mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 10:40 
Cytuj  
ja pierdole. wy jednak jestescie uposledzeni albo nie rozumiecie totalnie o co chodzi i czym rozni sie dfo/eve od pomyslu z 'sadem i wiezieniem' :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 10:48 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ja pierdole. wy jednak jestescie uposledzeni albo nie rozumiecie totalnie o co chodzi i czym rozni sie dfo/eve od pomyslu z 'sadem i wiezieniem' :)

Wytłumacz nam skoro jesteś taki śowiecony.

Faktycznie. Automatyczne ostrzelanie przez Concrod sie nie liczy. Powiedzmy, że to sąd i kara w tym samym czasie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 10:51 
Cytuj  
automatyczne ostrzelanie gdzie? w wszystkich strefach?
w dfo w kazdym miescie wiezyczki do ciebie nawalaja?
moze sie cos pozmienialo.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 10:53 
Cytuj  
Inside nawet w hi secu to że kogoś zabijesz to nie znaczy automatycznie że nie zwiejesz, jak w AA masz mieć "karę" w całym świecie to tak jak w low secu tez byś nie mógł nikogo ubić i to ma byc sandbox?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 10:55 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
automatyczne ostrzelanie gdzie? w wszystkich strefach?
w dfo w kazdym miescie wiezyczki do ciebie nawalaja?
moze sie cos pozmienialo.

Cytuj:
Inside nawet w hi secu to że kogoś zabijesz to nie znaczy automatycznie że nie zwiejesz, jak w AA masz mieć "karę" w całym świecie to tak jak w low secu tez byś nie mógł nikogo ubić i to ma byc sandbox?


W HiSecu oczywiście.

Przecież, nikt nie powiedział, że w ArchAge jak zaatakujesz innego gracza to automatycznie z wkolo ciebie zespawnuja sie guardzi ktorzy wszystko widzieli..

Dorabiacie sobie jakieś trzecie dno..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 10:57 
Cytuj  
nie no, pewnie, ze nie.
jest tylko napisane, ze cie takie ludziki jak ty czy sou 'osadza' i pojdziesz siedziec do 'instancji'.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 11:01 
Cytuj  
Ja się nie dziwię w końcu Inside i tak woli PvE ;)

Dobra nie nabijam Zarriemu więcej topica :P


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 12:35 
Cytuj  
W DFO cie osadzaja, do instancji nie idziesz ale do miasta juz nie wejdziesz;] Moga cie tez ulaskawic i wtedy wejdziesz do miasta;>

Jak mnie ma do "instancji" odeslac po 10 PK na 5 minut to luz. Jak po 1 PK na 3h to chu$#@. Tylko jak nie wiem jak to ma dzialac to nawet na ten temat nie ma co gadac. Chyba ze ktos ma jakies pelne informacje a nie "osadzic i do instancji" x]


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 7 lip 2011, 15:40 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no z wypowiedzi wynika, ze to chyba na calym serwerze bedzie obowiazywac.

Ja jak coś tam czytałem wcześniej o AA to wynikało jednoznacznie ,że pvp zasady będą inne na carebearowym kontynencie(ach) a inne na kontynencie pvp. Raczej wątpie ,żeby ta podstawowa koncepcja się zmieniła bo to raczej dramatycznie zmiana koncepcji by była.

Poza tym trzeba pamiętać, że niestety AA to nie będzie pełny sandbox jak Eve ani full open pvp jak DFO niestety. Obawiam się, że themeparkowych elementów będzie całkiem sporo a nawet stanowczo za dużo jak na mój gust.


Ponoć pod koniec sierpnia chyba kolejna CB to się może coś rozjaśni wtedy więcej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2011, 20:20 
Cytuj  
Parkour
http://www.youtube.com/watch?v=Ocs53DyGip4

Nude Patch
http://www.youtube.com/watch?v=KJgveItTPP0


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2011, 21:57 
Cytuj  
w sumie to grafika az tak azjatami nei smierdzi, ale pieknem tez chyba nie grzeszy.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2011, 22:17 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
w sumie to grafika az tak azjatami nei smierdzi, ale pieknem tez chyba nie grzeszy.

No jak na mozliwosci CE3, to cienka kupa a nie grafika..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2011, 22:31 
Cytuj  
Te filmiki to bardziej odpychaja niz zachecaja do zainteresowania sie tytulem.

Nie wiem kto im tak designuje swiat ale na filmikach wydaje sie byc pusty, nudny i sztampowy do bolu. W dodatku wszytko wyglada na "za duze" po tych miastach to bedzie mozna biegac 2h i sie nikogo nie spotka zywego a na w/w filmikach to rozwalilo mnie jak koles biegl na wieze i naokolo schody, schody, schody.... lol albo jak wyszedl do jakiegos "polpietra" na tej wiezy a tam 4 sciany i nic.... zadnego "ozdobnika", skrzyni, beczki, nic..... zieeeefff....

