10 lvl wbity ale juz nie mialem sily na cyrodil dzis sprobuje.
1. grafika hmm moze na pocz wydaja sie z deka szara ale im dlaej w las tym co raz ladniejsze lokacje i zaczyna to wygladac ladnie chociaz przyzywczajenie do kolorkow jest.
2. questy jak w kazdej grze qpa, aczkolwiek tutaj jest mniej typowych kill 50 swin (chociaz dla niektorych to wada;p) a bradzije idz cos znalezc pozniej wloz to tam i popatrz a pozniej zabij 1 moba i uratuj 2 kury, questy po prostu takie bardziej dluzsze. ogolnie aby wyjsc z 2 miasta nad morzem pozniej jest fajnie.
3. walka - mi pasuje, ale to trzeba sprawdzic w pvp, ze zwyklymi mobami jest easy mode z elitami jestes trup, brakuje troche wiecej skilli i swapowania broni ale na kombinacje nad skillami przyjdzie czas. feeling combatu mi pasuje tu szczelam z luku tu wale aoe stuna czy snara tam odpycham jakies aoe ale i tak jak popatrzylem na typowego sina i jego teleport skilla to wyglada to fajnie mi sie podoba u lucznika aoe skill gdzie sie pali teren od strzal. szkoda ze nie ma cyferek ale pewnie beda mody na to.
4. swiat - tu jest fajnie, szczegolnie poelcam np. we 2. tu jakis open dung, tam rift, tutaj jakis quest sie pojawia, tu widzimy czaszke beigniemy srawdzic i ded elity
brakuje konia no ale nic.
ogolnie im dalej w las tym lepiej czego nie widzialem ale mysle ze bedzie dobre:
1. sa epaxy! fioletowe
do tego niebieskie i zielone, fioletowe sa cool.
2. widzialem jakies setowe itemy na rzeczach z craftu, 3 itemy mamy np. knockbacka na luku gdy nas cos zaatakuje w melee.
3. mysle ze latanie w grupce po mapce pvp i szukanie targetow po open dungach moze byc fun rodem z l2.
4. mam nadzieje ze wyjdzie duzo modow, szczegolnie do ui bo to teraz nie powala
na koniec nie ma takiego och ach mmm , jak wale z luku nie czuje pierdolniecia ale mimo wszystko wrazenia pozytywne.