Szamotula napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=4TSssY4hzaQ&feature=related
Odpalcie to sobie, obejrzyjcie pierwsze ~30s - u mnie odpala sie taki banan jak, gdy pierwszy raz sie zwiedzalo Dun Morogh.
Oby tylko nie zjebali tej optymalizacji.
+1 Milo widziec ze w czyms sie zgadzamy.
Dla mnie NAJWIEKSZYM winem Gw2 jest to ze gra odtwarza to uczucie zajebistosci swiata, jego explroracji/poznawania, 'wgryzania sie w niego' i powolnego smakowania contentu, ktore bylo wszechobecne w WoW Vanilla. Potem z dodatkami to gdzies sie ulotnilo...
BA! Odtwarza! Czasem bezapelacyjne je przebija... zwiedznie pierwszy raz Divinity's Reach to jest PRZEZYCIE. Zreszta nawet po 3 eventach i kilkudziesieciu odwiedzinach kazde miasto robi na mnie wrazenie.
Gw1 tez to mialo ale nie bylo takiego nastawienia na swiat jako glownego bahatera gry jak w Gw2 i instancje nie pozwalaly na full immersje.
RIFT probowal ale srednio na jeza tbh pod tym wzgledem, LOTRo dawalo rade ale tez gdzies sie to rozmylo z dodatkami.
GW2 jest pierwsza gra od czasow WoW w ktorej loguje sie nie do gry ale 'do Tyrii' (tak jak w WoW nie logowalem sie 'do WoW' tylko 'do Azeroth') i jest gra gdzie potrafilem 30 minut biegac po zonie startowej Charrow i ogladac zachownia mobow i ludzi przy okazji rozkoszujac sie imho najlepsza muzyka w historii MMO. JEst gra ktorej w koncu udalo sie stworzyc SWIAT a nie zestaw roznokolorowych zon i quest hubow.
Poziom immersji jaki serwuje GW2 grajac w sluchawkach w nocy w cichym i zaciemnionym mieszkaniu jest NIESAMOWITY.
Wiem jak nerdowsko to brzmi ale True Story i przypuszczam ze wiele osob ma tak samo. I wedlug mnie wlasnie o to kurwa w grach MMO chodzi. Miedzy innymi.
A na temat endgame itd to przeklejam z mmorpg.com posty ludzi:
Cytuj:
Wow lots of really good and cool info.
Orr - big end game PvE zone with lots of dynamic event meta-chains and territory control against NPCs/Mobs including huge temples/dungeons (open world) and a "final" instanced dungeon
2-3 times the number of DE's as any other region, no heart quests.
Skill points - after hitting level 80 instead of XP you get more skill points just from playing (things that would otherwise give you XP)
Mystic Forge - Spend skill points on lots of cool stuff, including legendary weapons
Additions at any level of the game = end game additions because every toon down-scales to level appropriate to zone
Nature of dynamic events = easier to add more content to the game versus traditonal quests
Of course PvP (both WvW and sPvP)
Cytuj:
Well one thing they just mentioned is that once you hit level 80, your XP bar resets and you'll continue to gain XP and whenever the bar becomes full again you earn a skill point. Skill points can then be used to get cool new weapons, items, consumables & components.
Also that Legendary weapons (the Tier above Exotic) will be impossible to acquire from another player and will require each player to go to some extreme lengths to acquire/craft. Some legendary weapons they mentioned were:
A bow that shoots rainbows & unicorns. Seriously.
A hammer that leaves a sort of liquid metal Terminator effect.
A greatsword that's forged buy combining two legendary greatswords (one of the day & the other of the night sky). The new greatsword will have both effects.
Cytuj:
Corrections:
A bow that shoots rainbows & has a unicorn horn.
A hammer that incases your character with a liquid metal Terminator effect and leaves behind a trail.
A greatsword that's forged buy combining two legendary greatswords (one's blade is basically a cut out plane of the day sky, while the other is night). The new greatsword will change effect depending on the time of day.
Cytuj:
Orr will have 3 zones where there are no reniown hearts only Dynamic events with numerous outocmes (they call it event webs) and there are twice as many events as on other maps. I can say that's a pretty big end game area if you ask me.
We will have to fight and capture special Major temples there and fight our way to final dungeon(s).
Moim zdaniem? Po przeanalizowaniu i jesli spelnia obietnice? WIN JAK CHUJ. Ogolnie wyglada to troche tak ze Orr to bedzie takie WvW tylko z mobami.
Choc mam nadzieje ze bedzie tam tez jakis 'poboczny' contentem, exploracja, odnajdywanie artefaktow itd... w koncu ile byl zatopiony Orr? W chuj czasu chyba
Az sie prosi a jakas archeologie itd...
Tylko poprawcie kurwa wydajnosc!