To samo w miastach i outdoor.... zero trawki, jakis "wypelniaczy" w stylu beczek, skrzyn, krzaczkow, roslin, itp... ten zamek jest pusty po prostu i nudny... i tak wyglada Archeage na kazdym filmiku. W dodatku setting 100% sztampy "medieval style"..... zieeefff.....

PS. Podobnie wyglada stolica w Runes Of Magic.... (Varanas chyba)... kwadratowy design, nudne, brzydkie, za duze i zupelnie "bez duszy".
Z tym mi sie kojarzy Archeage.

OD razu powiem ze an zachodzie ta gra bedzie o wiele wiekszym failem niz byl Aion... moze i bedzie mniej "koreanska" ale zeby przyciagnac wiekszy playerbase trzeba cos wiecej niz 4 sciany, kwardratowe zamki i wsponanie sie na drzewa. IMHO.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 05:07 
Cytuj  
To jest wlasnie zgodne z idea sandboxa. Swiat ma byc duzy i pusty bo to gracze maja ten swiat stworzyc.. wlasnymi domami, zamkami, polami uprawnymi, wlasnymi lasami...itd
W SWG swiat rowniez byl duzy i pusty, tak samo w DFO itp.

Co przyciagnie graczy ?? Oczywiscie sieges i naval battles bo to bedzie esencja tej gry.

Kabraxis napisał(a):
Te filmiki to bardziej odpychaja niz zachecaja do zainteresowania sie tytulem.


Jesli te filmiki odpychaja takich jak ty to jestem bardzo szczesliwy :) Dla was sa gry ze strzaleczkami gdzie isc, co robic, gdzie sie wysrac itp. :>
W sandboxach jest wymagana wieksza inteligencja gracza, bo to on ma tworzyc swiat gry. Plebs z WoWa i Rifta nie ma tu czego szukac.


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 07:59 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
sandboxa.


:lol: aż sie popłakałem ze smiechu :lol:


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 08:05 
Cytuj  
Huragan napisał(a):

Jesli te filmiki odpychaja takich jak ty to jestem bardzo szczesliwy :) Dla was sa gry ze strzaleczkami gdzie isc, co robic, gdzie sie wysrac itp. :>
W sandboxach jest wymagana wieksza inteligencja gracza, bo to on ma tworzyc swiat gry. Plebs z WoWa i Rifta nie ma tu czego szukac.


:D :D :D :D :D

Czyli tak, tworcom nie chce sie robic i kombinowac jebanych skrzynek w miastach, daja puste lokacje z nadzieja ze banada debili sie napali i rzuci na tego "sandboxa" w ktorym - O KURWA! - mozna postawic skrzynke w miescie.(W MIESCIE!:C)

W Archage 2 pojda o krok dalej! Pierdolna pustynie z jednym drzewem! Bedzie zajebista sandboxowa walka o zasoby.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 08:35 
Cytuj  
hurri - jesli myslisz, ze normalnych graczy przyciagna instancjonowane bitwy morskie na 20 osob i siege to sie mylisz.
to juz nie te czasy kiedy ludzie zgodza sie placic co miesiac po to zeby porobic sobie bg.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 08:57 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
To jest wlasnie zgodne z idea sandboxa. Swiat ma byc duzy i pusty bo to gracze maja ten swiat stworzyc.. wlasnymi domami, zamkami, polami uprawnymi, wlasnymi lasami...itd
W SWG swiat rowniez byl duzy i pusty, tak samo w DFO itp.


Brzmi fajnie. A jak wyglądać będzie PvP w porównaniu do tego z DFO? Mógłbyś napisać kilka słów na ten temat?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 11:15 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
To jest wlasnie zgodne z idea sandboxa. Swiat ma byc duzy i pusty bo to gracze maja ten swiat stworzyc.. wlasnymi domami, zamkami, polami uprawnymi, wlasnymi lasami...itd
W SWG swiat rowniez byl duzy i pusty, tak samo w DFO itp.

Co przyciagnie graczy ?? Oczywiscie sieges i naval battles bo to bedzie esencja tej gry.

Kabraxis napisał(a):
Te filmiki to bardziej odpychaja niz zachecaja do zainteresowania sie tytulem.


Jesli te filmiki odpychaja takich jak ty to jestem bardzo szczesliwy :) Dla was sa gry ze strzaleczkami gdzie isc, co robic, gdzie sie wysrac itp. :>
W sandboxach jest wymagana wieksza inteligencja gracza, bo to on ma tworzyc swiat gry. Plebs z WoWa i Rifta nie ma tu czego szukac.


