry ale jak oni wypuszcza ta gre i pety hunterow beda dzialac tak jak dzialaja to ja za przeproszeniem mam ich w dupie...ale nie sadze zeby takie cos zrobili, raczej mi sie to nie miesci w glowie.Mam nadzieje ze uda im sie to juz naprawic w ostatni BWE.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 07:55 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
w koncu ile byl zatopiony Orr? W chuj czasu chyba :)

Około 250 lat. Orr istniał jeszcze w czasie jak nasza postać była w Pre searing. Orr to nie jest jakieś starożytne mityczne królestwo (chociaż odnosi sie inne wrażenie).
Starożytne i mityczne królestwo jest pogrzebane pod Crystal Desert.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 09:58 
Cytuj  
Kupilem klucz i probowalem zalozyc konto. Niestety przy potwierdzaniu wyskoczyl jakis timeout error z propozycja sprobowania jeszcze raz. Niestety jak chcesz zalozyc ponownie, to mam info, ze klucz juz zostal uzyty. Wnioskuje, ze konto sie zalozylo, tylko teraz gdzie to moge sprawdzic? Bo na stronie glownej nie widze nigdzie mozliwosci zalogowania sie?

Kupowalem od keye.pl.

EDIT. Nvm. Przed wyslaniem zapytania do supportu wyskoczylo okienko z propozycjami

Serial Code Already In Use?
Most players who are experiencing this issue have already completed their registration successfully, but did not see a confirmation screen or receive an email about it. Please be assured that there is nothing in the confirmation email that is necessary to for you to log in.

To find out if you registered successfully, you can sign in to the forums here.


Moge sie zalogowac, konto istnieje. Uf ;)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 10:04 
Cytuj  
https://account.guildwars2.com/login

*

Posty: 157
Dołączył(a): 2.09.2011
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 11:46 
Cytuj  
D3jviD napisał(a):

Moge sie zalogowac, konto istnieje. Uf ;)


Uffffffffffffffff

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 12:05 
Cytuj  
Error i pozniejsze info, ze "klucz juz zostal uzyty" powiazane z tym, ze nie dostalem zadnego maila potwierdzajacego zalozenie konta troche zasialy panike. Dlatego tak, uf uf ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 17:44 
Cytuj  
SYLVARI Char Creation slaba jakosc niestety

Recap wczorajszego wywiadu nt. endgame by GWInsider


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 18:27 
Cytuj  
Klucze do nastepnego eventu: https://hubacties.hub.nl/actie.asp?ACTIE=GW2

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.