mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 19:57 
Cytuj  
no to giciorek, moze nawet da sie w to pograc darmowy miesiac.
moze przed premiera zdaza grafike poprawic troche ;/
wiadomo jakie maja byc wymagania hardwarowe?

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 19:58 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no tego questowania boje sie najbardziej.
bo jakos nie slychac zeby mialo byc cos nowatorskiego w nich, raczej glupie klepanie mobow znowu ;/

Ano, wiesz ,jeżeli szukasz gry w której wszystko będzie nowe/ odświeżone / innowacyjne.

Która będzie miała więcej rzeczy do robienia niż BG / Insty (jak np. AA) ,a jednocześnie miała innowacyjne questowanie (jak np. GW2 ponoć ma mieć) + twitch combat jak w Vindictusie / Tera czy innych , bez leveli i w ogóle wszystko nowe to pooczekasz jeszcze dłuuuugo (tzn. nie wyjdzie nigdy ,albo raczej wtedy kiedy to wszystko dawno nie będzie nowatorskie).


Jak questowanie ala WoW / AoC / Lotro cię odrzuca i nie możesz ścierpieć to imo lepiej sobie odpuść AA zamiast marnować czas , kasę i nerwy.

Poczekaj sobie wtedy na GW2 , tylko z kolei tam nie będziesz miał sandbowoego feela, siegów, domków , mountów, żeglowania i zajebiście dużego świata bez loading screenów (edit: nie mówie ,że będzie mały bo nie będzie)


Wiesz też bym chciał grę ,która by mi pod każdym względem pasowała, ale już przestałem się łudźić, że się doczekam.


edit:

@Huragan - niby tak ,ale afaik jest to dużo wolniejsze niż questowanie. Także mogą się niekórzy oburzać :p


Ostatnio edytowano 9 sty 2012, 20:01 przez sula, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 19:58 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Jak chcesz to mozesz w ogole olac questy i ich nie robic.


Swietna sprawa. Dla kazdego cos milego.

Hmm... jakos tak WISH mi sie przypomnial ;(


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 19:59 
Cytuj  
z tymi siegami sula to nie przesadzaj - to tez beda instancje.
takze, z tego 'sandboxa' to zostanie ci zeglowanie, stawianie domkow i dojenie krow.

chce zobaczyc jak to dziala w przypadku paru tysiecy graczy na jednym serwerze.

a no czyli jednak nie jest to takie fajne jak opisujecie.
bo najlepiej robic questy, a dopiero potem craft i pvp.
szkoda.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 20:36 
Cytuj  
Wiesz zawsze mogą boostnąć expa z pvp (nawet będą treningowe BG - treningowe bo nagrody to jakieś kosmetyki i pierdoły będą - prawdziwy reward czyli teritorial control jest tylko w "open") i craftu.

Tylko wydaję mi się ,że nastawiał bym się ,że jednak questy będą podstawą i pvp / craft będzie uzupełnieniem (oczywiście nikt nie broni sobie tego uzupełnienia więcej zrobić albo tylko i wyłącznie questy robić) a nie zastępstwem. Mogę się mylić.

Nic o tym nie słyszałem ale fajnie jakby był exp za exploring przynajmniej trochę za jakieś fajne miejscówki czy coś.

Siegi będą instancjowane chyba tak rzeczywiście jest (nie śledzę wszyskiego szczególnie ostatnio) ,ale chyba gdzieś czytałem po to, żeby wyeliminować ninja-siege o 3 w nocy w środy :/

I mimo ,że instancjowanie nie lubię to chyba mi to pasi, jak w końcu do jakiejś gildii dołącze (bo nie będę grał głównie dla siegów i pvp przynajmniej na początku) to nie będę miał czasu zarywać nocek bo jakaś gildia no-lifeów czy gości bo ja wiem z USA by chciała o jakiś dziwnych porach to robić.
Ciekawe jak to z tymi godzinami rozwiążą btw...


Pamiętajcie to jest gra ,która ma być (przynajmniej w azjatyckim rozumieniu) casualowa. Także na pewno pod względem siege ffa pvp będzie "gorsza" od Darkfalla imo (dla mnie lepiej bo jeden wielki ffa deatchmatch mnie nie rajcuję).


