mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 16:24 
Cytuj  
Rift.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 16:38 
Cytuj  
Lol ale drama.

Zgadzam się, że wnętrze wygląda biednie z tym, że na flmiku jest pokazane wnętrze tylko jednego budynku - wieży. W komentarzach na stronie z której filmik pochodzi autor mówi, że są "zapełnione" budynki i, że wrzuci później filmiki z nimi.

Pamiętajcie, że to wczesna zamknięta beta dalej jest , gra jest niezoptymalizowana i klient specjalnie ponoć "obcina" grafe ,żeby jakoś ta gra chodziła.
Zresztą wersja klienta do bety ponoć używa głównie CryEngine 2, (AA zaczęto tworzyć w 2007 na CE2 wd. wiki) , widocznie klient na CE3 jeszcze nie stablny/gotowy na betę.

Zgodze się ,że niektóre tekstury wyglądają biednie, ale zobaczymy jak kolejne bety będą wyglądać.

Co do samej gry to imho to będzie więcej Themepark niż sandbox ,ale zobaczymy może się mylę. Czy będzie dobra mam nadzieję , że tak choć szanse na faila z tymi założeniami są spore.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2011, 16:41 
Cytuj  
50 stron o grze, ktora umrze po dwoch miesiacach od wejscia na rynek. Ze wam sie chce...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 14:06 
Cytuj  
Krajobrazy
http://www.youtube.com/watch?v=oFMBFfPzCk4

Battleground
http://www.youtube.com/watch?v=8eTlYaT90SU


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 14:08 
Cytuj  
Huragan napisał(a):


Wyglada jak rift

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 14:51 
Cytuj  
Huragan napisał(a):


zieeefff.... las, las, las, kolczaste przerosniete pnacza jak w Barrens w WoW, las, las, las, wieza zeppelinow jak z WoW, las, las, las, pustynia ala Nevada z jednym wiatrakiem, las, las, las, miasto.... a wszedzie pusty horyzont na ktorym jest jedynie wiecej lasu....zieeefff. Nuda panie. Jesli tak wyglada "scenery" to nie mylilem sie ani o 1% w moich wczesniejszych postach... gdzie fajne krajobrazy tetniace klimatem fantasy? Gdzie jakies fajne miejscowki? Itp... Jesli ta gra ma miec elementy ThemeParka (a bedzie miala ich wpizdu - wiecej niz sandboxowych) to bedzie slaaaabaaaa... bo jest nudna juz na filmikach.

Tak jak pisalem randomowo wygenerowane mapy na ktorych nie ma ani krzty "handcraftingu" swiata, wrzuca do tego 50 rodziajow mobkow w tym ogorki z widlami i przerosniete zelki (bo to w koncu koreanska gra) do tego 2000 questow "zabij po 20 sztuk" i YAY! Mamy kolejny koreanki grinder! Radujmy sie.

Wez sobie huraganku porownaj to: http://www.youtube.com/watch?v=oFMBFfPzCk4
z tym: http://www.youtube.com/watch?v=FnofvJy-1ac
tym: http://www.youtube.com/watch?v=e7mQobw92N4
tym: http://www.youtube.com/watch?v=jnntCImGFSE
albo chociaz z tym: http://www.youtube.com/watch?v=pA3lNoBK ... re=related
i porownaj pod wzgledem designu, ciekawych do pokazania miejscowek, roznorodnosci zon i krajobrazu, dbalosci o szczegoly i "wypelnienie" rzeczami takimi jak wlasnie domki, jakies eyecandy wodospady, skrzynki i inne pierdoly czyli stworzenie wrazenia zyjacego i roznorodnego swiata a nie 4 sciany i mamy dom oraz randomowe drzewa wygenerowane Speed Tree i mamy las (jak w Oblivionie). Ciekwawy swiat trzeba umiec zrobic a ciekwawy swiat to PODSTAWA w MMO jesli ma byc czyms wiecej niz indie/niszowym ledwo dzialajacym crapem ala Mortal Online, zwlaszcza w Themeparku.

