mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 500 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2012, 12:42 
Cytuj  
Albo bandytą


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 12:06 
Cytuj  
Serio, przerzuc sie na dote albo tanki.

**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 12:14 
Cytuj  
tak Kabra, za mądre, za mądre - Twoja mądrość mnie poraża już od dłuższego czasu - nie mnie zresztą tylko 8) Fajnością Ciebie nie przebiję - nie potrafię napierdalać ściany tekstu, najczęściej to samo w sześciu różnych miejscach - pewnie żeby każdy miał możliwość przeczytania mundrości ludowych znaFcy Kabra - w szczególności gier i sprzętu komputerowego (jak to kurwa? mój sześcioletni komp nie uciągnie tego na maxa? wtf!). Każdy każual będzie miał exotic set przed upływem miesiąca, a zwyrole pewnie już w nim biegają. chyba że się położy i czekał aż sam mu wpadnie, to może być ciężko. Spierdalaj łaskawie do tego rifta, albo kup konsolę - jedno i drugie mi pasuje ;)


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 12:35 
Cytuj  
A już tak poważnie. To ciekawi mnie. Probojecie gre obrzydzić sobie czy nam. Uświadamiajac nam na każdym kroku, ze wam sie nie podoba i nam też sie nie powinno podobać.
Sorry przegrałem już ponad 90h. To jest wyniki którym ŻADNA gra z ostatnich 5 lat nie może się poszczycić. No ale have fun w dalszym pisaniu. Jak będe grał to nie będe miał czasu uczestniczyć w tej jakże ciekawej i zajmującej dyskusji.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 12:43 
Cytuj  
Przeciez liczy sie feedback - nie wazne, czy dobry, czy zly (a dokladniej, oba sa wazne). Przeciez gdyby wszyscy tylko fapowali do gry, to devsi spoczeliby na laurach i gra by sie nie rozwijala. A jak ktos pisze:
"ja pie**ole, wk**wia mnie to i to, poniewaz to i tamto" na forum, to jest jasne, ze chce poznac opinie innych. Tyle, ze tutaj czesto dostaje odpowiedz:
"spie**alaj, nam sie gra dobrze i ch*j ci do tego"

A to, ze jest to najlepsze MMO od ilus lat nie oznacza jeszcze, ze jest dobre.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 12:45 
Cytuj  
To nie jest feedback.
a. Feedback to sie pisze do developerow.
b. To jest wylewanie gorzkich żali, bo gra sie okazała inna niż ja chciałem i chce zeby była jak gra X. Rence.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 12:52 
Cytuj  
Inne gry nie są Massive ;p. Pozatym, nie ma dużo gier z rozwojem postaci (RPG) i ciekawym combatem. I przez dłuzgi czas MMO były w tym względzie poprostu lepsze niż single player RPG.
Oczywiscie wraz z nastaniem Dark Souls sprawa sie zmieniła.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 13:01 
Cytuj  
iniside napisał(a):

a. Feedback to sie pisze do developerow.

no way, a napisales devsom, ze skeletal mesze gre zwalniaja? Najlepiej na twitterze, lol.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 13:04 
Cytuj  
Wyobraź sobie ze napisałem maila.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 13:05 
Cytuj  
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
2. W MMO zawsze liczył sie dla mnie combat.

Ciekawe. Jeden z najsłabszych elementów mmorpg-ów, wynikających z dużej mierze z cech mmorpg-a właśnie.
Większość innych typów gier ma znacznie lepszy combat. Większość lobby multiplayerów (FPS-y, Dota i klony, rts-y, inne niż doty rodzje MOBA, itd) a nawet część co-op-ów i część single playerów.
Na przykład AI mobów w open world w mmorpg-ach jest mega głupie, bo są techniczno-finansowe powody i to się jeszcze dłuuugo nie zmieni.

Oczywiście nie znaczy, to, że nie można mieć funu z mmorpg z combatu, nawet PvE. Jasne, że można.
Tylko, że jakbym grał wyłącznie albo prawie wyłącznie dla combatu to inne typy gier mają po prostu lepszy combat.