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Srlsly twoje usprawiedliwianie lenistwa i braku umiejetnosci devsow tej gry wyimaginowana wymagana inteligencja i podzialem graczy na lepszych i gorszych jest co najmniej zabawne.

Jesli dalej nie rozumiesz o co mi chodzi to porownam do singleplayerowych sandboxow.... mozna zrobic jak w Oblivionie - wyjebac 50km2 losowo wygenerowanego terenu z losowo wygenerowanym lasem, terenu nudnego i na ktorym wlasciwie nic sie nie dzieje a do tego jest nieatrakcyjny wizualnie (w sensie designu) albo mozna wyjebac total handcrafted swiat z wielkim naciskiem na szczegoly jak w seraich GTA czy Morowindzie, w ktorym kazda skrzyneczka, beczka i smiec na ulicy zostal umieszczony recznie a na kazdym kroku odkrywasz fajna miejscowke czy jakies rzeczy do roboty czy poogladania.

Ja wole opcje nr 2 a ArcheAge wpisuje sie idealnie w opcje nr 1. Przypomina Mortal Online, ktry na filmikach rowniez wyglada jakby wygenerowali XXkm2 terenu losowego i zostawili bo "moze gracze zapelnia".

Fail i lenistwo ot co....
Do tego kolejny raz wychodzi na wierzch jak NISKIE WYMAGANIA wobec MMO ma tak zajebista wg ciebie grupa lepszych graczy (pisalem o tym juz kiedys). Mimo ze fani sanboxow ala UO pisza rzeczy zupelnie przeciwne ich wymagania co do MMO sa nizuitkie... ot patrzac na tekie ArcheAge, ktorym to o zajebisty, nieplebsowy huraganku sie jarasz.... losowo wygenerowany, chujowy i nudny, teren, open PvP, swiat, rasy, klasy wymyslone w przerwach na kawke albo odgapiony z jakiejs ksiazki fantasy klasy C (czytaj totalna sztampowosci i brak polotu), pare featursow ktore sa tak czy siak beda chujowo zrobione albo nie beda ingame na premiere bo nie zdaza albo sie devsi przeliczyli i juz tacy jak ty sikaja po gaciach. Taka prawda.
Sorry ale ja mam duzo wieksze wymagania co do gier za ktore musze zaplacic srednio 150-200PLN do tego abonament i ktorym trzeba poswiecic troche czasu.
Samo PvP, sieges czy naval battles nic nie daja (jak napisal Mendol) bo to juz jest w innych grach w dodatku zrobione lepiej.

Pozatym wole gre w ktorej strzalki pokazuje gdzie isc i gdzie sie wysrac ale grywalna niz gre w ktorej musze 2 tygodnie skilowac rabanie desek zeby moc wogole sie wysrac bo sobie postawie latryne wtedy. ArcheAge to dopiero jest kwiatek bo do ogranicznen sandboxowych (mala niezaleznosc jednostki czyli pojedynczego gracza, potrzeba grupowania sie w wieksze gildie aby duzo osiagnac, skille i czas skillowania, czasochlonnosc ogolna, mozliwosc straty itemkow poprzez PvP, szybkosc przemieszczania sie po duzym i pustym swiecie gdzie trza 30 minut lazic zeby cokolwiek znalezc, itd....) dojda jeszcze normalne ograniczenia ThemeParkowe czyli levelki, level zony/mobow, odblokowywanie features wraz z progressem postaci... czysty fun lol.
Dodajmy do tego ze to gra koreanska i mamy "Wbij 50lvl to bedziesz mogl sie ponapierdalac sensownie" plus "pogrinduj drewno 6miesiecy to zbudujesz sobie domek 3x3metra". No thx.

Tak gra juz w zalozeniach designerskich jest ciezkim failem. Ot taki zmutowany potworek (themepark + sandbox + korean style combat + "westernizacja" aby przyciagnac zachodniego gracza) ktory stara sie kazdemu zrobic dobrze a okaze sie ze niezrobi nikomu bo "jak cos jest do wszystkiego to...."



TL;DR version:
To jest kolejna chujowa koreanska gra, ktora niczym szczegolnym sie nie wyroznia z zalewu tytulow z dalekiego wschodu a wrecz przeciwnie wiekszosc elementow na filmikach wyglada na zrobione chujowo i na odwal sie na czele z grafika, ktora wogole nie wyglada jakby byla na CryEngine3.

*

Posty: 100
Dołączył(a): 26.09.2006
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 15:38 
Cytuj  
Może mi ktoś wytłumaczyć co jest lepsze rift czy AA bo się pogubiłem w tej dyskusji.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.