mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2013, 21:36 
 
Bez rozpędzania sie - zamiast F:NV dalej może wyjść F:3.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 maja 2013, 22:29 
 
za pozno, ja od dawna jestem nahypeowany jak swinia.
A F3 bylo zajebiste.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2013, 00:30 
 
Tak - na początku.

Może zębów nie zjadłem na serii, jak i na h&s jak coponiektórzy, ale TESCO będzie w opozycji do GW2 i Wildstara i AA. I za to dostaje mój głos. Zmiany i postawienie na story - tym bardziej. Moim (i nie tylko moim; TSW wygrywa na mmorpg.com) takie podejście jest lepsze. Jak dostanę TSW/TESO = win. Nawet kupię i zagram. Jak mam dostać GW2WoW/TESCO= niech spierdalają.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 maja 2013, 06:58 
 
Ja sie swietnie bawilem przez caly czas w F3.

jak dla mnie fabula (np. watki glowne) To tylko dodatek w Tes. Swoboda to podstawa tej serii. Pytanie, czy w Teso nie bedzie zbyt ograniczona.
Mam nadzieje, ze dostane TES/TESO. TSW - no thx


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2013, 12:13 
 
Wyjebywac z TSW. To ma byc TES z 10oma prowincjami - nic wiecej nie chce (ofc z nalecialosciami themeparkowymi - wiec tak.. bedzie tu troche GW2/WoW.. nie wiem jak mozna sie ludzic ze nie bedzie.. chyba tylko po to zeby pozniej narzekac).
Jak 'postawia na story' to gra bedzie martwa po 2 tygodniach (jak SWTOR i TSW)... (do tego te 2 tygodnie wypelni nudne story) mam nadzieje ze nie sa takimi idiotami jak Funcom. Od story to mam w uj normalnych RPG.

F3 to zalosc. Zwlaszcza fabularnie. Sorry. NV to RPG o pare klas lepszy - o classic Falloutach juz nawet nie mowie. Tutaj Beth sie nie popisala (zreszta nie popisala sie od czasow dodatkow do Morrowinda wiec ciesze sie ze TESO robi inne studio a nie Howard).


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2013, 13:59 
 
Kabraxis napisał(a):
F3 to zalosc. Zwlaszcza fabularnie. Sorry. NV to RPG o pare klas lepszy - o classic Falloutach juz nawet nie mowie. Tutaj Beth sie nie popisala (zreszta nie popisala sie od czasow dodatkow do Morrowinda wiec ciesze sie ze TESO robi inne studio a nie Howard).


Z tym się nie zgodzę... dodatki do FNV są top notch.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 21:52 
 
New Vegas i DLC do niego robil Obsidian. Dlatego zreszta gra jest pierdyliard razy lepsza niz biedne F3 od Bethesdy.
Moze cos tam Beth skubnela ale z tego co mnie wiadomo ich wklad w FNV to tylko i wylacznie patche.

Anyway... http://elderscrollsonline.com/en/news/p ... xploration


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 07:36 
 
Armor skills
http://forums.bethsoft.com/topic/146031 ... lity-info/
Spoiler:


Weapon skills
http://forums.bethsoft.com/topic/146038 ... lity-info/
Spoiler:


Templar Class
http://forums.bethsoft.com/topic/146021 ... lass-info/
Spoiler:


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 14:09 
 
No tutaj musze powiedziec ze bieda w chuj. Jak zostanie tyle skilli na launch to to jest smutny zart i wyglada to nawet biedniej niz w GW2. Niestety.