Ta gra ma i będzie miała wady. Bugów podejrzewam też będzie więcej niż w takim np. Swtor choćby dlatego ,że nie jest to czysty themepark tylko trzeba było zaimplementować inne rzeczy też.

Też bym wolał np. żeby była w pełni europejska grafa (choć ta która jest jest póki co zjadliwa) ,ale po prostu mam taką ochotę pograć w coś co będzie wychodzić poza ramy normalnego themeparku a jednocześnie nie będzie indie-gierką ,że cóż akceptuje wady tej gry.


To tak samo w moim przypadku jak z GW2, też tam są rzeczy które mi się nie podobają (insta-teleporty, brak mountów, cash shop, to ,że poza dynamicznymi questami też się w gruncie rzeczy opiera na robieniu dungeonów i instancjowanego pvp, a craft wygląda na słaby) ,ale ciekawość modelu B2P i tych dynamicznych questów połączona z całkiem nieźle wyglądającym combatem (mimo ,że na mój gust nieco za mocno e-sportem "pachnie") zdecydowała ,że wszystko wskazuje ,że sobie GW2 kupię :)


--------------

Prawda jest taka , że jakby gra miała być "idealna" wd. mnie to by musieli dwa razy tyle co na Swtor-a wyłożyć i robic ją chyba z 10 lat :P


Nie wymagam gry ,która nie będzie mnie denerwowała czymś - niech będzie po prostu "wystarczająco dobra".

AA na taką grę póki co wygląda.


-----------------


Co do performance : ciężko stwierdzić bo CBT4 to pierwsza beta na CryEngine3 (poprzednie były jeszcze na CE2) ,no i optymalizacje są raczej na końcu robione , ale ponoć na low da się spokojnie grać (typu questowanie , crafcenie ,etc) na karcie typu NV 8800 i jakimś dwurdzeniowcu mając dwadzieścia kilka- trzydzieści fps.

Ogólnie CE3 ponoć jest lepiej zoptymalizowany niż CE1 i CE2. W końcu na CE3 są też gry na konsolę robione.

Choć wiadomo jak ktoś będzie chciał grać na max detalach z dużym view distance (a opłaca się bo zony duże i zajebiste widoczki) to pewnie będzie trzeba mieć całkiem mocnego kompa.

No ,ale do nas to przed 2013 nie trafi także dla mnie luz :) Do tego czasu będę miał kompa odpowiedniego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 20:43 
Cytuj  
poza siegami i bitwami morskimi nie mialbym nic przeciwko instancjom.
ale te dwie rzeczy nie powinny byc nigdy 'zamykane w pokoikach' bo mija sie to z celem. rownie dobrze mozna z tego zrezygnowac i zostawic tylko ctf.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 20:48 
Cytuj  
No to,że bitwy morksie mają być instancjowane to nie wiedziałem - jak tak to fail :(


Co do siegów, wiem o co biega ,ale z drugiej strony są też plusy jak pisałem w poprzednim poście. Poza tym jak mówiłem, to ma być casualowa czy pół-casualowa gra i inaczej byłby płacz ,że im zamki przejmują w nocy czy rano, a ta gra ma w założeniach być popularna.


Gry typu pvp z fullloot, siegi wtedy kiedy po prostu ktoś przyjdzie i "rozbije mury" , etc - to już tylko będą miały niszowe indie gierki typu Darkfall.

Można iść na kompromis albo po prostu darować sobie granie w dany tytuł jak pójście na kompromis jest za dużym poświęceniem.

Bo sorry nikt nie zrobi gry z zasadami Darkfalla tylko za kilkadziesiąt albo więcej mln $ ,żeby była bardziej rozbudowana i lepsza pod względami ,pod którymi DFO kuleję.

Tak ja to osobiście widzę.


Ostatnio edytowano 9 sty 2012, 20:50 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 20:50 
Cytuj  
sula napisał(a):
No to,że bitwy morksie mają być instancjowane to nie wiedziałem - jak tak to fail :(.


