mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 16:18 
Cytuj  
sula napisał(a):
@up

No to raczej oczywiste w grze z levelami.

Nie jest to takie oczywiste bo w GW1 nie zwiekszali level capa. I mam nadzieje, ze tak durne pomysly jak jego zwiekszanie szybko im przejdą.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 16:30 
Cytuj  
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
@up

No to raczej oczywiste w grze z levelami.

Nie jest to takie oczywiste bo w GW1 nie zwiekszali level capa. I mam nadzieje, ze tak durne pomysly jak jego zwiekszanie szybko im przejdą.

Hmm to nie wiedziałem. Jakiś wyjątek.
Też mi nie zależy na zwiększaniu, a raczej jestem przeciw, ale nie sądzę, żeby porzucili ten pomysł.

GW2 zapowiada się, że będzie większym hitem niż GW1.
Coraz bardziej wydaje mi się, że może się okazać, że GW2 będzie naprawdę 'duże' pod względem popularności i to chodzi mi o liczbę osób grających w miarę regularnie / często.
Mi na tym nie zależy akurat, ale takie mam przeczucia.
Stawiam, że w ciągu 1 roku spokojnie 3,5-4 mln pudełek pójdzie (licząc z pre-purcharsami).

Arena.net i NCSoft sprawiają też wrażenie, że bardzo dobrze sobie przemyśleli monetaryzację tej gry i raczej nie zrezygnują z dodatków podwyższających cap, bo to jest prawie automatyczna sprzedaż milionów boxów.

Gdy 'poziomy' dodatek jest bardziej opcjonalny przynajmniej z punktu widzenia casuala.

GW1 był popularną grą ,ale w pewnym sensie niszową.
GW2 wydaje się być tworzony na 'następny mainstreamowy hit', który ma przewyższyć wszytko poza WoW-em, a i z nim wziąść się "za bary".
Ze wszystkimi złymi i dobrymi tego skutkami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 16:37 
Cytuj  
sula napisał(a):
iniside napisał(a):
sula napisał(a):
@up

No to raczej oczywiste w grze z levelami.

Nie jest to takie oczywiste bo w GW1 nie zwiekszali level capa. I mam nadzieje, ze tak durne pomysly jak jego zwiekszanie szybko im przejdą.

Hmm to nie wiedziałem. Jakiś wyjątek.
Też mi nie zależy na zwiększaniu, a raczej jestem przeciw, ale nie sądzę, żeby porzucili ten pomysł.

GW2 zapowiada się, że będzie większym hitem niż GW1.
Coraz bardziej wydaje mi się, że może się okazać, że GW2 będzie naprawdę 'duże' pod względem popularności i to chodzi mi o liczbę osób grających w miarę regularnie / często.
Mi na tym nie zależy akurat, ale takie mam przeczucia.
Stawiam, że w ciągu 1 roku spokojnie 3,5-4 mln pudełek pójdzie (licząc z pre-purcharsami).

Arena.net i NCSoft sprawiają też wrażenie, że bardzo dobrze sobie przemyśleli monetaryzację tej gry i raczej nie zrezygnują z dodatków podwyższających cap, bo to jest prawie automatyczna sprzedaż milionów boxów.

Gdy 'poziomy' dodatek jest bardziej opcjonalny przynajmniej z punktu widzenia casuala.

GW1 był popularną grą ,ale w pewnym sensie niszową.
GW2 wydaje się być tworzony na 'następny mainstreamowy hit', który ma przewyższyć wszytko poza WoW-em, a i z nim wziąść się "za bary".
Ze wszystkimi złymi i dobrymi tego skutkami.


Powinien był jeszcze dodać, ze nowe dodatki dodawały nowe skile ;p.
No 7mln sprzedanych kopi nie czyni jej grą niszową. W żadnym wypadku :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 17:08 
Cytuj  
iniside napisał(a):

Powinien był jeszcze dodać, ze nowe dodatki dodawały nowe skile ;p.
No 7mln sprzedanych kopi nie czyni jej grą niszową. W żadnym wypadku :D

Dlatego napisałem 'w pewnym sensie' :wink:

Jednak była ona trochę poza nawiasem mmo (zresztą sami ją określają jako corpg), no i przypomina mi się ten wykres czesto pokazywany przez fanów GW1, w którym zyski z GW1 były dużo mniejsze niż z niektórych innych gier NCSoft, które miały mniejszą albo porównywalną liczbę użytkowników.
Chodzi mi o to, że imho chcą mocno przekroczyć tą sprzedaż, ale co ważniejsze będą chcieli mieć z niej znacznie większe zyski per użytkownik. Jak w mmorpg-u, a nie jak w corpg / co-op / singlu.

