mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2011, 23:25 
Cytuj  
No nie wiem, ja grając warriorem nie mogłem wytrzymać, że używając skilla postać automatycznie biegła za wrogiem, sterowanie WSADEM pamiętam jako uciążliwe, pozostawiające wiele do życzenia porównując np. do WoW'a.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 717
Dołączył(a): 15.02.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 12:49 
Cytuj  
Coś czytałem o housingu w gw2 ,czy to będzie się kończyć na tym hall of monument,lub bardziej rozbudowany system?


_________________
Y'all know the rules, we don't fuck with fools man!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 13:00 
Cytuj  
Zaden dev nigdy do tej pory nie mowil nic na temat housingu.
Czyli spokojnie mozna to wlozyc między bajki.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 13:04 
Cytuj  
Mowil, mowil :P Tylko w GW2 "housing" znaczy cos innego niz pierdykniecie sobie gdzies domku przy drodze i trzymanie tam lootu w skrzyniach :P Bedziesz mial swoja instancje domowa (wygenerowana na poczatku na podstawie wyborow biograficznych przy tworzeniu postaci) w ktorej beda zachodzic zmiany zgodnie z rozwojem fabuly osobistej postaci. Np. uratujesz kowala jakiegos, on moze sie przeniesc do twojej "posiadlosci" i bedzie ci kraftowal itemy. Przyklad wyciagniety z... nosa :P ale wiesz o co chodzi.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Home_instance

Cytuj:
An asura character's home instance is their own personal lab.


:D


Ostatnio edytowano 21 sie 2011, 13:07 przez Lorath, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 13:07 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Mowil, mowil :P Tylko w GW2 "housing" znaczy cos innego niz pierdykniecie sobie gdzies domku przy drodze i trzymanie tam lootu w skrzyniach :P Bedziesz mial swoja instancje domowa (wygenerowana na poczatku na podstawie wyborow biograficznych przy tworzeniu postaci) w ktorej beda zachodzic zmiany zgodnie z rozwojem fabuly osobistej postaci. Np. uratujesz kowala jakiegos, on moze sie przeniesc do twojej "posiadlosci" i bedzie ci kraftowal itemy. Przyklad wyciagniety z... nosa :P ale wiesz o co chodzi.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Home_instance

No ja tego pod housing kompletnie nie podciagam, bo to nie jest coś co rozumie przecietny gracz pod słowem housing :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 13:09 
Cytuj  
Ale ze wzgledu na to ze cos takiego jest to klasycznego "housingu" nie ma co oczekiwac. Bo i po co?

Edit: Zaraz, zaraz... ale na co Asurze wojownikowi czy rangerowi laboratorium??? :o

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 17:20 
Cytuj  
http://massively.joystiq.com/2011/08/21 ... onstrated/

Jeszcze nie oglądałem. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 17:39 
Cytuj  
Fanem craftingu nigdy nie bylem i ten filmik tez mnie jakos entuzjazmem nie napelnil :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 17:45 
Cytuj  
Ten crafting wygląda mi na kopie tego co jest aktualnie w FFXIV, z tym że bez zbędne harassmentu na graczach.
Bo FFXIV to czy udalo się wycraftować coś albo czy się nie udało to było bazowane całkowicie na szczęsci i przypadku..

A sam pomysl braku recept trzeba jak najbardziej chwalić. Oczywiście pod warunkiem, że kombinacja poszczególnych itemków będą w miare logiczne (np. najpierw zrobić nitke, później płachty materiału i w rezultacie may jakieś ubranie, dodać do tego utwardza sktóre i metal i mamy zbroje z kiltem itd ;p).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 17:54 
Cytuj  
Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania.

To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www.

Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 18:04 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).


W nadchodzacym patchu ma byc w koncu uproszczony, ale nudny pewnie dalej bedzie, bo mechanika nadal niezbyt zmieniona.

Co do GW2: filmiki swietne ostatnio sie pojawily, a crafting nigdy mnie super mocno nie interesowal, wiec nie narzekam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 18:37 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania.

To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www.

Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).

My chyba w różne gry graliśmy.. Bo poza rozbudowanym i skopanym UI, nie było tam nic rozbudowanego.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 18:49 
Cytuj  
iniside napisał(a):
mrynar napisał(a):
Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania.

To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www.

Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).

My chyba w różne gry graliśmy.. Bo poza rozbudowanym i skopanym UI, nie było tam nic rozbudowanego.


