sula napisał(a):
Dlatego też zaznaczyłem ,że nie spodziewałem się specjalnie niczego więcej.
W EQ2 housing jak na themepark był / jest akurat zajebisty.
Choc i tak prawdziwy housing należy do sandboxów i tam open housing jest bardzo dobrą rzeczą ,wręcz rewelacyjną jeżeli zrobiony dobrze. (choć to się nie zdarza często).
Ten z GW2 jest i spoko , tym którym się podoba - to na zdrowie ,mnie ani ziębi ani grzeję , dla mnie osobiście 'immersive' też specjalnie nie jest.
Zobaczymy jak go rozwiną w retailu może wtedy z neutralno-sceptycznej zmienię swoją postawę wobec tego na 'e nawet fajne'.
W Lotro zgadzam się jest tragiczny , już chyba lepiej jak już w ogóle by nie było.
@Dana
Aha ok spoko.
Czego się spodziewam? Hmm do themeparkowego housingu to specjalnie nie mam jakiś oczekiwań.
Może tyle ,żeby był ładny i nie zabierał za dużo czasu devsom. + ew. niespodzianki mogą być mile widziane.
Aha - jak już robią to niech będzie jakaś możliwość fajnej customizacji ,ale to w takiej grze jak GW2 jednak być na którymś tam miejscu w prioytetach devsów. I chyba tak będzie także ok.
W sandboxie oczekwiania byłby diametralnie inne z mojej strony ,no ale to nie sandbox także nie ma o czym mówić.
Ja tam lubie housing! Szczegolnie jak ma jakis wplyw na gre np. meble daja bonusy do craftu. W themeparku musi byc instacjonowny to naturalne, ale oczywiscie najfajniejsze jest stawianie domkow normalnie w grze jak w SWG.
Nawet taki glupi ROM ma lepszy housing niz wiele gier. Pokojowka z duzymi cyckami ftw.
Da sie to zrobic i to niewielkim kosztem, ale po co (wow nie ma housingu i sie super sprzedaje).
Dla mnie im wiecej elementow ma dana gra tym wolniej sie nudzi.