mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 21:23 
Cytuj  
Tak sobie myślę, że mieszanka themeparku i sandboxa powinna nazywać się playground. I jest to ciekawy kierunek dla rozwoju mmorpg.
Niestety AA robi to źle. Sandboxowa powinna być kreacja postaci - bez leveli,klas,gearu. Natomiast themepark jest dobry na świat gry, bo tam fajnie się idzie po utartych ścieżkach,za to z kolegami. A sandboxowa pańszczyzna nie jest fajna.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:05 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Natomiast themepark jest dobry na świat gry, bo tam fajnie się idzie po utartych ścieżkach,za to z kolegami. A sandboxowa pańszczyzna nie jest fajna.


Jezeli komus brakuje wyobrazni (czyli jakies 90% spoleczeństwa) to faktycznie takim ludziom trzeba pokazac palcem co maja robic bo sami nic nie wymysla.
Sandboxy sa natomiast dla ludzi myslacych :>


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:11 
Cytuj  
wyobrazni nie masz za grosz, a myslenie w twoim przypadku to kiepski zart.
kiepska reklama huragan

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:12 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
wyobrazni nie masz za grosz, a myslenie w twoim przypadku to kiepski zart.


powiedzial fanboy Rifta :) LOL


_________________




Ostatnio edytowano 27 maja 2011, 22:33 przez Huragan, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:15 
Cytuj  
zdefiniuj pojecie fanboja w twoim mniemaniu.
potem przytocz odpowiednie przyklady.
opierajac sie o praktyczne przyklady odpowiem.
zadam pytania odnosnie ciebie i aa.
odpowiesz opierajac sie o filmiki i teorie.
mysle, ze bedzie niezly fun :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:17 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Natomiast themepark jest dobry na świat gry, bo tam fajnie się idzie po utartych ścieżkach,za to z kolegami. A sandboxowa pańszczyzna nie jest fajna.


Jezeli komus brakuje wyobrazni (czyli jakies 90% spoleczeństwa) to faktycznie takim ludziom trzeba pokazac palcem co maja robic bo sami nic nie wymysla.
Sandboxy sa natomiast dla ludzi myslacych :>

Faktycznie.
Leveluj albo zjezdzaj.
To ci dopiero sandbox!


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:19 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Huragan napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Natomiast themepark jest dobry na świat gry, bo tam fajnie się idzie po utartych ścieżkach,za to z kolegami. A sandboxowa pańszczyzna nie jest fajna.


Jezeli komus brakuje wyobrazni (czyli jakies 90% spoleczeństwa) to faktycznie takim ludziom trzeba pokazac palcem co maja robic bo sami nic nie wymysla.
Sandboxy sa natomiast dla ludzi myslacych :>

Faktycznie.
Leveluj albo zjezdzaj.
To ci dopiero sandbox!


jedyny taki sandbox, next-gen


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:24 
Cytuj  
MMO zakłada masowość, więc 10% nie wystarczy. Deal with it,czy jakoś tak.
Inna sprawa,że utarta ścieżka nie oznacza braku wyobraźni. Theme park można zrobić oparty o heal, a nie dps+heal. Przy sandboxowym modelu rozwoju postaci może to dać ciekawe możliwości.
Wracając do rzeczywistości AA - twoje imba liny pozwalające na imba taktyki podczas siege - pamiętasz jeszcze back door z WAR? To nic nowego, tylko ciekawiej wygląda. Levele i poziomy gearu to straszne ograniczenie PvP i właściwie - po co to jest? Komu to jest potrzebne i po co? archetypy? a po co? Dlaczego magowi nie może się odmienić światopogląd i nie może walić z aksa? Archetypy to półśrodek i jak wszystkie półśrodki jest najgorszym rozwiązaniem. Kopanie mobów,rolnictwo, wchodzenie na drzewa,statki... nudne po tygodniu.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:33 
Cytuj  
a propo, w AA jest tez feature wiezienia za zabicie gracza ze swojej frakcji. Jak cie zlapia po tym straznicy to ladujesz do kicia na kilka godzin game timeu

screenshot: http://i.imgur.com/DlIVs.jpg

Pamietam jak opcja wiezienia miala byc tez w AoCu ale nigdy tego nie zaimplementowali, a tutaj prosze, Archeage ma nawet wiezienia dla graczy :>

@Isengrim
Archetypy bedzie mozna zmieniac w czasie gry, z tym ze laczy sie to z levelowaniem skilli od nowa.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:35 
Cytuj  
Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac. Kazda postac moze sobie wybrać x sciezek jako primary (powoedzmy 4) i rozdac pomiedzy nie punkty, ktorych jest XXX.
Do tego dorzucic pasywne skile typu jumping, swiming etc,etc.

Do tego mozna by dorzucic klasy prestizowe. Ktore wymagaja posiadania konkretnych sciezek, skili i np. featów. A zeby bylo smieszniej kazda klasa prestizowa dawalaby bonusy pozytywne i negatywne dla postaci.