No byly skladniki i temy +1 +2 +3 no i mozliwosc wyboru lepszej jakosci, ryzyko losta, do tego jakies skille (jakos dokladnie nie pamietam wszystkiego, bo dawno do tego crapu nie zagladalem).
W GW2 mamy klasyke znana z WoW czy LOTRO czyli klikamy synteze bez zadnego wplywu na nia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:06 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
iniside napisał(a):
mrynar napisał(a):
Crafting wyglada na banalny... Mi to troche WARa przypomina, a to raczej sredni wzor do nasladowania.

To poszukiwanie przepisow jest idiotyczne imo, szybko sie znudzi i ludzie beda korzystac z www.

Crafting z FFXIV jest dosc rozbudowany w porownaniu z tym co mamy tutaj, choc tez mi sie nie podoba (troche przekombinowany i nudny).

My chyba w różne gry graliśmy.. Bo poza rozbudowanym i skopanym UI, nie było tam nic rozbudowanego.


No byly skladniki i temy +1 +2 +3 no i mozliwosc wyboru lepszej jakosci, ryzyko losta, do tego jakies skille (jakos dokladnie nie pamietam wszystkiego, bo dawno do tego crapu nie zagladalem).
W GW2 mamy klasyke znana z WoW czy LOTRO czyli klikamy synteze bez zadnego wplywu na nia.

itemki +1 +2 +3 były zalezne od.. twojgo szcześcią, na ich uzysk w zasadzie gracz nie miał wpływu.
Skile były.
Np. rzut kamieniem w moba ;p.
Po drugie skad chcesz itemki +3 w GW2. jak nrazie nic na temat itemizacji nie wiadomo ? ;/



A zreszta. Crafting to najmniej istotny element gry.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:12 
Cytuj  
Mowiac o skillach mial na mysli bardziej te, ze np. szybciej konczy sie cala synteze, albo zwieksza success rate przy robieniu calych itemow, albo tylko skladnikow itp. No i wczesniej byly tez materialy +1/+2, ktorych uzycie pozwalalo od razu startowac z wiecej quality albo durability. Ale z nich zrezygnowano, bo gracze narzekali, ze za duzo tego wszystkiego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:16 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Mowiac o skillach mial na mysli bardziej te, ze np. szybciej konczy sie cala synteze, albo zwieksza success rate przy robieniu calych itemow, albo tylko skladnikow itp. No i wczesniej byly tez materialy +1/+2, ktorych uzycie pozwalalo od razu startowac z wiecej quality albo durability. Ale z nich zrezygnowano, bo gracze narzekali, ze za duzo tego wszystkiego.
Te skile o ile dobrze pamietam to nic nie dawały w sumie. A próbowałem l/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:19 
Cytuj  
Dawaly niby, ale nikt na poczatku nie wiedzial do jakich syntez ich uzywac, bo jak sie okazalo bylo to dosc ograniczone. Anyway teraz i tak robia rehaul, zobaczymy czy duzo sie zmieni.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:37 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=WC66obQw ... =UL#t=3m1s
:o :lol:

Animacje Asur wymiataja :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:52 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Gokulo napisał(a):
Mowiac o skillach mial na mysli bardziej te, ze np. szybciej konczy sie cala synteze, albo zwieksza success rate przy robieniu calych itemow, albo tylko skladnikow itp. No i wczesniej byly tez materialy +1/+2, ktorych uzycie pozwalalo od razu startowac z wiecej quality albo durability. Ale z nich zrezygnowano, bo gracze narzekali, ze za duzo tego wszystkiego.
Te skile o ile dobrze pamietam to nic nie dawały w sumie. A próbowałem l/


Dawaly, dawaly.

Bynajmniej nie bronie craftu w FFXIV, bo to fail tak jak wiekszosc elementow gry, ale zachwycanie sie craftem w GW2 to mi pachnie fanboizmem.
Moze to odkrywanie przepisow bedzie jakos fajnie rozwiazane, ale sadzac po filmiku raczej sie nie zanosi.
W FFXI wogole nie bylo przepisow na poczatku, potem czesc podawal NPC, a craftowanie polegalo na trzymaniu wydrukowanych tomow z przepisami, albo ciagle zagladanie na www. Idiotyczne rozwiaznie, ale sam craft akurat byl fajny. Samo zrobienie max lvlu to bylo wyzwanie.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:55 
Cytuj  
W "GW2" większość przepisów zdobywa się za pomocą własnoręcznego odkrywania. Niektóre dostajemy przy level upie crafting skilla, od trenerów lub jako loot. :)


Pluszowy charr:
http://farm7.static.flickr.com/6065/605 ... 8f47_o.png :lol: :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.