Magisteri napisał(a):
no i wlasnie to mi sie podoba. w gw1 strasznie odrzucilo mnie to przyklejanie sie do targetu, gdzie nie bylo mowy o jakims dynamizmie i o dobrym movemencie. tutaj widzac ten gameplay gra zapowiada sie cholernie dynamicznie i wlasnie takiego pvp mmorpga oczekuje(to samo niby mialo byc w jajonie, a wyszlo jak wyszlo czyli walka praktycznie w miejscu lawl).
To oczywiście plus, że zwiększają dynamikę walki, ale mimo wszystko uważam, że stwierdzenie, jakoby brakowało tego w GW, jest co najmniej dziwne. Gdzie jak gdzie, ale w GW zawsze BARDZO ważny był kiting, pozwalał uniknąć bardzo wielu ataków - a dodatkowo - grając trzeba było i tak pilnować, żeby mieć cel w zasięgu, bo nawet sekunda dobiegania do celu często powodowała fail.
Jak grałam w WARa czy Aiona, bardzo rzucało się w oczy, o ile lepiej umieją pozycjonować się i kitować ludzie, którzy spędzili trochę czasu w GW.
EDIT:
Nie wiem, czy było:
http://gw2.univers-virtuels.net/news/18 ... s-GW2.html
Od 1.30 mamy pokazane pływanie - postać zwiedza zalane ruiny Temple of Ages - widać posągi Balthazara oraz Dwayny.