iniside napisał(a):
W dupie mam crafting ;p. w GW1 nie bylo, to i w GW2 moze nie byc..
Normalnie bym zwyzywał ,ale z tego co się dowiedziałem do tej pory o GW2 to tu się zgodzę.
GW2 z tej małej wiedzy ,którą posiadam to gra nastawiona prawie wyłącznie na combat i e-sport + relax przy PvE. Poza tym "server pride" i social lub / i e-sport gildie.
I spoko.
Biorąc też pod uwagę jaką rolę mają itemy i w jaki sposób można dużą cześć z nich zdobyć (dropi currency za DE , dugneony i PvP right?) to mało tu widzę miejsca na craft.
No chyba ,że chore systemy consumeables jak w WoW-like mmorpg ,ale imo to by była porażka w takiej grze jak GW2.
---------------------
Ktoś chcę meaningful i rozbudowany craft i trading to w AA to fajnie się m.in te rzeczy zapowiadają.
W końcu powoli i jeszcze nieśmiało ,ale zaczynają(a raczej zaczną) wychodzić mainstream mmorpg-i ,RÓŻNIĄCE się od siebie z innym focusem gameplayowym i dobrze. Też bezpośrednie porównywanie tytułów może mieć nieco mniejszy sens ,bo w końcu różne mmorpg-i będą różny typ rozgrywki dostarczały.
Ci którzy nie lubią pewnych gier / rzeczy to sobie będą pykać w swoje tytuły inni w inne , a ci którzy lubią i takie i takie mogą sobie pykać w różne po kolei albo jak mają mega dużo czasu to i naraz
Klony WoW / EQ -type themepark przestaną / przestają mam nadzieję być praktycznie jedynym przedstawicielem AAA mmorpg-ów.