mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:18 
Cytuj  
Dzieki. :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:28 
Cytuj  
Macie wrażenie że postacie odbijają się od podłoża?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:31 
Cytuj  
Rzeczywiscie troche tak wyglada. Ale ogolnie nie jest zle. A w porownaniu do Rifta, czy Jajona, to wrecz wybitnie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:33 
Cytuj  
Kiedy premiera....


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:39 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Kiedy premiera....


When its ready. Ale w tym roku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:47 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Kiedy premiera....


When its ready. Ale w tym roku.

Jakby premiera była na wakacje... ehh pomarzyć można ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:55 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=zi6GAbVA ... r_embedded

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:56 
Cytuj  
Jesli reszta gry jest tak dopracowana i zapelniona contentem jak to co pokazali czyli mniej wiecej lvl 1-20 to na wakacje na luzie gra moze wychodzic.

Jedynie optymizacja, optymizacja i jeszcze raz optymizacja....

Z tym ze podobno beda revempowac crafting bo jako jedyny element gry nie spotkal sie z powszechnymi pochwalami czy wrecz uwielbieniem i histeria. ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 21:57 
Cytuj  
W dupie mam crafting ;p. w GW1 nie bylo, to i w GW2 moze nie byc..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 22:13 
Cytuj  
Optymalizacja to od 10 lat powtarzają mantrę ludki - i nic z tego nie wynika. WvW ... ja tam wolę 50x3 i brak laga, niż 100x3 i laga. Filmy z WvW deko kiepsko wyszły. No, ale to beta z rok mają do poprawy.

PYTANIE
Czy w GW2 da się castować w ruchu (jak SW w WAR)
Jaki jest GCD

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 22:28 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
PYTANIE
Czy w GW2 da się castować w ruchu (jak SW w WAR)
Jaki jest GCD

Zdecydowaną większość umiejętności można wykorzystywać w ruchu. :)

GCD - w "GW2" nie ma czegoś takiego. :wink:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 22:30 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
PYTANIE
Czy w GW2 da się castować w ruchu (jak SW w WAR)
Jaki jest GCD

Myslalem ze to troll question ;p.
Wszystko da sie castowac w ruchu.
W grze nie ma GCD.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 22:41 
Cytuj  
Nie ma GCD? Da sie odpalać wszystkie skile na raz?
Albo jest coś, jak GCD, czego nie kumam...No bo odpalanie wszystkich skili na raz jest trochę przegięte. Jak to wygląda, jak wygląda odpalanie skili - jest autoface(jak w AIONie) jest bardziej skilowy styl (jak SW/SH na niektórych skilach). Jak wygląda zabijanie przeciwnika?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 22:58 
Cytuj  
Nie da sie, bo nie ma animation cancel.
Nie ma zadnego auto-face, auto-run, auto-attack(tzn, mozesz go sobie wlaczyc na skila nr1), to jest action combat. Swing atakow jest brany pod uwage, wiec dwurecznym mieczem bedziesz trafiac wszystko w zasiegu. Jest target lock (jesli chcesz), ale uzywajac go pozbawiasz sie mozliwosci robienia aoe.

Ti zreszta nie ma duzego znaczenia bo wiekszosc skilim l;bo powoduje jakis ruch, albo trzeba nimi celowac.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 23:26 
Cytuj  
Podziwiam cie iniside.
Wystarczyloby zeby pan madry poswiecil 5 minut i obejrzal jeden filmik (zwlaszcza z PvP) z gry o ktorej napisal juz chyba z 50 postow w tym 49 z bzdurami i jeden z pytaniem o GCD.

/facepalm

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 23:26 
Cytuj  
Nie wiem jak w GW2, ale w GW jesteś ograniczony długością animacji skilla, jak klikniesz 3 skille, to się ustawią w kolejce. Pamiętam cały artykuł na blogu GW2 o tym jak pracowali nad timingiem animacji, więc pewnie jest podobnie.

W GW nie było natomiast instantów, a jak już były (stance), to faktycznie mozna je było kliknąć podczas uruchamiania innego skilla. Balansowało się to tak, że można było mieć jeden stance na raz.

Pozostaje tylko jedno pytanie. Skoro nie ma GCD... to co z paradygmatem MMO??


_________________
http://karolinacianciara.pl/

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 23:35 
Cytuj  
iniside napisał(a):
W dupie mam crafting ;p. w GW1 nie bylo, to i w GW2 moze nie byc..

Normalnie bym zwyzywał ,ale z tego co się dowiedziałem do tej pory o GW2 to tu się zgodzę.

GW2 z tej małej wiedzy ,którą posiadam to gra nastawiona prawie wyłącznie na combat i e-sport + relax przy PvE. Poza tym "server pride" i social lub / i e-sport gildie.

I spoko.

Biorąc też pod uwagę jaką rolę mają itemy i w jaki sposób można dużą cześć z nich zdobyć (dropi currency za DE , dugneony i PvP right?) to mało tu widzę miejsca na craft.

No chyba ,że chore systemy consumeables jak w WoW-like mmorpg ,ale imo to by była porażka w takiej grze jak GW2.

---------------------

Ktoś chcę meaningful i rozbudowany craft i trading to w AA to fajnie się m.in te rzeczy zapowiadają.



W końcu powoli i jeszcze nieśmiało ,ale zaczynają(a raczej zaczną) wychodzić mainstream mmorpg-i ,RÓŻNIĄCE się od siebie z innym focusem gameplayowym i dobrze. Też bezpośrednie porównywanie tytułów może mieć nieco mniejszy sens ,bo w końcu różne mmorpg-i będą różny typ rozgrywki dostarczały.

Ci którzy nie lubią pewnych gier / rzeczy to sobie będą pykać w swoje tytuły inni w inne , a ci którzy lubią i takie i takie mogą sobie pykać w różne po kolei albo jak mają mega dużo czasu to i naraz :)


Klony WoW / EQ -type themepark przestaną / przestają mam nadzieję być praktycznie jedynym przedstawicielem AAA mmorpg-ów.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lut 2012, 23:44 
Cytuj  
Czyli za GDC robi długość animacji, tak? A animacje mają różną długość? Czy są uśrednione? (Powiedzmy zamach 2h to 3 sekundy, a sztylet pod żebro to sekunda)?
Wybaczcie że nie śledzę filmików z sekundnikiem.

A ty Plutonka zamiast łamać sobie piękną główkę nad paradygmatami zastanów się jaka jest różnica między B2P a P2P w pierwszych 30 dniach od rejestracji pudła. :wink:

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 22 lut 2012, 00:06 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Czyli za GDC robi długość animacji, tak? A animacje mają różną długość? Czy są uśrednione? (Powiedzmy zamach 2h to 3 sekundy, a sztylet pod żebro to sekunda)?


pewnie jak przykladowo w Aionie

Cast time albo animacja uniemozliwia rzucenie kolejnego skilla.

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 22 lut 2012, 00:17 
Cytuj  
Napisałam czym się różni B2P od P2P. Nieważne - w 10 dni, 20 dni, czy 30 dni po kupnie pudełka. :) To nie ma znaczenia, bo takie gry po prostu projektowane są z innymi założeniami.


_________________
http://karolinacianciara.pl/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.