mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2012, 12:21 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
mrynar napisał(a):
Wykonanie ładne i ...... tyle, bo całą reszta to jakieś wtf. Ktoś jeszcze się rozczarował ? :har:

Powiedz poprostu ze wyszedles z tutoriala nie wiedziales co ze soba zrobić ;po.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 maja 2012, 13:16 
Cytuj  
Kassei napisał(a):
mrynar napisał(a):
Tak z innej beczki - nigdy nie czekałem na gw2, ale tak go tutaj wszyscy zachwalali, że sobie nawet kolekcjonerkę kupiłem żeby zagrać w beta weekendy. Wykonanie ładne i ...... tyle, bo całą reszta to jakieś wtf. Ktoś jeszcze się rozczarował ? :har:

Kolekcjonerkę?

Tą za 450 zł? O_o

Pytanie jest czy zrobiłeś jakieś rozeznanie przed zakupem?

Samodzielne ,a nie przeczytanie paru postów na forum jak komuś się gra podoba.

Jeżeli nie - to sam sobie jesteś winien jeżeli nie spełniła twoich oczekiwań ,bo nie sprawdziłeś co to za gra jest.

Jeżeli tak - to póki co wszystko jest w tej grze co obiecywali i było widoczne np. na filmikach na youtube czy innych serwisach

Mają jeszcze do dopracowania trochę performance oraz AI petów , itp no ,ale to są raczej pierdoły

Ja chyba nie kupiłem nigdy żadnej gry na której temat sam nie zrobiłem jakiegoś małego rozeznania.
Wyłączając jakieś tytuły z 'ekstra klasyki' czy z przecen typu -80% lub więcej

Może jakieś konkrety na czym się tak zawiodłeś.

==================

Tak samo imo będzie płacz przy betach czy release AA.
Oczywiście gra będzie mniej popularna ,ale chodzi mi o sam schemat.

Będzie płacz ,że nie ma 'action combat' albo ,że nie ma dużej ilości instancjowanych dungeonów albo ,że ,żeby zbudować duży okręt , zamek lub duży dom i parę innych rzeczy będzie potrzebne zaangażowanie dużej ilości osób i / lub czasu na zebranie / zdobycie matsów (aka grind).
Tyle ,że tak jak już GW2 w AA nie ma NDA i wszystko jest podane na widok publiczny i absolutnie wszystko co jest zaimplementowane w betach jest totalnie opisane, porobione tysiące filmików ,etc

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2012, 14:13 
Cytuj  
sula napisał(a):
Kassei napisał(a):
mrynar napisał(a):
Może jakieś konkrety na czym się tak zawiodłeś.
Odpowiem bo akurat Ciebie nie mam w ignore i rzeczowo napisałeś :D Ogólny performance (mi gra działała akurat płynnie pomijając sporadyczne znikanie tekstur, ale znajomy który ma podobny sprzęt do mojego - i7 i 8gb ram w ogóle nie mógł grać), lagi po kilka minut, brak kolejkowania przy logowaniu - ale spoczko to jest beta, więc rozumiem. Pograłem stosunkowo dużo dwoma klasami spiritualistą i guardianem, nie pamiętam levelu (hmmm 30?) ale wyczyściłem kilka krain, multum pq, zrobiłem dostępny w becie storyline, pocraftowałem, kilka godzin ponaparzałem się na keepach, zrobiłem z 50 battlegroundów (proste i nudne jak flaki z olejem). Niektóre rozwiązania mi się bardzo podobały, inwencja w crafcie, quesciory fajne i niektóre z dużym humorem pomyślane, klimacik szczególnie tych hmmm a'la wikingów też super. Jedna rzecz jednak u mnie skreśla tą grę - brak "trójcy" na papierze wydawał mi się ciekawym rozwiązaniem ale w praktyce to jest jedno wielkie WTF. Wszystko w tej grze zarówno pve i pvp wygląda tak : napierdalam napierdalam napierdalam napierdalam rez napierdalam napierdalam napierdalam rez napierdalam napierdalam rez rez napierdalam rez napierdalam napierdalam napierdalam napierdalam rez. Głównie się to tyczy akcji grupowych/rajdowych bo solo/duo/triple to jeszcze jest w miarę. Gra jest ewidentnie dla ludzi co się lubią lognąć na 2h i ponaparzać bezmyślnie pvp. Jakiegoś konkretnego contentu pve to ja sobie w tej grze nie wyobrażam, zresztą widać po filmikach, że dungeony to też schemat "napierdalamy > rez" ;) W pvp też nie będzie akcji, że jeden dobry healer pozwolił wygrać skazaną na porażkę potyczkę... tylko napierdalanie > rezowanie ;)
Żebyśmy się zrozumieli - gra ogólnie nie jest zła, ale dla mnie to jest niestety crap, czego nawet żałuję :har: Gra od samego początku mi się nie podobała już na poziomie ogólnych założeń, ale - nie można zaprzeczyć - jest ładna i klimatyczna, więc stwierdziłem "a może jednak" ;) To, że wydałem kasę nie jest żadnym dramatem dla mnie, choć faktycznie szkoda, że nie miałem możliwości inaczej dostać się do beta weekendu...


