mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 10:19 
Cytuj  
Zdecydowanie AA ma szanse chociaż troszkę zaspokoić głód fanów UO.

Tor-Bled-Nam te "pierdy" to jeden z mozliwych elementow rozgrywki. W wiekszosci ludzie beda bardziej zainteresowani czystym pvp, zdobywaniem i utrzymaniem terenow/zamkow. Im wiecej mozliwosci do zabawy tym lepiej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 10:38 
Cytuj  
Fani UO to jakiś mit. Wiem, że można powspominać stare czasy, ale ci co grali w mmo ponad 10 lat temu to dorośli ludzie. Nie wiem kto normalny chce w grze uprawiać rośliny czy karmić zwierzęta, może Ashton po lekach. Dla mnie MMO ma dawać fun tu i teraz, bez levelowania, grindowania skili czy czego tam jeszcze. AA ma kila sensownych założeń, ja tylko polewam z tego aspektu, który lamoon podkreślił.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 10:40 
Cytuj  
No właśnie w UO były setki takich starych pryków.
W tram mieli chatki z raresami i roślinkami (jak weszły wraz z dodatkiem) a w fel biegali i się pizgali.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 10:49 
Cytuj  
To pewnie te setki już nie żyją. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 10:55 
Cytuj  
zyja, zyja.
wlasnie dlatego, jak trion nie spierdoli, to aa ma szanse na calkiem niezle community w eu. wiele gildii (z czasow uo) juz gra w alphe i poza levelingiem nie narzekaja za bardzo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 11:03 
Cytuj  
No szardy typu In Por Ylem dalej stoją. Ale raczej nie sadzenie roślin było esencją tej gry.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 11:09 
Cytuj  
Nie było ale sam system też się już zestarzał no i niestety graficznie jest to katorga.
Wbrew pozorom poza full loot open pvp mi się właśnie podobało stawianie customowych domków czy ich dekorowanie min. plantami.
90% hardcores narzekało na podział tram/fel a mi akurat to pasowało i było to swojego rodzaju kompromisem.
Szczególnie jak w dodatku LBR paragony były tylko w Fel i to jest właśnie zdrowy rozwój i zadowolenie wszystkich - możesz sobie gnić w tram ale jak chcesz coś wartościowego rusz dupę do fel.
Co zabiło pvp w UO to blessed items (po śmierci zostawały) a potem wbili już gwoździa do trumny z ubezpieczeniem sprzętu za gold.
Chociaż w dzisiejszych czasach nie byłoby to głupim rozwiązaniem, że musisz ubezpieczyć sprzęt za gold a jak nie to go tracisz po śmierci (jak ubezpieczysz to ja za zbicie Ci cipki dostaję gold). Taki kompromis.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 11:13 
Cytuj  
UO było wszechstronne i to było siła tej gry, ze przyciągała całe spektrum różnych graczy, a nie jedynie / glównie jeden ich typ. Podobnie jak EVE, a w przeciwieństwie do np. DFO.

@post Oyca

+1

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 11:19 
Cytuj  
w sumie ten insurance system w UO był tragiczny, ale jakby przenieść go na dzisiejsze MMO to nie byłoby tak źle.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 11:20 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Nie było ale sam system też się już zestarzał no i niestety graficznie jest to katorga.
Wbrew pozorom poza full loot open pvp mi się właśnie podobało stawianie customowych domków czy ich dekorowanie min. plantami.
90% hardcores narzekało na podział tram/fel a mi akurat to pasowało i było to swojego rodzaju kompromisem.
Szczególnie jak w dodatku LBR paragony były tylko w Fel i to jest właśnie zdrowy rozwój i zadowolenie wszystkich - możesz sobie gnić w tram ale jak chcesz coś wartościowego rusz dupę do fel.
Co zabiło pvp w UO to blessed items (po śmierci zostawały) a potem wbili już gwoździa do trumny z ubezpieczeniem sprzętu za gold.
Chociaż w dzisiejszych czasach nie byłoby to głupim rozwiązaniem, że musisz ubezpieczyć sprzęt za gold a jak nie to go tracisz po śmierci (jak ubezpieczysz to ja za zbicie Ci cipki dostaję gold). Taki kompromis.


Domki to co innego. Ja chętnie zagram w mmo, które jakoś sensowanie połączy modyfikowanie świata a'la Minecraft z sensownym pve i full loot. Ale to może za dziesięć lat. AA to jednak nic szczególnego.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 11:48 
Cytuj  
Nie wiem czemu ktos mi posta wywalil.

Ale, juz predzej wole zagrac w UO niz AA. By grac w AA musialbym sie mocno przemóc.
Nie wiem gdzie niby w AA jest jakas wszechstronnosc, ktorej mi wlasnie najbardziej brakuje w grach mmo.
Zresztą bardzo czesto jakies hardcory, nolify, zergi potrafia rozjebac jakakolwiek gre.

serio to juz chyba lepszy przyklad to mortal online, co raczej tylko pokazuje jak mierna jest sytuacja.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 12:40 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Fani UO to jakiś mit. Wiem, że można powspominać stare czasy, ale ci co grali w mmo ponad 10 lat temu to dorośli ludzie. Nie wiem kto normalny chce w grze uprawiać rośliny czy karmić zwierzęta, może Ashton po lekach. Dla mnie MMO ma dawać fun tu i teraz, bez levelowania, grindowania skili czy czego tam jeszcze. AA ma kila sensownych założeń, ja tylko polewam z tego aspektu, który lamoon podkreślił.

Twierdzisz, ze sadzenie roslin i dojenie krowy w MMO nie jest fun ?