Do całości można wrzucić levele, albo poprostu dać graczom pule punktow i niech sobie robia co chcą.
Za to IMO nie ma sensu dawać rozowju poprzez uzywanie konkretnych czynnosci. Rownie zjebane co levelowanie przez 3 miesiace, z tym, ze tu sie by levelowala dziesiatki pierdol zamiast jednej.

Cytuj:
Archetypy bedzie mozna zmieniac w czasie gry, z tym ze laczy sie to z levelowaniem skilli od nowa.

Eheheheehe. :wtf: :wtf:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:36 
Cytuj  
Cytuj:
a propo, w AA jest tez feature wiezienia za zabicie gracza ze swojej frakcji
O to jest ffa z frakcjami czy friendly fire?


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:37 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac. Kazda postac moze sobie wybrać x sciezek jako primary (powoedzmy 4) i rozdac pomiedzy nie punkty, ktorych jest XXX.
Do tego dorzucic pasywne skile typu jumping, swiming etc,etc.


Opisales wlasnie dokladnie to co jest w Archeage, z tym ze tam masz trzy sciezki primary :)

Cytuj:
Do całości można wrzucić levele,


dokladnie tak jest wlasnie w AA


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:39 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Cytuj:
a propo, w AA jest tez feature wiezienia za zabicie gracza ze swojej frakcji
O to jest ffa z frakcjami czy friendly fire?


Zabic mozesz kazdego w grze, ale jak zabijesz kogos ze swojej frakcji to mozesz trafic do wiezienia.... Nie wiem dokladnie jeszcze jak to rozwiazali, czy np. masz status PK przez jakis czas i wtedy nie mozesz sie pokazywac w glownych miastach swojej frakcji (beda miasta specjalnie dla PKrow) czy jakos inaczej.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:49 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
iniside napisał(a):
Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac. Kazda postac moze sobie wybrać x sciezek jako primary (powoedzmy 4) i rozdac pomiedzy nie punkty, ktorych jest XXX.
Do tego dorzucic pasywne skile typu jumping, swiming etc,etc.


Opisales wlasnie dokladnie to co jest w Archeage, z tym ze tam masz trzy sciezki primary :)

Cytuj:
Do całości można wrzucić levele,


dokladnie tak jest wlasnie w AA

Powinien byl jeszcze dopisac ze level capa powinno sie dac zrobic w 6h.

Pozatym, jeszcze przed chwila pisales ze tutaj kazda taka sciezke trzeba levelowac osobno.
Cytuj:
Archetypy bedzie mozna zmieniac w czasie gry, z tym ze laczy sie to z levelowaniem skilli od nowa.


Tak wiec. Troche sie to rozmija z moim konceptem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 22:57 
Cytuj  
@iniside

Tu masz wyjasnione jak sie laczy te archetypy

http://www.archeage.com/en/contents/gameIntros/11

wybierasz 3 z 10, co daje ponad 100 kombinacji klasy


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 maja 2011, 23:04 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac.[...]

No mi nie podoba się sam pomysł ścieżek. Ja bym wolał coś takiego:
Skillbar jest oganiczony do powiedzmy, 8 slotów (jak w GW)
Skile mają swoje poziomy - powiedzmy fajerbol>wulkan>taktyczna bomba nuklearna
Skile maja sensowny cooldown, więc nie da się sypać nukami na prawo i lewo.
Dzięki temu postać nowa z fajerbolami tylko dostępnymi jest prawie rowna doświadczonej. Tyle że doświadczona może ją spopielić (jej prawo - w końcu jest doświadczona) ,ale następny noob już ma równe szanse,bo nuke na cd. A jak się znudzi nukowanie, to można zacząć inwestować w inne typy skili. Powiedzmy machnięcie mieczem>cios w czerep>wiedźmin. I może używać nuka i wiedźmina, ale ogranicza go cd i ilość skili na pasku. Z jednej strony widać potęgę doświadczenia, ale kupa noobków go ubije.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 28 maja 2011, 08:44 
Cytuj  
Up: imo to nie jest dobry pomysl, bo jestes strasznie uzalezniony od CD. Skill ma mniejsze znaczenie, liczy sie CD. No bo wyskoczy na siebie dwoch 'doswiadczonych' tyle, ze jeden bedzie mial nuke'a na CD. I co? No pewnie przegra.
Przy tak ograniczoj ilosci skilli (np. 8 ), imo CD nie powinno byc zby duze, bo zaweza ci strasznie mozliwosci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 maja 2011, 14:19 
Cytuj  
Nowe filmiki:

Walka dzialami na okrecie
http://www.youtube.com/watch?v=VT_G22wpGcg

PvP (duel)
http://www.youtube.com/watch?v=SRvwOSUjH7E

PvP (Ganking)
http://www.youtube.com/watch?v=QvcMXOn5ww0


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 maja 2011, 14:34 
Cytuj  
Huragan napisał(a):


buehehehehehe..... tyle jako recenzja tego "nextgena".
Sorry ale to wyglada cos jak RIFT/WoW tylko tak z 5 razy gorzej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2011, 14:37 
Cytuj  
japierdole... zeby nawalic tu 38 stron, nudzicie sie, jak tu ostatnio zagladalem to chyba wymienialiscie sie przepisami na placek lol


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.