mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 19:42 
Cytuj  
oks, dzieki dana

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 19:50 
Cytuj  
eta 13h, wolno coś się ściąga


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 20:35 
Cytuj  
eh ja nie ogarniam tego latania na klawie i myszce ;p

kolesie robia szybkie zwroty a ja jakos powolnie skrecam. nie kumam o co chodzi :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 21:30 
Cytuj  
Może mają "wyszkoloną załogę i szybciej się zbiera" hehe. ;>


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 maja 2012, 22:55 
Cytuj  
gownianie sie to sciaga.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 02:11 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
eh ja nie ogarniam tego latania na klawie i myszce ;p

kolesie robia szybkie zwroty a ja jakos powolnie skrecam. nie kumam o co chodzi :)


To napisz jeszcze czym latasz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 07:14 
Cytuj  
F2A polatalem pare gier.
pewnie to nie kwestia zalogi tylko mojego 'skill'a w lataniu :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 07:32 
Cytuj  
Amerykańskie zasadniczo są najtrudniejsze, bo to głównie maszyny pod boom n zoom. Raczej idź w Niemieckie, najbardziej zbalansowane. Albo Rosyjskie jak są, Ławoczkiny to najlepsze samoloty dla nowicjuszy.

50 kilo na sekundę mi ściąga, serwery na Syberii.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 07:43 
Cytuj  
ah ok dzieki.
wieczorkiem sprawdze.

co do sciagania to jest dramat - na noc zostawilem zeby sciagnac high tekstury i sciagnelo jakies 20%.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 11:18 
Cytuj  
Uzyj torrenta, jest o wiele szybszy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 maja 2012, 12:02 
Cytuj  
Gdzie ? Torent widziałem tyko do ściągnięcia instalki paręnaście mega.

**

Posty: 340
Dołączył(a): 8.07.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2012, 20:47 
Cytuj  
Wywiad z Pavel Kulikov głównym projektantem http://warthunder.pl/wywiad-war-thunder/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 3 cze 2012, 21:14 
Cytuj  
Ale to jest temat World of Warplanes a nie World of Planes :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2012, 11:51 
Cytuj  
Nie.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2012, 20:19 
Cytuj  
Hej.
Opłaca się w któryś z tych tytułów zagrać (World of Warplanes / World of Planes)?
Dostałem się do bety World of Warplanes (chyba każdemu dają) ale z tego co czytam to nie warto sobie zawracać głowy ściąganiem?

Generalnie tak trochę z nudów - sorry GW2 mnie nie porywa absolutnie, beta Secret World mnie odrzuciła po 30min, D3 - wiadomo kupa kupę kupą pogania i trochę nie ma w co grać. Samoloty średnio mnie pociągają (a nawet mniej niż średnio) - napalony jestem (tak delikatnie) na War of Battleships /War of Warships ale chyba żaden z tych tytułów nie jest nawet w fazie alfa..??

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2012, 20:58 
Cytuj  
imo najlepiej kupic ode mnie joystick ;p


_________________
.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2012, 21:09 
Cytuj  
nie chce mi się latać. Kiedy będą statki? Ktoś ma dostęp do jakiejś alphy/bety etc, lub śledzi temat na bieżąco?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2012, 22:25 
Cytuj  
Nie wiadomo kiedy będą statki, gdzieś w 2013. Też wolę statki, ciekawe czy ktoś w Navy Field jeszcze gra.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 wrz 2012, 13:26 
Cytuj  
O statkach.