Do tego to chyba jedyny rozwoj postaci jaki jest w tej grze. Fail.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 14:22 
 
W koncu to TES. Tu sie walczy glownie za pomoca lpm i ppm, a nie za pomoca skrotow z polowy klawiatury.
Drzewek rozwoju oczywiscie bedzie wiecej.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 14:26 
 
Jeszcze skille maga: http://www.betacake.net/2013/05/19/elde ... ss-skills/

Czyli każda klasa ma 3 szkoły z 1 ulti 5 aktywnymi i 4 pasywami + skille broni/armorów które są tak zrobione, że raczej nie będzie sensu magiem biegać w innym armorze niż light + staff - może nie aż tak biednie jak w gw2 ale widać, że nie będziemy mieć setek skilli do wyboru ;p

Liczyłem na to, że bronie będą miały bardziej uniwersalne skille i będę mógł robić kombinacje typu mag z 2h lub lukiem itd, albo templar zrobiony na staff, dało by to pewnie wielokrotnie więcej kombinacji różnych buildów, a tak będziemy mieli maga ze staffem do resto/destrukcji, tank 1h+ shild, melee dps 2h/2x1h i to tyle.

Ale jak dobrze to rozegrają to może nie będzie tak źle, żeby tylko nie było jak w gw2 że postać nudzi się już na 30 lvlu ;p Lubie mieć masę skilli do użytku w grach mmorpg a nie 5 na krzyż jak w moba.


_________________
Ultrah/Dzikun

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 14:42 
 
Wychodzilo by 18 aktywnych skilli na klase + po jednym aktywnym z armora/weapona i pewnie po jednym aktywnym z gildii.

Weak. Nawet w GW2 jest wiecej. I sa tez dwa systemy rozwoju postaci (skille i traity) a tu jest system jak z Diablo 3 z tym ze skilli jest mniej i passive tez jest mniej - a to ma byc MMO.

Serio slabe w uj to jest. Ja nie wiem co sie to robi z tymi grami - w takim RIFTcie postac na max lvlu ma dostep do ok 100 aktywnych skilli na lekko. I zanim przylezie iniside z pierdoleniem - tak uzywa sie znakomitej wiekszosci w roznych rolach, buildach i sytuacyjnie, ale sie uzywa.

20 skilli w grze mmo i to jeszce pewnie trza to bedzie mozolnie obblokowywac? Tydzien i sie wiekoszsci ludzi znudzi.

PS. Najlepsze jest ze dwa skille sie odblokowuje na lvl 1 i 4 a potem nastepny na 24... wtf?
Mam nadzieje ze te drzewka to jakas pre-alpha version bo wyglada to wrecz komicznie.

Pomine juz fakt przyzywania na 24lvl najsilniejszego moba z Morrowinda i to ze nie widze zadnych nazw spelli kojarzacych sie z TES (oprocz summoningu), itd...

Bieda.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 14:58 
 
ja rozumiem, ze obecne mmo przyzwyczaily ludzi do myslenia "ufff, jeszcze 1/5 bara do wbicia, bedzie level up i dostane nowego skilla. Dam rade.". Ale chyba czas na zmiane podejscia. Jezeli jedyna marchewka jest nowy skill co level, to co jest nie tak.
W Rift masz po 100 skilli, a gra przechodzi na f2p, czyli nie tedy droga.
Poza tym, kto powiedzial, ze w mmo musisz miec duza liczbe skilli.

Odnosnie armorow: to zawsze jest problem - jezeli heavy armour bedzie dobry do wszystkiego, to kto bedzie nosil light? Zawsze pozostaje mixowanie armoru no i odpowiedni enchanting.

A same drzewka pewnie zmienia sie jeszcze nie raz.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 15:10 
 
Prosze cie... niewazne jak to uprawiedliwisz to 20 sklilli na klase jest smieszne. Nawet GW2 ktore jest ultra malo skomplikowane i biedne skillow ma po 40+ (elementalista ma 2 razy tyle) plus np skille podwodne (po 10 min).

Jesli ten skill system zostanie taki to zapowiada sie najplytszy system levelingu i skilli ever created in MMO.
Bedziesz sie jaral majac dwa skile na action barze od lvl 4 do 24? Serio? LOL.
Ja rozumiem fanbojstwo itd ale nie osmieszaj sie - to wyglada batrdzie jak rozpiska herosa z HoNa/DOTA2 a nie klasy z gry MMO. Do tego nie ma zadnego secondary sytemu rozwoju (ala talenty, traity, perki - whatever).