No jeszcze takie WvWvW jest trochę wyjątkiem, bo afaik nie ma takiego trybu gry z widokiem trzeciej osoby w innych typach gier.
Tylko, że jakby poszli tropem Mount & Blade tylko z 3 osoby, albo nawet Planetside 2 robiąc grę w której tylko jest pvp i walka o umocnienia / bazy / zamki to by było to lepsze znacznie. Jakby dorzucić spore PvE i arenki do P2 to też, żeby to miało ręce i nogi i było w miarę równorzędnym trybem gry - to by musiałybyć zmieny w grze i jej mechanice, które by się odbiły na obecnym trybie P2.

Zakładając, że chodzi ci o mmorpg-i, bo innych mmo to do tej pory było śmieszne ilości. Teraz się to zmienia dopiero.

==========================================

Mam pytanie: jak dobiję do 80 i mi się PvE znudzi i chciałbym siedzieć tylko w WvWvW to mogę - czy też trzeba 'dogrindowywać np. golda albo sprzęt PvE style?

Inne gry nie są Massive ;p. Pozatym, nie ma dużo gier z rozwojem postaci (RPG) i ciekawym combatem. I przez długi czas MMO były w tym względzie poprostu lepsze niż single player RPG.
Oczywiscie wraz z nastaniem Dark Souls sprawa sie zmieniła.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 13:12 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Przeciez liczy sie feedback - nie wazne, czy dobry, czy zly (a dokladniej, oba sa wazne)..


Feedback na forum którego nikt z devsów kompletnie nie czyta? no pls..


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 14:11 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Inne gry nie są Massive ;p. Pozatym, nie ma dużo gier z rozwojem postaci (RPG) i ciekawym combatem. I przez długi czas MMO były w tym względzie poprostu lepsze niż single player RPG.
Oczywiscie wraz z nastaniem Dark Souls sprawa sie zmieniła.

Massive lol, przeciętny mmorpg teraz nie jest bardziej massive niż taki Mount & Blade gdzie masz do 150-200 osób na mapę. W mmorpg-ach też masz de facto mapy (instancjowane zony) i w większości mmorpg-ów nie ma wiecej graczy. Zresztą nawet jak będzie 500 to co za różnica? Mmorpg-i przestały być seamless, a teraz przestają już być de-facto persistant. Już tylko postać jest persistant (jak w prawie każdej grze teraz), a nie świat (serwer).

Walka:
No Dark Souls faktycznie, ale
Nawet walka w takim Gothicu, Risen czy Darksiders jest lepsza niż w mmorpg-ach. Nie mówiąc już o np, Wiedźminie 2.
Zresztą jeżeli patrzysz na rpg z punktu widzenia rozwoju postaci (statyski, skille, moce, itd) to hack & slashe typu Diablo, Path of Exile czy Torchlight mają combat o podobnej jakości lub lepszy. Już nie mówiąc o tym jak wygląda combat na filmikach do Lineage: Eternal albo GrimDawn.

Zresztą nawet walka w grach TESO, Fallout 3, albo nawet w turowym Falloucie 2 czy pół turowym Baldur's Gate 2 jest lepsza niż w open world w mmorpg-u.

Nie mówiąc o walce w strategiach gdzie też masz rozwój bohatera - jak np. HoM&M czy parę innych.

Oczywiście porównuje tu open world PvE combat z mmorpg-ów.


Edit: sry Mendol, dzięki za przeniesienie w sumie lepsze miejsce

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 15:13 
Cytuj  
http://massively.joystiq.com/2012/09/07 ... ean-sales/

Cytuj:
Guild Wars 2 is on a goodwill tour through Europe, and it appears that the crowds love ArenaNet's latest release. The fantasy title has topped the charts in not one, not two, but 10 countries in the region.


NCsoft reports that Guild Wars 2 is at the number one sales spot for UK, Germany, France, Spain, Denmark, Sweden, Norway, Finland, the Netherlands, and Belgium. And as the saying goes, when you win over Finland, you've won over the world.


ArenaNet President Mike O'Brien is bowled over by the accomplishment: "Our games have always been well-received in Europe, but this level of enthusiasm is both awesome and humbling. It also impresses upon us the responsibility we have to our players and explains why we've taken steps recently to constrain sales of Guild Wars 2 to ensure the highest quality of service. Of course, we hope to remedy this in the near future."


