mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 15:04 
Cytuj  
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
Nie jestem taki pewny czy zaprojektowanie systemu bez leveli jest trudniejsze niz przystosowywanie leveli, tak zeby dzialaly jakby ich nie bylo ;p.

Technicznie to może i nie jest trudniejsze ,ale designowo jak najbardziej.

Przy braku leveli musisz masie graczy którzy bez leveli nie grali nigdy w rpg wyjaśnić co / jak / gdzie i po co. Przekonać ,że tak jest lepiej. + zaprojektować cały system tak ,żeby dobrze działał , wkomponowywał się w świat , był jakoś zbalansowany choć trochę , moby i ogólnie całe PvE tak zaprojektować ,żeby był jakiś progres ale ,żeby pozio trudności był w odpowiednich miejscach odpowiedni ,etc

Nie mówiąc o tym ,że większość devsów którzy pracowali przy jakiś mmorpg czy nawet single rpg produkcjach to nigdy nie pracowali przy grze bez leveli lol.

Ale to nie jest problem projektowania mechaniki, tylko PRu uswiadomiajacego graczaom, ze nas system jest the best a inni sux D:.

Edit.
Nie trzeba daleko szukać, wystarczy sprawdzić system HERO ktory w zalozeniu ma byc bezlevelowy (tzn. jest bo podreczniki mozna kupic). Cryptic w swojej spanialosci dozucil mu levele w Champions Online (??).

Tak naprawde to system bez leveli od levelowego nie rozni sie tak bardzo. Poprostu w levelach mamy widoczny progress (wiecej hp, wiecej tego i wiecej tamtego). Bez leveli progress jest bardziej przerozczysty (postac nie staje sie silnijesza o x dmg i y hp, ale dlatego ze zdobywa nowe passywne i aktywne moce). Wokol zdobywania tych mocy mozna zbudowac progress conentu. Tak to przynajmniej widze.
Itemki tez sa mocami. Maja mało statów(w sensie nie ma +900 str a gorszy itemek ma +500 str), ale dodają passywne i aktywne skile albo bezposrednio modyfikuja zdobyte moce.

Ja sobie taki system zawsze rozpisywalem jako połączenie Doty, HERO i DnD.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 25 mar 2012, 15:10 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 15:08 
Cytuj  
Ja nie mam nic przeciwko lewelom w WvW, przynajmniej daje to namiastkę Open PvP, którego nie uświadczymy już nigdy w mainstreamowych mmo zapewne.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 15:16 
Cytuj  
E no ale open pvp też może być przecież bez leveli...
Imo nie chodzi o to ,że ma nie być różnicy między nową a nie-nową postacią. Bo ma być imo.

Tylko ,żeby mechanika tej 'inności' czy nawet przewagi była inna i nie tak duża i debilna jak to levele robią.

Jak się nie ma jakiegoś 'systemu wyrównującego' to w normalnej grze z levelami level 5 levelowi 25 może zrobić jeden wielki ch** a tak nie powinno być.

Imo postać na odpowiedniku max levela powinna być w stanie maksymalnie np. 3-4 graczy z nowymi postaciami pokonać ,a nie tak jak teraz ,że psotać na max levelu (przy braku jakiś mechanizmów niwelujących) jest bogiem dla postaci na lvl 1 i taka postać mogła by wpaść w tłum stu postaci na 1 levelu i bez ryzyka kosić je jak łany zboża.


@inside

Ja to wiem , ty to wiesz , ale wydawcy / devsi nie chcą ryzykować jak widać.
Sam podałeś przykład Cryptica który na siłę levele dorzucił mimo ,że bzdura to była.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 15:49 
Cytuj  
Nie wiem czym grać w retailu, a zagrałem tylko dwoma klasami :/


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 16:55 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Nie wiem czym grać w retailu, a zagrałem tylko dwoma klasami :/


Tak jak ja, wszystkim :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 17:16 
Cytuj  
Nie masz slotów na wszystkie. Będziesz musiał dopłacić :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 17:19 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Nie masz slotów na wszystkie. Będziesz musiał dopłacić :)


W GW1 dokupiłem 12 slotów, myślę że w dwójce też trochę zaszaleje ;)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 17:28 
Cytuj  
no tez mam ten problem, bo w sumie fajnie mi sie gra paroma klasami.
martwi mnie tylko ten inzynierek, ale moze pozniej bedzie bardziej przydatny w www.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 18:38 
Cytuj  
Może ktoś nie będzie grał w nocy, co? :P :P :P


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 18:54 
Cytuj  
a do kiedy ten test trwa?

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 19:25 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
a do kiedy ten test trwa?

Do jutra rano o ile się nie mylę. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 21:25 
Cytuj  
Ja mam pewne watpliwosci co do Rangerow. Pomijajac juz pety. Co za dziwaczne zbalansowanie broni w tej klasie jest. Luki wypadaja bardzo cieniutko w damage'u w porownaniu do miecza 2recznego. Liczylem ze ataki z lukow beda mialy porzadnego kopa a tu dosc slabiutko... :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 21:34 
Cytuj  
Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 22:30 
Cytuj  
ja na levelu 3 rangerkiem w www zadawalem fajny dmg ze swojego low lvl luku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 22:48 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.


Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2012, 23:05 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Dana napisał(a):
Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.


Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko.

E tam. Nauczysz sie grac to bedzie lepiej.
AFAIR w GW2 ranger tez nie byl rozpierdalatorem. Ale za to.. Wkurwiał nieziemsko, jak robil snare, interupty, itp. rzeczy.
Jeśli w GW2 design rangera jest podobny to bedzie wkurwial jeszcze bardziej bo combat polega w wiekszej mierze na ruszaniu sie a ranger to ruszanie utrudnia :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 00:03 
Cytuj  
ci co maja a nie graja - rzuccie kontami, i tak rano bedzie po wszystkim ;(.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 00:14 
Cytuj  
Tylko żeby nie trzepali za pożyczanie kont :)

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 03:28 
Cytuj  
szczerze jak narazie moje wrazenia jesli chodzi o pvp to bieda. taki warhammer wrath of heroes tylko lepiej zrobiony.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 mar 2012, 07:01 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
Dana napisał(a):
Z długiego łuku zadajesz większe obrażenia czym dalej jesteś od celu. Możesz także strzelać w ruchu.


Tylko pierwszy skill zalezy od odleglosci. A ze mozna w ruchu to oczywiste. Mimo wszystko cieniutko.

E tam. Nauczysz sie grac to bedzie lepiej.
AFAIR w GW2 ranger tez nie byl rozpierdalatorem.


Mi nie chodzi o to ze slabo w porownaniu z innymi klasami tylko ze luk slabo w porownaniu z mieczem 2 recznym u rangera. Miecz robi jakies 2x damage luku. Albo co najmniej 50% wiecej.


Ostatnio edytowano 26 mar 2012, 07:01 przez Lorath, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.