Huragan napisał(a):
To jest wlasnie zgodne z idea sandboxa. Swiat ma byc duzy i pusty bo
to gracze maja ten swiat stworzyc.. wlasnymi domami, zamkami, polami uprawnymi, wlasnymi lasami...itd
W SWG swiat rowniez byl duzy i pusty, tak samo w DFO itp.
Co przyciagnie graczy ?? Oczywiscie sieges i naval battles bo to bedzie esencja tej gry.
Kabraxis napisał(a):
Te filmiki to bardziej odpychaja niz zachecaja do zainteresowania sie tytulem.
Jesli te filmiki odpychaja takich jak ty to jestem bardzo szczesliwy
Dla was sa gry ze strzaleczkami gdzie isc, co robic, gdzie sie wysrac itp. :>
W sandboxach jest wymagana wieksza inteligencja gracza, bo to on ma tworzyc swiat gry. Plebs z WoWa i Rifta nie ma tu czego szukac.
Uploaded with
ImageShack.us
Srlsly twoje usprawiedliwianie lenistwa i braku umiejetnosci devsow tej gry wyimaginowana wymagana inteligencja i podzialem graczy na lepszych i gorszych jest co najmniej zabawne.
Jesli dalej nie rozumiesz o co mi chodzi to porownam do singleplayerowych sandboxow.... mozna zrobic jak w Oblivionie - wyjebac 50km2 losowo wygenerowanego terenu z losowo wygenerowanym lasem, terenu nudnego i na ktorym wlasciwie nic sie nie dzieje a do tego jest nieatrakcyjny wizualnie (w sensie designu) albo mozna wyjebac total handcrafted swiat z wielkim naciskiem na szczegoly jak w seraich GTA czy Morowindzie, w ktorym kazda skrzyneczka, beczka i smiec na ulicy zostal umieszczony recznie a na kazdym kroku odkrywasz fajna miejscowke czy jakies rzeczy do roboty czy poogladania.
Ja wole opcje nr 2 a ArcheAge wpisuje sie idealnie w opcje nr 1. Przypomina Mortal Online, ktry na filmikach rowniez wyglada jakby wygenerowali XXkm2 terenu losowego i zostawili bo "moze gracze zapelnia".
Fail i lenistwo ot co....
Do tego kolejny raz wychodzi na wierzch jak NISKIE WYMAGANIA wobec MMO ma tak zajebista wg ciebie grupa lepszych graczy (pisalem o tym juz kiedys). Mimo ze fani sanboxow ala UO pisza rzeczy zupelnie przeciwne ich wymagania co do MMO sa nizuitkie... ot patrzac na tekie ArcheAge, ktorym to o zajebisty, nieplebsowy huraganku sie jarasz.... losowo wygenerowany, chujowy i nudny, teren, open PvP, swiat, rasy, klasy wymyslone w przerwach na kawke albo odgapiony z jakiejs ksiazki fantasy klasy C (czytaj totalna sztampowosci i brak polotu), pare featursow ktore sa tak czy siak beda chujowo zrobione albo nie beda ingame na premiere bo nie zdaza albo sie devsi przeliczyli i juz tacy jak ty sikaja po gaciach. Taka prawda.
Sorry ale ja mam duzo wieksze wymagania co do gier za ktore musze zaplacic srednio 150-200PLN do tego abonament i ktorym trzeba poswiecic troche czasu.
Samo PvP, sieges czy naval battles nic nie daja (jak napisal Mendol) bo to juz jest w innych grach w dodatku zrobione lepiej.
Pozatym wole gre w ktorej strzalki pokazuje gdzie isc i gdzie sie wysrac ale grywalna niz gre w ktorej musze 2 tygodnie skilowac rabanie desek zeby moc wogole sie wysrac bo sobie postawie latryne wtedy. ArcheAge to dopiero jest kwiatek bo do ogranicznen sandboxowych (mala niezaleznosc jednostki czyli pojedynczego gracza, potrzeba grupowania sie w wieksze gildie aby duzo osiagnac, skille i czas skillowania, czasochlonnosc ogolna, mozliwosc straty itemkow poprzez PvP, szybkosc przemieszczania sie po duzym i pustym swiecie gdzie trza 30 minut lazic zeby cokolwiek znalezc, itd....) dojda jeszcze normalne ograniczenia ThemeParkowe czyli levelki, level zony/mobow, odblokowywanie features wraz z progressem postaci... czysty fun lol.
Dodajmy do tego ze to gra koreanska i mamy "Wbij 50lvl to bedziesz mogl sie ponapierdalac sensownie" plus "pogrinduj drewno 6miesiecy to zbudujesz sobie domek 3x3metra". No thx.
Tak gra juz w zalozeniach designerskich jest ciezkim failem. Ot taki zmutowany potworek (themepark + sandbox + korean style combat + "westernizacja" aby przyciagnac zachodniego gracza) ktory stara sie kazdemu zrobic dobrze a okaze sie ze niezrobi nikomu bo "jak cos jest do wszystkiego to...."
TL;DR version: To jest kolejna chujowa koreanska gra, ktora niczym szczegolnym sie nie wyroznia z zalewu tytulow z dalekiego wschodu a wrecz przeciwnie wiekszosc elementow na filmikach wyglada na zrobione chujowo i na odwal sie na czele z grafika, ktora wogole nie wyglada jakby byla na CryEngine3.