Even with ArenaNet temporarily halting sales from its website, Guild Wars 2 is selling strong elsewhere. Amazon currently has it at both the #1 and #2 position on its top video game sales chart.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2012, 16:16 
Cytuj  
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Inne gry nie są Massive ;p. Pozatym, nie ma dużo gier z rozwojem postaci (RPG) i ciekawym combatem. I przez długi czas MMO były w tym względzie poprostu lepsze niż single player RPG.
Oczywiscie wraz z nastaniem Dark Souls sprawa sie zmieniła.

Massive lol, przeciętny mmorpg teraz nie jest bardziej massive niż taki Mount & Blade gdzie masz do 150-200 osób na mapę. W mmorpg-ach też masz de facto mapy (instancjowane zony) i w większości mmorpg-ów nie ma wiecej graczy. Zresztą nawet jak będzie 500 to co za różnica? Mmorpg-i przestały być seamless, a teraz przestają już być de-facto persistant. Już tylko postać jest persistant (jak w prawie każdej grze teraz), a nie świat (serwer).

Walka:
No Dark Souls faktycznie, ale
Nawet walka w takim Gothicu, Risen czy Darksiders jest lepsza niż w mmorpg-ach. Nie mówiąc już o np, Wiedźminie 2.
Zresztą jeżeli patrzysz na rpg z punktu widzenia rozwoju postaci (statyski, skille, moce, itd) to hack & slashe typu Diablo, Path of Exile czy Torchlight mają combat o podobnej jakości lub lepszy. Już nie mówiąc o tym jak wygląda combat na filmikach do Lineage: Eternal albo GrimDawn.

Zresztą nawet walka w grach TESO, Fallout 3, albo nawet w turowym Falloucie 2 czy pół turowym Baldur's Gate 2 jest lepsza niż w open world w mmorpg-u.

Nie mówiąc o walce w strategiach gdzie też masz rozwój bohatera - jak np. HoM&M czy parę innych.

Oczywiście porównuje tu open world PvE combat z mmorpg-ów.


Edit: sry Mendol, dzięki za przeniesienie w sumie lepsze miejsce

HnS to widok z gory i walenie myszka. Nie podoba mi sie sterowanie.
Elder Scrolls i Fallout to z kolei zupełnie nie to czgo oczkuje.
Turowych RPG nie trawie kompletnie.

Jedyną gro Multiplayer ktora spełnia moje wymagania w tym względzie jest Forge i Forged By Chaos.
Mi sie podoba combat polegajacy na wciskaniu skili. Optimim jak ma jakis Action twist.
Tego w Singleplayer poprostu nie ma. Z małymi wyjątkami.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 12:02 
Cytuj  
Coś tak w autoit już jest chyba.
Ale można było "exploitować" craftami, teraz ci co zdążyli zrobić sobie 80 chcą by inni musieli grndować 80 miesiącami ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 16:18 
Cytuj  
Jak chcecie gre jak inne theme parki to idzcie w nie grać ok ? Ja wiem, że żadnego tradycyjnego theme parka kijem już więcej nie tkne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 17:01 
Cytuj  
iniside carebearku przecież i tak schowałbyś się w jakimś overflowie, przy takim pve i combacie walka w ostatnich zonach była by o wiele ciekawsza gdyby dochodziła możliwość gankowania innych frakcji


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 17:14 
Cytuj  
No to mozesz grać w w themeparka który ci na to pozwala. Mnie odopowiada tak jak jest.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 17:59 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
... przy takim pve i combacie walka w ostatnich zonach była by o wiele ciekawsza gdyby dochodziła możliwość gankowania innych frakcji

bzdury, na początku fajnie, potem unikanie pvp, wprowadzanie safe spotow, kar, guardów, po co akurat w tej grze to wprowadzać, maja inną wizje i ją realizują,


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2012, 19:47 
Cytuj  
wodny napisał(a):
http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=8488 9,5/10 :)


Posmarowane


_________________
LaMoon#2988

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 500 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.