candidoser napisał(a):
sula napisał(a):
To w innych mmorpg jak fireball trafi w cel to nie wybucha i nie znika?
WoW to byl tylko przyklad. Nie wiem, o co ci znowu chodzi.
Po prostu nie rozumiem o czym to, że fireball z WoW-a wybucha miał świadczyć? Próbuje się dowiedzieć o co ci chodziło, a ty bierzesz to personalnie.
Cytuj:
Nie, nie wystarczy, ale piszesz jakby to byl jakis w chuj nie wiadomo jak skomplikowany system, wiec pytam, czego ci jeszcze brakuje. A ty zamiast konkretow, to walisz jakas ironie.
Pisałem ci parę postów wcześniej konkrety. Sam shooterowy system nie jest skomplikowany, znany od czasów Wolf 3d conajmniej. Zmiana gotowej gry z innym system-em na nią już imho tak. Przecież nie wystarczy dodać nie skręcające fireball-e, tylko trzeba by cały szereg rzeczy zmienić. Samo zrobienie sensownych hitboxów jest wyczynem, co pokazują problemy z tym niektórych klasycznych FPS-ów.