Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac. Kazda postac moze sobie wybrać x sciezek jako primary (powoedzmy 4) i rozdac pomiedzy nie punkty, ktorych jest XXX.
Do tego dorzucic pasywne skile typu jumping, swiming etc,etc.
Do tego mozna by dorzucic klasy prestizowe. Ktore wymagaja posiadania konkretnych sciezek, skili i np. featów. A zeby bylo smieszniej kazda klasa prestizowa dawalaby bonusy pozytywne i negatywne dla postaci.
Do całości można wrzucić levele, albo poprostu dać graczom pule punktow i niech sobie robia co chcą.
Za to IMO nie ma sensu dawać rozowju poprzez uzywanie konkretnych czynnosci. Rownie zjebane co levelowanie przez 3 miesiace, z tym, ze tu sie by levelowala dziesiatki pierdol zamiast jednej.
Cytuj:
Archetypy bedzie mozna zmieniac w czasie gry, z tym ze laczy sie to z levelowaniem skilli od nowa.
Eheheheehe.