Srsly ArcheAge prezentuje sie zalosnie, zwlaszcza ze gra ma byc w wiekszosci ThemeParkiem. Aion wyglada ciekawiej bo przynajmniej jest na co popatrzec. Technicznie na w/w filmiku ladnie, zgodze sie ale co z tego jak gra wyglada jak pocztowki z Bieszczad czy innych Sudetow a nie jak gra fantasy a jedyny fajny moment na tym filmie to wieza zeppelinow zerznieta z WoW.

Ta gra sie nawet przez darmowy miesiac nie utrzyma w EU/NA.


Ostatnio edytowano 14 lip 2011, 15:02 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 14:57 
Cytuj  
Jak sie robic micro zony jak w Rift to mozna je dopracowac :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 15:15 
Cytuj  
Kabraxis:

po pierwsze , to sa tylko strefy startowe
po drugie, to dopiero closed beta :)

cierpliwosci.....


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 16:46 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Jak sie robic micro zony jak w Rift to mozna je dopracowac :P


Czyli lepiej wypuścić duże ale niedopracowane?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 16:50 
Cytuj  
I puste !!! Bo gracze przeciez zapelnia..... tak jest najlepiej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 16:57 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
I puste !!! Bo gracze przeciez zapelnia..... tak jest najlepiej.


oczywiscie..... gracze musza miec miejsce na swoje miasta , wioski i pola uprawne :)
Sandbox to zupelnie inna filozofia gry, ktorej ty nie rozumiesz. Kazdy sandbox.... powtarzam KAZDY... to ogromne puste przestrzenie do zagospodarowania przez graczy.


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 17:22 
Cytuj  
ArcheAge to nie jest sanbox. To zwykla ThemePark Korean levelowka wzbogacona o elementy sanboxowe. O to sie rozchodzi.

A jak to zrobic dobrze? EVE Online jest nasza odpowiedzia. Jest LowSec i HiSec Jest to o czym ja pisze i to o czym ty piszesz. Jest fajnie zrobione uniwersum PRZEZ DEVSOW, sa stacje, NPCe, fajne podloze fabularne, jest wojna frakcji, jest exploracja i nagrody za nia, jest eye-candy, jest kolosalne rozbudowanie nawet w HiSec, jest rowniez i sandbox w Null-sec. Dwa w jednym. ZROBIONE DOBRZE. Dlatego ta gra sie tak trzyma i przetrwa WoW,a i pewnie Titana i WoW'a 2. A o ArcheAge ludzie zapomna miesiac po premierze.

W "mega-grze wszechczasow" czyli UO bylo podobnie. Swiat to nie byl 15km2 teren nie zapelniony niczym. I to jest wlasciwa droga.
Sandbox czy nie sandbox - fajny design i ciekawy swiat musi byc. bo to jest MMORPG a nie gra w jebanie headow ala Quake. I dla playerow to jest wazne, jesli by nie bylo to w Mortal Online gralo by 12 milionow ludzi. A gra pewnie 12. :)


Ostatnio edytowano 14 lip 2011, 17:29 przez Kabraxis, łącznie edytowano 3 razy
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 17:24 
Cytuj  
Czemu wszyscy nie produkują sandboxów na potęgę?! Nie rozumiem. Jebnąć 10 drzew i wielkie pole. Resztą zajmą się gracze. :o

Closed beta i niby się zmieni otoczenie i kaszaniasty design? Wątpię. CB to nie miejsce na takie wywracanie gry do góry nogami. :wink:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 17:38 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Czemu wszyscy nie produkują sandboxów na potęgę?! Nie rozumiem.


to jest bardzo proste.... sandboxy sa dla inteligentnych i KREATYWNYCH graczy a nie dla motlochu i plebsu, ktory slucha Britney Spears czy Biebera :)
Sandbox wymaga od gracza wlasnej inwencji a wiekszosc ludzi woli byc prowadzona za raczke..... tak jak w zyciu, h3h3
Wez np. takiego Kabraxisa, jak mu nie pokazesz strzaleczka gdzie ma isc to sie biedak zagubi :)


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 18:08 
Cytuj  
Im wieksze strzalki tym lepsze. Gry bez strzalek sa chujowe. Przeciez to jest wiadome. Ja do tego musze miec komunikaty dzwiekowe "idz w lewo za drzewem" jak w GPSie. Rozgryzles mnie.


