Huragan napisał(a):
- housing
- brak klas
- open pvp
- rozwijanie skilli
- crafting i ekonomia tworzona przez graczy
-Housing ok.
-Brak klas? Ale niestety dalej bicie lvlkow na mobach - inaczej wybierasz sciezki kariery, ale to dalej mozolne levelowanie.
-Open pvp. Ok, jako samo open pvp. W zalozeniach dalej item based walka.
-Rozwijanie skilli. To juz WoW to mial. Dalej levelowanie a skille jako marny dodatek.
-Crafting i ekonomia tworzona przez graczy? Bossy rzucaja materialy do craftu. Itemy to 90% sukcesu. To samo co w WoWie, tylko do skonczenia itemku potrzeba osoby z craftingiem. W UO polegalo na czyms zupelnie innym
-PvE PvE PvE!!! W UO moglem byc najlepszym pvperem na serwerze nie dotykajac ani jednego mobka, bo nie bylo to do niczego potrzebne. A tu zeby cokolwiek zrobic musze zajebac 20000 potworkow.
Sorry ale z UO to ja tu widze housing i open pvp. Albo inaczej, rzeczywiscie jak UO, ale po AoSie ktory dla wszystkich byl gwozdziem do trumny Ultimy. Lepsze to niz nic, ale z prawdziwym UO ta gra ma tyle wspolnego co Profeta z heteroseksualnym zwiazkiem.