mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 13:08 
Cytuj  
Łał naprawdę?

Oczywiście ponieważ jest to beta to nie można nic komentować.
Przepraszam :(

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 13:11 
Cytuj  
Moze rowniez ma to cos wspolnego z tym ze Home Instance rozwija sie przez cala gra i na poczatku za wiele w nim nie ma.

No ale ofc "popierdolka" - bo lepiej dac graczowi domek w ktorym nic za bardzo nie mozna zmienic (ala LOTRO) i ktory niczemu nie sluzy, tylko stoi.
Housing w MMO to syf jakich malo czy to open czy instanced i to co widze na tych filmikach jest pierdyliard razy bedziej immersive i po prostu lepsze. Pasuje do themeparka "z fabula" jak ulal.

"Normalnemu" housingowi mowie - nie dziekuje.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 13:12 
Cytuj  
Nie. Tylko wolę komentarz w stylu "Czego oczekuję".

Dodałeś to w "ps" jak ja pisałem :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 13:15 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Moze rowniez ma to cos wspolnego z tym ze Home Instance rozwija sie przez cala gra i na poczatku za wiele w nim nie ma.

No ale ofc "popierdolka" - bo lepiej dac graczowi domek w ktorym nic za bardzo nie mozna zmienic (ala LOTRO) i ktory niczemu nie sluzy, tylko stoi.
Housing w MMO to syf jakich malo czy to open czy instanced i to co widze na tych filmikach jest pierdyliard razy bedziej immersive i po prostu lepsze. Pasuje do themeparka "z fabula" jak ulal.

"Normalnemu" housingowi mowie - nie dziekuje.

Agreed.
Housing to jeden z tych ficzerow o ktory najwiecej jest placzu i ktory najmniej wnosi do gry jako takiej..
No chyba, ze gra jest juz na rynku >5 lat i trzeba znalesc nowe sposoby dojenia kasy graczy. W tedy housing jest jak najbardziej ok + eksluzywne itemki z item shopu typu rozowe dildo do powieszenia na scianie.
Bedzie szło jak ciepłe bułeczki.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 13:15 
Cytuj  
Dlatego też zaznaczyłem ,że nie spodziewałem się specjalnie niczego więcej.

W EQ2 housing jak na themepark był / jest akurat zajebisty.

Choc i tak prawdziwy housing należy do sandboxów i tam open housing jest bardzo dobrą rzeczą ,wręcz rewelacyjną jeżeli zrobiony dobrze. (choć to się nie zdarza często).

Ten z GW2 jest i spoko , tym którym się podoba - to na zdrowie ,mnie ani ziębi ani grzeję , dla mnie osobiście 'immersive' też specjalnie nie jest.

Zobaczymy jak go rozwiną w retailu może wtedy z neutralno-sceptycznej zmienię swoją postawę wobec tego na 'e nawet fajne'.



W Lotro zgadzam się jest tragiczny , już chyba lepiej jak już w ogóle by nie było.


@Dana

Aha ok spoko.

Czego się spodziewam? Hmm do themeparkowego housingu to specjalnie nie mam jakiś oczekiwań.

Może tyle ,żeby był ładny i nie zabierał za dużo czasu devsom. + ew. niespodzianki mogą być mile widziane.
Aha - jak już robią to niech będzie jakaś możliwość fajnej customizacji ,ale to w takiej grze jak GW2 jednak być na którymś tam miejscu w prioytetach devsów. I chyba tak będzie także ok.


W sandboxie oczekwiania byłby diametralnie inne z mojej strony ,no ale to nie sandbox także nie ma o czym mówić.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 15:18 
Cytuj  
http://guildwars2.com.pl/oficjalne-stan ... e-pursche/

W limitowanej ilości - ciekawe. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 16:15 
Cytuj  
Omg. Teraz bede czatował na twitterze po 24h ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 16:17 
Cytuj  
sula napisał(a):
Wobec tego wolę jak gra jest trudna - nawet za trudna , bo nie mam nic przeciwko wipeowaniu czy tego ,że w open world się ginię albo trzeba brać nogi za pas. Przynajmniej jest ciekawie.

Jak jest za łatwo - to się robi po prostu nudno.

W pełni się zgadzam. Też wolę jak jest trudno i niestety trudnych gier się już prawie nie robi gdzieś od 2008r (nie mówię o tzw. "indie").

