iniside napisał(a):
sula napisał(a):
@up
No to raczej oczywiste w grze z levelami.
Nie jest to takie oczywiste bo w GW1 nie zwiekszali level capa. I mam nadzieje, ze tak durne pomysly jak jego zwiekszanie szybko im przejdą.
Hmm to nie wiedziałem. Jakiś wyjątek.
Też mi nie zależy na zwiększaniu, a raczej jestem przeciw, ale nie sądzę, żeby porzucili ten pomysł.
GW2 zapowiada się, że będzie większym hitem niż GW1.
Coraz bardziej wydaje mi się, że może się okazać, że GW2 będzie naprawdę 'duże' pod względem popularności i to chodzi mi o liczbę osób grających w miarę regularnie / często.
Mi na tym nie zależy akurat, ale takie mam przeczucia.
Stawiam, że w ciągu 1 roku spokojnie 3,5-4 mln pudełek pójdzie (licząc z pre-purcharsami).
Arena.net i NCSoft sprawiają też wrażenie, że bardzo dobrze sobie przemyśleli monetaryzację tej gry i raczej nie zrezygnują z dodatków podwyższających cap, bo to jest prawie automatyczna sprzedaż milionów boxów.
Gdy 'poziomy' dodatek jest bardziej opcjonalny przynajmniej z punktu widzenia casuala.
GW1 był popularną grą ,ale w pewnym sensie niszową.
GW2 wydaje się być tworzony na 'następny mainstreamowy hit', który ma przewyższyć wszytko poza WoW-em, a i z nim wziąść się "za bary".
Ze wszystkimi złymi i dobrymi tego skutkami.