mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 11:26 
 
sula napisał(a):
Wy dalej jęczycie o tym, że nie ma shooterowej mechaniki? Przecież to już w maju zeszłego roku było wiadome. 9 miesięcy się z tym pogodzić nie umiecie?

Nie. Pozatym co mamy robić ? ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 11:29 
 
@sula
nie.
I dzieki temu od maja "troche" sie zmienilo (reticle targeting, double tap dodge, cholera wie co jeszcze). Wciaz nie jest to ideal, ale jest lepiej niz bylo.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 11:35 
 
To są modyfikacje Tab mechanik, zresztą np. dodge a la GW2 to retarded mechanika. Jak cały system comabtu w GW2 ogólnie zresztą. Reticle jeszcze ujdzie.

Prawdziwej zmiany na szuterową mechanikę nie będzie choćby tysiąc graczy pielgrzymkę do siedziby Zenimax-u zrobiło, bo to było decydowane lata temu,a zmiana by wymagała przesunięcia premiery też o lata i przepisania połowy gry.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 11:47 
 
powiedzial sula-developer:P

co z tego, ze to modyfikacje? Lepsze takie modyfikacje niz nic.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 12:00 
 
Nie trzeba być deweloperem, żeby sobie z tego zdawać sprawę.

To czy lepsze takie modyfikacje to nie jestem przekonany. Niektóre modyfikacje może są dobre, ale taki np. GW2 dodge jest błędem. No, ale w grze będzie - TESO będzie najdroższą grą Zenimax / Bethesda i tak jak zdecydowali się na TAB bo świecił triumfy jak zaczynali TESO robić (czasy BC - WOTlK), tak teraz biorą elementy combatu z GW2 bo mimo, że do sukcesu WoW-a mu bardzo daleko, to w porównaniu do innych mmorpg faili ostatnich lat wypada najlepiej z komercyjnego ponktu widzenia.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 12:02 
 
ale tak w ogole to o co ci chodzi?:)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 12:13 
 
O nic w sumie, a tobie o co chodzi? :)

Bardziej dyskutowałem dla samej dyskusji i bezsensie oczekiwania zmiany z tab na shooter pare miesięcy przed premierą :~

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 12:22 
 
nie pare miesiecy przed premiera, bo negatywny odzew byl od razu po pierwszym pokazie w maju zeszlego roku.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 12:25 
 
candidoser napisał(a):
nie pare miesiecy przed premiera, bo negatywny odzew byl od razu po pierwszym pokazie w maju zeszlego roku.


No i teraz probuja zamiast sie trzymac swojej wizji zrobic chuj wie co-potworka dostosowujac gre do zdania ludzi ktorzy w nia nawet nie grali (bo nikt nie gral). Thx za odzew. :/


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 12:35 
 
no problem:)
TES zawsze mial zrecznosciowa walke, to chyba normalne, ze ludzie chca podobnej w wersji sieciowej.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 12:38 
 
Ale jak sie nie da to sie nie da i chuj. Robienie jakies hybrydy z rollowaniem sie przez pol mapy (GW2) mija sie z celem imho. O to chodzi.

Gralem w jedna gre z w pelni zrecznosciowym combatem - TERA i ten combat na dluzsza mete byl chujowy.

Tyle odemnie w tym temacie.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 12:44 
 
Ale jak sie nie da, skoro sie da?:)
Tera miala celownik na pol ekranu i hitboxy na drugie pol. Do tego to gra dla pedofili i w ogole nie powinna pojawic sie w tym topicu;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 13:08 
 
candidoser napisał(a):
nie pare miesiecy przed premiera, bo negatywny odzew byl od razu po pierwszym pokazie w maju zeszlego roku.

No wiem, że był i nie dziwne bo jest to inny combat niż w single TES. Tyle, że imho wtedy i tak już było za późno, bo po prostu nie byli gotowi na przepisywanie dużej części gry (stworzenie w ogóle hit-boxów, zmiana itemizacji, poteżna modyfikacja net-code, zmiana całej matematyki w walce, pewnie zatrudnienie osób z doświadczeniem w FPS / TPS, może modyfikacje silnika, itd) , oraz inwestowanie większej ilości kasy.