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2012, 16:24 
Cytuj  
Cytuj:
szystko w tej grze zarówno pve i pvp wygląda tak : napierdalam napierdalam napierdalam napierdalam rez napierdalam napierdalam napierdalam rez napierdalam napierdalam rez rez napierdalam rez napierdalam napierdalam napierdalam napierdalam re

Absolutnie sie z tym nie zgadzam. Zwlaszcza, ze ten "argument" wysuwaja głównie ci którzy długo grali w MMO wlasnie z holy trinity, gdzie static combat to była podstawa gry.

Po pierwsze w structured PvP odpowiedzialnosc jest rozlozona rownomiernie. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Jedna osoba posysa to wszyscy dostają wpierdol. Identycznie to wygląda w hard mode dungeonach.

No i na koniec, mogłeś poczytać opisy skili, to byś wiedział, że każde z nich stosuje sie w konkretnych sytuacja zależnych od tego co sie akurat dookoła ciebie dzieje. I to sie tyczy każdego skila.
Np. grajac necro na scepterze jest skill, który zadaja obrażenia, za każdy condition na wrogu. Tak sie składa, że najwiecej skili które dodaja condtion ma jest staffie. Wiec trzeba sie szybko przelaczyc. Staff ogólnie ma jest bardziej supporty, czyli dalej slow, bleed, poison, fear, scepter 3, i staff znowu slow etc.
Naprawde w te gre jeśli nie biegniesz w zergu, nie da sie poprostu grać napierdalajac 1-5 6-0, bo moby w PvE cie poprostu zniszczą.

Chciałbym też zauwazyć, ze w grze dalej są eventy, które wymagają dość skoordonowanych działań i dzieją sie wielu miejscach jednoczesnie. Np. w Kessex Hills, jest meta event inwazji centaurow. I mam tu namysli INWAZJE. Maszyny oblężnicze, udeżenia na różnych kierunkach, blokowanie dróg etc.

Nie wspominajac o późniejszych walkach, ze smokami, które da sie pokonać tylko używajac maszyn obleżniczych, do których trzeba bronić dostępu, dostarczać zaopatrzenie itd.

Cytuj:
brak kolejkowania przy logowaniu - ale spoczko to jest beta,

Nie ma kolejek, bo jest system overflow. A pozatym problemy przeciążenia serverow zostały już definitywnie rozwiązane ;p.

Cytuj:
ponaparzać bezmyślnie pvp.

Jak juz mowilem. Nie ma tu bezmyślnego PvP, chyba, ze tak je grasz. Ale wystarczy grupa 5 skoordonowanych osób, zeby roznieść każdy besmyślny team. Tak było w GW, tak jest w GW2 i ta jest w np. w DoTA, gdzie jeden ogarniety gracz, może roznieść przeciwym team.
Cytuj:
W pvp też nie będzie akcji, że jeden dobry healer pozwolił wygrać skazaną na porażkę potyczkę... tylko napierdalanie > rezowanie ;)

I całe szczeście, bo teraz PvP bedzie na wyższym poziomie. Cały team bedzie sie musiał starać, jak nie do dostaną po ryju i już ;>

Cytuj:
Jakiegoś konkretnego contentu pve to ja sobie w tej grze nie wyobrażam
[/quote]
No to już niestety twoja wina. Bo ja sobie wyobrażam. Są hard mode dungeony. 5 osób. Są tak kurewsko trudne, że... Ehh. Poprostu są trudne.
Zresztą nie wiem co rozumiesz przez konkretny content pve ? Jeśli chodzi o instancjowane raidy to i poprostu nie będzie od tego sa eventy na 100-200 osób.