Jebie bieda dla hamerykanow i tyle.

Chyba ze wjebia drugie tyle skilli 'om use' na itemki jak w Morrowindzie ale kogo ja oszukuje... rozjebaloby mozg co poniektorym. PEwnie bedize generic +2 so sily i cold dmg na miecza. :/

Ogolnie po niezle sie prezentujacych filmikach mamy spory zawod. Nie chce mi sie sprawdzac ale mnie zdziwilbym sie jakby w God Of War na konsoli Kratos mial wiecej umiejetnosci niz tutaj jest wypisanych skilli. :)
Bez jaj, myslalem ze nie da sie azrobic mniej skilli niz np ma Neverwinter a tu prosze da sie! I to w TESo.

No i moze dla ciebie to shocker ale w RPG gra sie zeby rozwijac postac - nie ma nic zlego w 'marchewce' w postaci skilla po dingnieciu. Wlasnie o to chodzi. Juz widze jak grasz w RPG gdzie przez 20 lvli twoja postac sie nie zmienia prawie wogole. LUL.

Mam nadzieje ze tam beta testerzy ich miazdza na forum za te skille.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 15:50 
 
:D
Musisz zrozumiec dwie rzeczy:
- tobie sie chyba wydaje, ze to bedzie cos jak WoW z dwoma skillami przez 20 leveli. Otoz, walka w TESO ma byc w duzej mierze zrecznosciowa (mam nadzieje), a to zmienia kompletnie postac rzeczy. W Skyrim pykam sobie warriorem: sword & board + heal. Koniec. Po prostu sila tej gry tkwi w czyms innym, niz w ilosci skilli. Jezeli gra jest dobra, to te 20lvli przeleci bardzo szybko. A odblokowany skill bedzie jedynie milym dodatkiem, a nie celem samym w sobie.
- nie jestes pepkiem swiata;). rozni ludzie maja rozne oczekiwania. Isengrim chce fabuly, ja dobrego combatu i mozliwie duzej swobody. A ty chcesz 20 tysiecy skilli. Ok, mozesz sobie chciec, tyle, ze prawdopodobnie tego nie dostaniesz. Zdarza sie - widac TESO nie bedzie dla ciebie. Ale to nie znaczy automatycznie, ze gra zaliczy faila.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 16:16 
 
aahaha whatever... musze ci tylko powiedziec ze niesamowicie sie na tej grze zawiedziesz.
Eot bo niebede dyskutowal z kolesiem ktory mysli ze 20 skilli na klase w themepark MMO to jest ok sytuacja, bo 'walka bedzie zrecznosciowa' (gdy jeszcze 3 m-ce temu byla tabbased) i 3/4 jego posta to pobozne zyczenia i jakies bzdury ze 'gra nie dla ciebie' podczas gdy ja komentuje to co widze czarno na bialym.

Muszisz zrozumiec jedna rzecz - niektorych rzeczy nawet najwiekszym fanbojstwem nie obronisz - to jest jedna z takich rzeczy. To co widac na tych zestawianiach to bieda na maxa dotego wychodzi ze kazda postac bedzie taka sama wlasciwie (jak pisal kolega wyzej). A ilosc skilli jest wazna bo mimo twoich poboznych zyczen to nie bedzie 'Skyrim Online'.

Pomine juz fakt ze 'pykajac' W Skyrim warriorem sword and board masz rozwoj postaci CO LEVEL (o matko, przeciez nie o to w TES chodzi!!!!111) w postaci perkow (ktore czesto sa aktywnymi umiejetnosciami - zwlaszcza z modami).
Ma byc system rozwoju posatci - to co wycieklo wyglada jak system rozwoju herosa z DOTY a nie z gry RPG (i to z TESa).
Uproszczone i obciete do bolu nawet w porownaniu z GW2 - a to jest sukces bo zeby cos takiego osiagnac to sie trzeba postarac.

Tak wiec daruj juz sobie zalosne fanbojowanie w moja strone i pisanie ktora gra jest dla mnie a ktora nie bo jaki kon jest kazdy widzi.