TESO zostało 'odkryte' już w późnym stadium produkcji i na naprawdę fundamentalne zmiany w grze już chęci ani czasu jeżeli chcieli (a chcieli) dotrzymać terminu premiery nie było.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 13:16 
 
chyba niekoniecznie. Wprowadzili w koncu double tap dodge, czyli jakos ten projectile musza sledzic. To bardziej imo kwestia wydajnosci, niz modyfikacji w silniku.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 14:37 
 
Samo śledzenie projectile to tylko mała część tego, żeby cały system walki był 'szuterowy'. Zresztą pytanie jest jak ono jest zrobione. Jak np. w GW2 z tym jest? Pamiętam, że tam np. unik dawał na czas 'turlania' niewrażliwość po prostu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 14:44 
 
a co jeszcze musi byc, zeby system byl shooterowy?:)
zreszta nawet w takim glupim WoW mimo wszystko bylo jakies hit detection. Fireball skrecal za celem, ale w momencie kiedy w niego trafil, byla animacja wybuchu i fireball znikal.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.


Ostatnio edytowano 5 lut 2013, 15:05 przez candidoser, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 14:53 
 
To w innych mmorpg jak fireball trafi w cel to nie wybucha i nie znika?

Co do reszty. No jak śledzenie projectiles wystarczy, żeby wd. ciebie system był shooterowy to pewnie GW2 dla ciebie jest shooterowy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 14:58 
 
sula napisał(a):
To w innych mmorpg jak fireball trafi w cel to nie wybucha i nie znika?

WoW to byl tylko przyklad. Nie wiem, o co ci znowu chodzi.
sula napisał(a):
Co do reszty. No jak śledzenie projectiles wystarczy, żeby wd. ciebie system był shooterowy to pewnie GW2 dla ciebie jest shooterowy.

Nie, nie wystarczy, ale piszesz jakby to byl jakis w chuj nie wiadomo jak skomplikowany system, wiec pytam, czego ci jeszcze brakuje. A ty zamiast konkretow, to walisz jakas ironie.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 15:06 
 
candidoser napisał(a):
sula napisał(a):
To w innych mmorpg jak fireball trafi w cel to nie wybucha i nie znika?

WoW to byl tylko przyklad. Nie wiem, o co ci znowu chodzi.

Po prostu nie rozumiem o czym to, że fireball z WoW-a wybucha miał świadczyć? Próbuje się dowiedzieć o co ci chodziło, a ty bierzesz to personalnie.
Cytuj:
Nie, nie wystarczy, ale piszesz jakby to byl jakis w chuj nie wiadomo jak skomplikowany system, wiec pytam, czego ci jeszcze brakuje. A ty zamiast konkretow, to walisz jakas ironie.

Pisałem ci parę postów wcześniej konkrety. Sam shooterowy system nie jest skomplikowany, znany od czasów Wolf 3d conajmniej. Zmiana gotowej gry z innym system-em na nią już imho tak. Przecież nie wystarczy dodać nie skręcające fireball-e, tylko trzeba by cały szereg rzeczy zmienić. Samo zrobienie sensownych hitboxów jest wyczynem, co pokazują problemy z tym niektórych klasycznych FPS-ów.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 5 lut 2013, 15:10 
 
No wlasnie, znowu piszesz o calym szeregu zmian. Bez konkretow.
Jak leci fireball w WoW to pewnie sprawdza pozycje tylko z jednym graczem (celem). Jak leci sobie rakieta w quake, to sprawdzana jest pozycja wzgledem nie tylko celu, ale i innych graczy + otoczenie. Czyli z mojego pktu widzenia to nie kwestia wielkiej zmiany w silniku, tylko wydajnosci.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.