* Main guns will salvo simultaneously.
* Turrets with obscured fields of fire (pointing at parts of your ship) will not fire.
* AI ships only in training missions/alpha. Thus, no convoy escort missions.
* Auto-aim will be available, but like in WoT will focus only on the center of the target.
* Torpedo aiming will be point and shoot; no calculating.
* Torpedoes will be purchased as equipment just like WoT ammo.
* Planes will be purchased as equipment just like WoT equipment.
* When attacked, ships will know whether the attacking plane is a torpedo bomber or dive bomber.
* Antiaircraft guns and dual-purpose guns on your ship will be computer-controlled; they will fire automatically.
* You can set a priority target for those secondary guns.
* The Habakkuk will not be included.
* World of Warships' alpha will be shorter than World of Warplanes'.
* Ships cannot be cut in half by ramming.
* Ram damage will be applied to both ships.
* There will be damage for running aground on shallows and sandbanks.
* Ship systems will be damaged and repaired similar to WoT modules.
* A flight officer will be needed to oversee scout planes on cruisers et al.
* Multicore support chances are higher than for WoT.
* Carriers will have AA and dual-purpose guns.
* Turrets can be damaged separately.
* Hardware requirements are the same as WoT.
* Players may be allowed to name their ships.
* A ship destroyed in shallows can act as an obstacle for other players.
* Icebergs are unlikely.
* There will be some weather effects; those are being worked on.
* Flooding will have an impact on ship movement and immersion.
* Planes on board a ship when it sinks will be recovered for the next round.
* Planes in the air will not.
* Aircraft numbers will be similar to NavyField (in that game, an Essex-class carrier has 9 aircraft). This is taken to mean fewer than real-world complement.
* You can see players for "tens of kilometers"
* Some possibility of a Commonwealth navy option alongside the Royal Navy.
* Not all tech trees will be identical; some will have more battleships, some more carriers.
* Likely no airplanes with more than 2 engines.
* Fighters will only fight and cannot drop bombs. Dive-bombers cannot act as fighters.
* No land base support.
* Damage control will be handled automatically.
* Largest armament in game is 18.1 inches.
* No transport ships.
* Smoke will not affect ships.
* Critical hits are possible.
* Different nations may have different colors of tracers.
* There will be penalties for team damage; the team damage system will be similar to WoT.
* There will be a camo system similar to the one being implemented in WoT 8.0. Customization, and a small advantage to ships using it.
* There will be some kind of alert system to show from which direction damage is coming from.
* No information on crew skills yet.
* Consumables are possible.
* The Japanese half-battleship, half-carrier is in the game, but "best of both worlds" is optimistic. (Think M3 Lee)
* Yorktown Class carrier will be in the game.
* Aircraft carriers will be available from tier 2 to tier 10; tier 2 carriers are escort carriers.
* Ships will capsize if they reach critical flood volume even if they have HP remaining.
* A destroyed ship will be replaced with a wreck slowly sinking.
* Fires can be started and spread aboard ship; the speed of their spread and extinguishing depends on multiple factors.
* IT IS POSSIBLE TO SHARE FREE XP ACROSS WORLD OF * GAMES
* PREMIUM WILL BE PREMIUM FOR ALL WORLD OF * GAMES; buy premium in one, you buy them for all.
* Magazine detonations are possible.
* Matchmaking will be somewhat rigid and based on a "slot" system. Four destroyers make up one "slot"; 2 cruisers are a "slot". A battleship or a carrier is one slot. Battles are 10 slots v. 10 slots. There will be at least one of each type of slot.
* Torpedoes can be spotted.
* Battles will last 15-20 minutes.
* Damage to the rudder will lock it in position until repaired. Same with damage to a turret.
* Not yet decided if damage to an aircraft hangar will kill the planes inside or just limit launching.
* Platoons will be implemented by beta.
* One dispersion ellipse per ship regardless of number of turrets. That ellipse will shrink as salvos are fired, similar to the way fire becomes more accurate as the fall of shot is observed.
* Angle of slope and armor impact will be accounted for.
* Multiple armor layers and shot traps are accounted for.
* Differences in quality of armor plate between nations will not be considered.
* Differences in shell quality and design will not be considered.
* Shells that do not penetrate may still cause damage.
* World of Warships will use almost the same crew system as WoT.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2012, 14:00 
Cytuj  
klucze do bety WoW: http://www.mmobomb.com/giveaway/world-o ... -beta-keys

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.