Co innego bitwa morska a co innego BG morskie. Mendol myli te dwie rzeczy.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 20:58 
Cytuj  
nie myle, tylko pisze to co wiem.
bo przeciez jak nie mam racji to mnie poprawisz w 30sec :)

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 21:03 
Cytuj  
raas napisał(a):
Teraz ci gracze zaczynają wymagać czegoś więcej od mmo niż ma do zaoferowania wow(który to jest ciągle świetnym mmo z bodajże największą ilością rzeczy do zrobienia dla nowych graczy). Teraz właśnie następuje ten przełom/ewolucja do gier mmo mających do zaoferowania troszkę więcej niż achiv/dung/raid.

Tak się składa, gracze chcą płacić abonament za pobieganie z latarką w grze singleplayer, albo grę pandą. Przełom i rewolucja w mmo w pełni :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 21:07 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
nie myle, tylko pisze to co wiem.
bo przeciez jak nie mam racji to mnie poprawisz w 30sec :)


OK, wiec sa battlegroundy dla bitw morskich, ale rowniez mozesz walczyc w open sea.... co kto lubi. BG to raczej tylko taki trening.

Zobacz sibe ten filmik

http://www.youtube.com/watch?v=7-2GmXkEK68

kolesie walcza w mass pvp na ladzie, a dodatkowo statki u nabrzeza napierdzielaja w nich :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 21:13 
Cytuj  
a no to zmienia postac rzeczy i wyglada nawet fajnie.
jeszcze tylko siege niech beda w open world i bedzie git.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 21:14 
Cytuj  
wszystko ładnie, pięknie tylko kiedy to w Europie zawita? przełom 2015/2016?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 sty 2012, 21:17 
Cytuj  
Ossur napisał(a):
wszystko ładnie, pięknie tylko kiedy to w Europie zawita? przełom 2015/2016?


Nie wazne kiedy, wazne ze kiedys zawita :) Trzymamy wiec kciuki i sledzimy rozwoj pracy developerow :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 09:14 
Cytuj  
Interesujaca wypowiedz jednego z betatesterow na temat mass pvp

"I've been participating in mass PvP for the last 2 days, and to be honest, it's on a very different level compared to other games.

You have cannons shooting at you from strategic spots, craftable gliders (freshly added) dropping mines from the sky, and mounted players using their dash to knock down everything on their path.

Now all this brings a new strategic meaning to mass PvP. A zerg of infantry can easily get destroyed by some well placed cannons, same goes for a well-timed cavalry charge.

All this has really gotten me excited about the future of mass PvP in ArcheAge. It's still beta so I expect them to add even more tools to give variety to large scale battles."


_________________



**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 09:32 
Cytuj  
Fajno!

Mam nadzieję tylko ,że do ludzi na "lotniach" będzie się dało 'szyć' z łuku/kuszy/etc czy ew. czarów ,żeby nie byli bezkarni :/

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 13:09 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a no to zmienia postac rzeczy i wyglada nawet fajnie.
jeszcze tylko siege niech beda w open world i bedzie git.

Tak Mendol open siege... zastanow sie jakby to wygladalo - 300 vs 10 itp. Zreszta nawet jakby bylo 100 vs 100 to walke mozna zamienic na rzut kostka - tyle samo maja sensu walki gdzie liczy sie zerg :./

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 13:21 
Cytuj  
nie musze sie zastanawiac bo wiem jak to wygladalo.
i ile funu daje element zaskoczenia przez pojawiajacych sie dodatkowych atakujacych/obroncow.
zreszta wiekszosc wie o co w tym chodzi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 13:26 
Cytuj  
tak, element zaskoczenia o 4 rano :) Daj spokoj.. gra ma bawic a nie meczyc.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2012, 13:31 
Cytuj  
to akurat mozna dosc latwo wyeliminowac.
a w takich walkach najwiekszy fun byl kiedy nie wiedziales dokladnie co sie stanie, a nie 50v50 stojacych naprzeciwko siebie i nawalajacych przez 2h.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.