Jeszcze u klas meele to te 20 skilli mozna zrozumiec (choc ubogo) ale mag z 20oma narzuconymni z gory czarami i odblokowywanie jednego co 10-15 leveli plus 4 marne passivy, ktore kazdy bedziemiala takie same (nawet w GW2 wybierasz 3 z 12)? Nigga plz. Nie osmieszaj sie.

Jak juz mowielm mam nadzieje ze betatesterzy sa bardziej krytyczni niz przecietny candioser bo ja nie to bedzie kolejna gra w ktorej klasa sie bedzie nudzic po 20 levelach (ala GW2).


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 16:28 
 
niezly jestes - napisales po raz 3ci raz to samo. Moze stworz jakis poradnik "Jak napisac to samo kilka razy w roznej formie".
Ja fanboyem? Hype jest, ale jezeli gra bedzie slaba to ja zjade od gory, do dolu.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 16:31 
 
candidoser napisał(a):
Otoz, walka w TESO ma byc w duzej mierze zrecznosciowa (mam nadzieje), a to zmienia kompletnie postac rzeczy. W Skyrim pykam sobie warriorem: sword & board + heal. Koniec.

Nie wierzę, że przepisali cały combat i wszystkie inne towarzyszące systemy, a do tej pory na filmikach jednak wyglądała na walkę z korzeniami w tab-combacie tyle, że przystosowaną do pada i paroma action gimmickami czyli summa summarum coś a la GW2 / NWN. Jeżeli się okaże, że jest inaczej i wrażenie jest błędne, to odszczekam.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 16:37 
 
Dlatego napisalem, ze mam nadzieje, bo diabel tkwi w szczegolach. Np. jak duza tolerancje bedzie mial soft lock. Ponoc ma niewielka, a ma miec jeszcze mniejsza. Ale to trzeba sprawdzic wlasnorecznie.
Jak sie dorwie bete, to mozna zaczac rozwazac, czy gra bedzie failem, czy nie. Na razie to tylko spekulacje.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 16:38 
 
candidoser napisał(a):
:D
Musisz zrozumiec dwie rzeczy:
- tobie sie chyba wydaje, ze to bedzie cos jak WoW z dwoma skillami przez 20 leveli. Otoz, walka w TESO ma byc w duzej mierze zrecznosciowa (mam nadzieje), a to zmienia kompletnie postac rzeczy. W Skyrim pykam sobie warriorem: sword & board + heal. Koniec. Po prostu sila tej gry tkwi w czyms innym, niz w ilosci skilli. Jezeli gra jest dobra, to te 20lvli przeleci bardzo szybko. A odblokowany skill bedzie jedynie milym dodatkiem, a nie celem samym w sobie.
- nie jestes pepkiem swiata;). rozni ludzie maja rozne oczekiwania. Isengrim chce fabuly, ja dobrego combatu i mozliwie duzej swobody. A ty chcesz 20 tysiecy skilli. Ok, mozesz sobie chciec, tyle, ze prawdopodobnie tego nie dostaniesz. Zdarza sie - widac TESO nie bedzie dla ciebie. Ale to nie znaczy automatycznie, ze gra zaliczy faila.


Jakby to była gra z swobodnym celowaniem to taka ilość skilli jak najbardziej styka.
Ale niestety jest to tab targetówka więc jak dla mnie to trochę mało, ostatnio
pojawiające się na rynku gry przypominają mi w pewnym stopniu "specjalną olimpiadę".
Założeniem producentów jest zrobienie gry tak żeby nawet debil dał se radę. A ktoś
kto lubi grać taktycznie nie ma jak się wykazać bo gra staje się tak bardzo przewidywalna
że każdy wie jak ma się zachować w danej sytuacji.

Ale gra jest w becie i mam nadzieję, że jeszcze dojdzie coś w stylu drzewek talentów / traitów
żeby zróżnicować w możliwie jak największym stopniu rozwój postaci.


_________________
Ultrah/Dzikun

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.