Tak czy inaczej absolutnie sie nie zgadza, z tym napierdalanie > rezowanie. Jeśli tak grałeś i trafiałęś na innych co tak grają, to faktycznie mogło ci sie to wydawać miałkie. Zwłaszcza, jeśli nie próbowałeś grać inaczej ;>


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2012, 19:35 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Absolutnie sie z tym nie zgadzam. Zwlaszcza, ze ten "argument" wysuwaja głównie ci którzy długo grali w MMO wlasnie z holy trinity, gdzie static combat to była podstawa gry.


Obrazek


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 17 maja 2012, 10:22 
Cytuj  
iniside napisał(a):

Cytuj:
W pvp też nie będzie akcji, że jeden dobry healer pozwolił wygrać skazaną na porażkę potyczkę... tylko napierdalanie > rezowanie ;)

I całe szczeście, bo teraz PvP bedzie na wyższym poziomie. Cały team bedzie sie musiał starać, jak nie do dostaną po ryju i już ;>


ROTFL, logika ułomno-wsteczna...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 18:44 
Cytuj  
Mounty w grze http://www.youtube.com/watch?v=OYgmrF1QCVk

i nowy monster trailer http://www.youtube.com/watch?v=iKVRWqc43PY


_________________



**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 14:57 
Cytuj  
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... tml/page/1

Wywiad.

AA w Korei pod koniec 2012.

W USA chcieliby koniec 2013 / początek 2014.
Coś tam EU też było wspomniane.


Hardcore sandboxerzy dostaną zawału, bo wywiad potwierdza, że to w dużym stopniu themepark będzie.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 11:11 
Cytuj  
Obrazek

GG


thanks, but no thanks bye

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 12:05 
Cytuj  
WTB Edit:

Ponoć to jakiś pomysł jakiegoś fana z Korei wzrującego się na Turbine i SoE.
Mimo tego i tak fail jakby coś takiego było.

****

Posty: 1375
Dołączył(a): 23.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 13:43 
Cytuj  
sula napisał(a):
Obrazek

GG


thanks, but no thanks bye

model z Korei nie oznacza, ze takie samo to będzie w EU ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 14:10 
Cytuj  
to nie jest oficjalne info

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 14:26 
Cytuj  
Ano.

Tak jak napisałem w późniejszym poście, jest to ponoć 'wypocina' jakiegoś koreańskiego fana z tematu na forum o różnych modelach biznesowych.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:00 
Cytuj  
Szkoda
Jako F2P ta gra mialaby przyszlosc. Jako P2P nie bardzo widze mozliwosci na rynku poza azja, zreszta azja stoi teraz F2P (fail TERA, ktorej nawet nextgen combat nie pomogl), wiec nawet tam bedzie to samo.

Dla mnie kazde MMO atm powinno byc jak GW2 - B2P i gram ile chce, jak chce i kiedy chce z ewentualnymi LEKKIMI ograniczneniami/ulepszeniami w sklepiku. z naciskiem na LEKKIMI.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:36 
Cytuj  
Freemium a B2P w mmo to całkiem co innego. W zasadzie oprócz tego, że jest CS to mało W TEORII te modele mają ze sobą mało wspólnego. Jak w praktyce to będzie to się dopiero okaże.

Do B2P mmo-style też mmorpg musi mieć całkiem inny design niż AA.

AA to będzie gear-dependant gra ze sporymi sandbox elementami. Inny typ gameplay-a niż w GW2.

--------------

Zresztą i tak pewnie będzie F2P lub jakimś Freemiumem znając rynek ostatnio. Czyli grać nie będę.

No chyba, że odpalą kilka pure P2P serwerów obok większości F2P / freemium, ale nie sądzę, żeby w coś takiego zainwestowali.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 17:10 
Cytuj  
Ja nawet nie wiem co te znaczki znacza.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 08:01 
Cytuj  
Niesamowicie rozbudowane rolnictwo... mozna miec nawet wlasny traktor :)

http://www.youtube.com/watch?v=cG7bxT1T ... age#t=452s

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 08:15 
Cytuj  
Symulator Farmy 2012 jest lepszy, większy wybór maszyn rolniczych, lepsza fizyka oprysków a roślinki kiełkują w czasie rzeczywistym ;(.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 565
Dołączył(a): 29.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 08:32 
Cytuj  
Już się zacząłem interesować, bo pomysł w sumie ciekawy. Tylko te pluszaki pod koniec mnie rozwaliły. Nie moja bajka.


_________________
'..i on wtedy ciach! ciach! Tymi nożycami!'

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2012, 09:22 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Niesamowicie rozbudowane rolnictwo... mozna miec nawet wlasny traktor :)

http://www.youtube.com/watch?v=cG7bxT1T ... age#t=452s


Gra dla farmerów. :)


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.