Co do braku dedykowanych healerów w GW2 to wystarczy zapoznać się z kalkulatorem skilli (http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?lang=en) i załączyć myślenie, żeby obalić ten mit. Jak ktoś będzie robić dungeony "na pałę" jak ci goście z filmiku to pozdro. :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 16:20 
Cytuj  
Wystarczy załączyć myślenie aby sie przekonać ze tymi skilami nie uda ci sie nikogo leczyć w trybie exploration. Mozesz kogoś ocalić od śmierci w ostatniej skundzie, ale jeśli nie bedzie sie robić unikow, i używać odpowednich skilii (mowa o wszystkich) to gg.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 16:40 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Wystarczy załączyć myślenie aby sie przekonać ze tymi skilami nie uda ci sie nikogo leczyć w trybie exploration. Mozesz kogoś ocalić od śmierci w ostatniej skundzie, ale jeśli nie bedzie sie robić unikow, i używać odpowednich skilii (mowa o wszystkich) to gg.
A czy ja mówiłem, że będzie "tank & spank"? Jak ktoś będzie stał jak kołek i przyjmował całe ciepło na klatę to nie ma siły, która by go wyhealowała. W GW2 nie będzie typowych tanków z wysoką migracją obrażeń. To tak jakbyś chciał tankować DPSem i miał pretensje do healera, że nie daje rady cie utrzymać przy życiu. :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 17:22 
Cytuj  
Nowy TB: http://www.youtube.com/watch?v=EMCDGDCK ... b-lhvaQ%3D

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 17:23 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Omg. Teraz bede czatował na twitterze po 24h ;p

Po co, skoro i tak zacznie się 10.04? ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 17:25 
Cytuj  
sula napisał(a):
Dlatego też zaznaczyłem ,że nie spodziewałem się specjalnie niczego więcej.

W EQ2 housing jak na themepark był / jest akurat zajebisty.

Choc i tak prawdziwy housing należy do sandboxów i tam open housing jest bardzo dobrą rzeczą ,wręcz rewelacyjną jeżeli zrobiony dobrze. (choć to się nie zdarza często).

Ten z GW2 jest i spoko , tym którym się podoba - to na zdrowie ,mnie ani ziębi ani grzeję , dla mnie osobiście 'immersive' też specjalnie nie jest.

Zobaczymy jak go rozwiną w retailu może wtedy z neutralno-sceptycznej zmienię swoją postawę wobec tego na 'e nawet fajne'.



W Lotro zgadzam się jest tragiczny , już chyba lepiej jak już w ogóle by nie było.


@Dana

Aha ok spoko.

Czego się spodziewam? Hmm do themeparkowego housingu to specjalnie nie mam jakiś oczekiwań.

Może tyle ,żeby był ładny i nie zabierał za dużo czasu devsom. + ew. niespodzianki mogą być mile widziane.
Aha - jak już robią to niech będzie jakaś możliwość fajnej customizacji ,ale to w takiej grze jak GW2 jednak być na którymś tam miejscu w prioytetach devsów. I chyba tak będzie także ok.


W sandboxie oczekwiania byłby diametralnie inne z mojej strony ,no ale to nie sandbox także nie ma o czym mówić.


Ja tam lubie housing! Szczegolnie jak ma jakis wplyw na gre np. meble daja bonusy do craftu. W themeparku musi byc instacjonowny to naturalne, ale oczywiscie najfajniejsze jest stawianie domkow normalnie w grze jak w SWG.
Nawet taki glupi ROM ma lepszy housing niz wiele gier. Pokojowka z duzymi cyckami ftw. :)
Da sie to zrobic i to niewielkim kosztem, ale po co (wow nie ma housingu i sie super sprzedaje).

Dla mnie im wiecej elementow ma dana gra tym wolniej sie nudzi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 17:32 
Cytuj  
Keii napisał(a):
iniside napisał(a):
Omg. Teraz bede czatował na twitterze po 24h ;p

Po co, skoro i tak zacznie się 10.04? ;)

Nie napisałem kiedy zaczne ;p.

Cytuj:
Dla mnie im wiecej elementow ma dana gra tym wolniej sie nudzi.

Im wiecej elementow ma dana gra, tym gorzej te elementy sa wykonane. I nudzi sie jeszcze szybciej..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2012, 17:34 
Cytuj  
UO i wszystko jasne.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2012, 13:49 
Cytuj  
http://i529.photobucket.com/albums/dd33 ... GW2ute.jpg
http://i529.photobucket.com/albums/dd33 ... papper.jpg

Niektórzy już mają ten pre-purchase box. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2012, 14:05 
Cytuj  
A u nas nadal cisza.

http://youtu.be/fgSodYhkDwE

Godzina czterdzieści ranger pvp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2012, 14:14 
Cytuj  
Dana napisał(a):
A u nas nadal cisza.


Nasi "hardkor negołsziejtors" z gram.pl walczą!


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2012, 14:37 
Cytuj  
cudow nie wynegocjuja a ja nie zaplace za ta gre wiecej niz w przedziale 150-180 pln, najwyzej poczekam


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2012, 14:37 
Cytuj  
Wynegolszynuja ze bedziemy musieli wersje cyfrowe u AN zamawiac za euro :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.