Nie robię z tego zarzutu, po prostu piszę to co mi się wydaję i dlaczego m.in. takie decyzje jak zwiększanie lvl capa będą 'się działy'.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 17:58 
Cytuj  
No tak. Mimo wszystko wydaje mi sie ze ludzie ktorzy chca grać w GW2 oczekuje jednak czegoś innego niż było do tej pory. A do tej pory było ciągłe podnoszenie level capa. Dlatego mam szczerą nadzieje, ze szybko zrezygnuja z tak genialnych pomysłow (podobnie jak z tego z traitami). A zamiast tego, mogą dodać jaki AA PvE progress. Czy też poprostu zajecie dla kolekcjnerow. Nic tak nie motywuje do zakupu dodatku jak zobaczenie innego gracza w TAAAAKKKIIIEEEJJJJ zbroi :D.
Pozatym, level cap poedniesiony -> rozwali im balans PvP (bo pewnie +10lvl np. do 90 to +trait points).

W PvE ze wzgledu na skalowanie to nie będzie aż taki duży problem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 18:12 
Cytuj  
Spoko gra jeszcze nie wyszla.

I co zlego widzisz w systemie Traitow Iniside?


_________________
BF3: hungrymumin

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 18:15 
Cytuj  
anastol napisał(a):
Spoko gra jeszcze nie wyszla.

I co zlego widzisz w systemie Traitow Iniside?

W tym nowym ? To ze od 10 punktow masz traity 1-4 od 20 4-8 a od 30 -8-12 (czy jakos tak). W kazdym razie od 10 punktow nie masz juz dostępnych wszystkich do wyboru.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 18:25 
Cytuj  
Myslalem, ze wszystkie sa dostepne od razu. Ale nawet jesli nie to pozniej mozesz je zmienic, prawda?


_________________
BF3: hungrymumin

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 18:32 
Cytuj  
Wystarczy żeby zrobili jak w gw1, dodatki dodajace nowe skille/klasy/bronie i ludzie by kupili bez zwiększania capa.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 18:33 
Cytuj  
@anastol

Masz linie traitow i mozesz w nia wrzucic do 30 punktow. Mozesz wybrac po drodze 3 major traity. Jak zainwestujesz w linie 10 punktow to mozesz w odblokowany slot wstawic trait z pierwszej kategorii (najslabsze). Jak dasz 20p. to masz drugi slot w ktory mozesz wlozyc drugi trait z kategorii 1 lub 2 (najslabsze lub srednie). Jak zainwestujesz 30 punktow to odblokowujesz 3 slot ktory przyjmuje traity z kategorii 1, 2 i 3 (slabe, srednie, najmocniejsze). W slot za 10 punktow nie da sie wlozyc traita z kategorii 3, nie da sie tez obsadzic wszystkich 3 slotow traitami z najwyzszej polki.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 18:49 
Cytuj  
gra jeszcze nie wyszla, a wy juz o dodatkach mowicie?
niech gw2 wyjdzie najpierw, albo przynajmniej niech dadza jakas konkretna date :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 18:56 
Cytuj  
Bo my juz liczymy ile będziemy nolajfować przy GW2 ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 19:12 
Cytuj  
@Lorath

mkey, no to teraz w pelni rozumiem o co chodzi, ale jakos strasznie mnie to nie boli.


_________________
BF3: hungrymumin

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 19:26 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bo my juz liczymy ile będziemy nolajfować przy GW2 ;p.

Prawda lol ;p

W zasadzie nie licząc jakiejś małej szansy przy AA kiedyś w przyszłości (mogą zjebać i przy gameplaju jak i przy modelu biznesowym i gra przez to może być kupą) - to GW2 to chyba jedyna gra na chwilę obecną, przy której chętnie bym po nolajfował trochę ;p

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 20:21 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bo my juz liczymy ile będziemy nolajfować przy GW2 ;p.


True :) a datę premiery mają podać miesiąc przed wydaniem.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 20:49 
Cytuj  
Więc jeśli nawet podadzą premierę jutro to i tak kiepsko.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 21:44 
Cytuj  
No ja bym sie nie obrazil. Ale cos czuje ze do wrzesnia mozemy poczekac...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 21:50 
Cytuj  
Ja moge czekać tak długo aż bede miał 60fps.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 21:57 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Ja moge czekać tak długo aż bede miał 60fps.


ditto!

Nie wydaje mi sie zeby wywadali na wakacje, raczej obstawiam jesien.


_________________
BF3: hungrymumin

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 22:15 
Cytuj  
Nah wolę szybciej. Taki lipiec-sierpień byłby optymalny - i tak niestety żadnych dłuższych niż paru dniowe wyjazdów wakacyjnych w tym roku nie będę miał.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.