PS. Pytanie za 100 punktow - Jak sie zgubic w sanboxie ala Huragan skoro nic w nim nie ma?
Pytanie za 200 pkt - dlaczego huragan i niektorzy nazywaja ta gre sandboxen skoro ona nim nie jest i nie bedzie? Levelki, Battlegroundy, instancje, system skilli podobny w sumie do RIFT... gdzie tu sandbox? Bo houning jest? W EQ2 i LOTRO tez jest? Bo sieges sa? W Lineage 2 i AOC tez sa... bo naval battles? W tych koreanskich f2p crapach w ktore tam gra huragan tez sa.
No?

Aha bylbym zapomnial przeciez wyznacznikiem sandboxa jest pusty, duzy i nudny jak flaki z olejem swiat, ktory zapelnia gracze jesli im sie zachce i ktokolwiek bedzie chcial grac w takim swiecie dluzej niz 2 tygodnie. No to im jak narazie wychodzi doskonale.

Koncze ta jalowa dyskusje z jeszcze bardziej jalowym oponentem i wroce po premierze coby sie posmiac.


Ostatnio edytowano 14 lip 2011, 18:13 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 18:11 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Sparth2 napisał(a):
Jak sie robic micro zony jak w Rift to mozna je dopracowac :P


Czyli lepiej wypuścić duże ale niedopracowane?


Nie, lepiej pierdolnac duze i dopracowane.

A tutaj ciekawy temat porownujacy wielkosci swiata gry w roznych MMO:
http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/306052

Szczegolnie ciekawie wyglada porownanie jednego z kontynentow WoWa do calego swiata Rifta:
http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/p ... 73#4061473

Ps. Kabraxis zaraz i tak napisze, ze jakis nerd gowno sie zna bo Rift wielka gra jest i basta.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 18:17 
Cytuj  
Jakosc > ilosc

Na tej polowie kontynentu jest wiecej contentu niz WoW mial w czasie premiery (Questy, instancje, battlegrooundy, litosciwie juz pomine caly dynamic content) na dwoch ale to juz temat na osobna dyskusje.
RIFT jest mega napakowany contentem na dosc malej powierzchni - to jest fakt.
To jest efekt przyjetej filozofii designu gry i uzycia dynamic contentu (wiele eventow w tym samych miejscach = brak realnej potrzeby robienia 25 zon, wystarczy 10).

Zobacz sobie takie Vanilla The Barrens z WoW - duuuuuuuza zona i 80% czasu spedzasz na lazeniu po plaskiej i pustej powierchni miedzy dwoma rodzajami neutralnym mobow-zwierzat do tych paru na krzyz Point Of Interest w zonie. Fajnie? Not rly. I wiele zon w WoW bylo wlasnie takich - Silithus, Deadwind Pass, Tanaris, Blasted Lands, itd... mnostwo nieuzywanej powierzchni aby dobrze na mapie wygladalo i pare POI na krzyz.

Duzo z tych miejsc zostalo uzyte dopiero w pozniejszych dodatkach ale musialy byc na mapie aby zachowac spojnosc swiata na licencji.
W RIFT nie musi tak byc bo wszytko sobie wymyslaja sami i jak co wymysla to poprostu do dokleja.

Zobacz ile instancji i zon zostalo zmniejszonych i podzielonch w Cataclysm (min. Stratholme, The Barrens, Stranglethorn Vale, Blackrock Depths, i pare innych) Why? Bo byly za duze, za puste i not fun bylo bieganie w te i wewte na autorunie. Tak sie teraz designuje gry i tbh to jest fajniejsze niz wiele kilometrow niczego.

Tak wiec Jakosc > Ilosc i Wielkosc.
Przeklada sie to tez na inne dziedziny zycia. 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 18:35 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Jakosc > Wielkosc.


tak mowi kazdy kto ma kompleks malego ptaszka :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 20:24 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Jakosc > ilosc

Pzwole sie nie zgodzić. W W Guild Wars 2 jest dużo i w wysokiej jakości.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2011, 21:12 
Cytuj  
GW2 nei wyszlo...


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.