Oj inside, a ty znowu koloryzujesz. W danym momencie masz 3 offhandy zalozone rownoczesnie, ze osiagasz 50 skilli? + co jak co, ale 70% secondary spelli to sygnety(czyli 90% pasywne) + PvP utility, ktore do PvE nie dosc ze nie sa potrzebne, to na dodatek sie nie nadaja do niego.
Prawda jest taka, ze wiekszosc klas to 5 skilli, a secondary weapon jest okazjonalny + na PvE sam weapon swapping nie jest jakis mega zabawny, aby nic spamowac co cooldown.
Zreszta pal pies ilosc skilli. Bardziej chodzi o to, ze ma sie od 1 lvla wszystkie dostepne praktycznie i nie czuje sie jakiegos postepu, tylko ciagle nawalanie tych samych guzikow. W innych grach zawsze sie czekalo - o za 2 lvle dostane to, za 10 lvli dostane to + dochodzily jakies system talentow, ktore zawieraly aktywne skille, czy ciekawe proce itp. Badz co badz to o ile traity w gw sa mocno rozbudowane i mozna niezle kombinowac, to funu z nich zadnego - ot nudne pasywy +increase dmg, +crit chance, +recharge rate itp.
Ja atm mam 26 lvl i dynamic eventy sa ciagle takie same - podnies, zabij, a walki z bossami sprowadzaja sie do jednorazowego wcisniecia jedynki i przegladania internetu. Daje PvE szanse max do 35-40lvla. Jesli nadal bedzie taka nuda to poprostu sobie je odpuszcze i jakos specjalnie zly nie bede bo i tak chce grac w 99% sPvP.
A te questy serduszkowe, gdzie trzeba cos podnosic z ziemii czy wyczyscic/zniszczyc/zapylic ect doprowadzaja mnie do szewskiej pasji.
PS. Jeszcze wracajac do combatu, ilosci skilli i traitow - na PvP to jest odpowiednia ilosc + traity sluza do wprowadzenia indywidualnosc w buildzie. Natomiast jesli chodzi o PvE to dla mnie taki system jest porazka - totalna nuda, tymbardzije ze to Pve mam robic w takiej formie do konca swiata
. Moze gdyby wyzsze lvlowo weapony mialy jakies modyfikacje do skilli czy cos to bylo by ciekawiej.