Ah ci wszycy gornicy w EVE. Nie wiedza co to fun!


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 13:16 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
To pewnie te setki już nie żyją. hehe

Te stare zgredy aka zgrzybiali tetrycy jeszcze żyją, w niektórych gracz mieli nawet swoje zgrzybiałe gildie :) Ja tam nie mam nic przeciwko karmieniu mountów ani przycinaniu owieczkom wełny, ani tym bardziej hodowaniu składników na polach jeżeli tylko przełoży się to na sakiewkę brzęczących monet :]


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 13:20 
Cytuj  
o aa cos wiecej bedzie pewnie wiadomo za 2-3 miechy, jak ludzie zrobia 30+, bedzie open pvp, jakies siege, bitwy morskie.
na papierze i powoli w praktyce wyglada to na razie calkiem niezle. trzeba bedzie tylko przezyc zjebane pve.
zrobione jest tak, zeby przyciagnac 'kazdego', performance jest zajebisty, graficznie tez na pewno lepiej niz ws.

a ty highlander jak nie wiesz gdzie cos jest, to albo zapytaj, albo poczytaj albo juz nie pisz.

*
Avatar użytkownika

Posty: 153
Dołączył(a): 4.05.2013
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 13:27 
Cytuj  
Jeśli gra faktycznie jest taka dobra to dlaczego nie przyjęła się w Korei i Rosji. W sumie to też nowa gra nie jest więc może się wydawać bogatsza w opcję niż nowe mmo. Będzie f2p to się zobaczy jak to wszystko ładnie chodzi:)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 13:30 
Cytuj  
Graficznie jest naprawdę bardzo dobrze.

W opcjach jest coś takiego, jak włączenie Bloodthirst (czy jak tam to się nazywa) co daje możliwość atakowania graczy (chyba). Muszę przetestować jak się dostanę do kompa :] Pierwsze skojarzenie to jak kliknięcie przycisku WAR w UO w paperdolu :)


_________________
LaMoon#2988

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 13:30 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Nie wiem gdzie niby w AA jest jakas wszechstronnosc, ktorej mi wlasnie najbardziej brakuje w grach mmo.
.


to moze zdefiniuj swoją wersje "wszechstronności"- bo jeśłi w grze masz do wyboru pvp, pve, questy, crafting, sadzenie, hodowanie, budowanie, bitwy morskie, siege itp to o co ci chodzi ?
nie wiem - sexu ci brakuje w grze?
podobno jakas tam właśnie jest w wersji alfa :)

@puchacz - w Rosji akurat przyjeła sie znakomicie, a w Korei wychodzi maaasa nowych mmo bez przerwy - tam łatwo zauważyć jedną rzecz- albo grają w stare kilku-kilkunastu letnie gry , albo zmieniaja nowości jak rękawiczki :)
podobno tam olbrzymi problem to kwestia botów była i zjabana przez to cała ekonomia- m. in. oczywiście

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 13:32 
Cytuj  
puchacz napisał(a):
Jeśli gra faktycznie jest taka dobra to dlaczego nie przyjęła się w Korei i Rosji. W sumie to też nowa gra nie jest więc może się wydawać bogatsza w opcję niż nowe mmo. Będzie f2p to się zobaczy jak to wszystko ładnie chodzi:)


dlatego, ze w wersji koreanskiej i rosyjskiej, wszedl patch, ktory robi z aa srednie pve mmo. pozmniejszali zony pvp, cos tam jeszcze pojebali i dlatego ludzie niezadowoleni.
trion testuje tego patcha i nawet czyta to, co pisza gracze.
oczywiscie w wersji finalnej moze byc roznie, ale na razie z tego co czytam (opisy ludzi grajacych w alphe) to sa raczej zadowoleni i zamiast na powrot do dfo, nastawiaja sie na aa.

*
Avatar użytkownika

Posty: 153
Dołączył(a): 4.05.2013
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 13:44 
Cytuj  
@lordyp

No akurat boty w koreańskich mmo to nic nowego, a co do Rosji to słyszałem że na początku było duże zainteresowanie a później duży exodus.

@mendol

Właśnie te zmiany co oni robią w grze są trochę posranie. Już nawet nie chodzi o zmniejszanie mapy ale te wszystkie samochody, plakaty, stroje kąpielowe, dresy itp itd.

Dużo jest tego w eu/us AA bo jak tak to ja odpadam, za bardzo będzie mnie to irytować.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2014, 13:52 
Cytuj  
Gralem w AA i imo to jest crap jak kazdy inny.

Wszechstronnosc to dla mnie jest wtedy gdy jest ta wszechstronnosc ciekawa.
Co z tego, ze np. DFO ma craft, ale to jest praktycznie z nazwy, bo ten caly craft to nuda na maxa. A ostatecznie gra sie skupia tylko i wylacznie na PvP. I wiele mmorpg cierpi na to samo, kazdy wszystkiego spróbuje, a ostatecznie konczy na 1 aspekcie gry.

co z tego, ze jest pve, questy itp. jesli ostatecznie beda potwornie nudne, powtarzalnie do zajechania...

Najlepiej jakby EvE mialo ciekawy combat, ktory mnie nie jara i probowalem kilka razy... Zawsze czegos brakuje i pewnie będzie.

Na chuj mi to AA jesli rzygam od pierwszych momentow gry w to i nie musze ograniczac sie do sprawdzania tego na papierze. Feeling tej gry dla mnie jest nie do przyjecia. A sandbox to dla mnie doszukiwanie na sile.


_________________
.


Ostatnio edytowano 4 maja 2014, 13:57 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.