mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 28 sie 2012, 22:29 
Cytuj  
Do Skyrima:
nowy STEP: http://skyrim.nexusmods.com/mods/11
dodatkowo polecam:
Skyrim Redone: http://skyrim.nexusmods.com/mods/9286
Live Another Life: http://skyrim.nexusmods.com/mods/9557 - koniecznie przy tworzeniu nowej postaci
zwierzątka: http://skyrim.nexusmods.com/mods/10175
oraz Mod Organizera do zarządzania modami: http://skyrim.nexusmods.com/mods/1334

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2012, 18:03 
Cytuj  
Black Mesa.

http://www.mediafire.com/?khmzyygg4vetko0

Kod:
udp://tracker.publicbt.com:80/announce

udp://tracker.openbittorrent.com:80/announce

udp://tracker.istole.it:80/announce

http://puto.me:6969/announce

http://9.rarbg.com:2710/announce

http://cdnserver.nivalnetwork.com:6969/announce

http://torrento.net:2810/announce

http://tracker.dler.org:6969/announce

http://bt.3dmgame.com:2710/announce

http://tracker.btcake.com/announce

http://www.h33t.com:3310/announce

http://tracker.coppersurfer.tk:6969/announce

http://tracker.torrentbay.to:6969/announce

http://tracker1.wasabii.com.tw:6969/announce

*

Posty: 59
Dołączył(a): 15.05.2012
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2012, 22:22 
Cytuj  
są jakieś duże mody do system shock 2? znalazłem tylko lepsze teksturki

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2012, 22:25 
Cytuj  
Jet napisał(a):
są jakieś duże mody do system shock 2? znalazłem tylko lepsze teksturki
jest kilka modów i to nie tylko tekstury, to są poprawione całe modele (mniej kanciaste całkiem nowoczesne) - nie tylko postacie ale też broń itp. całkiem przyjemnie to wygląda.


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2012, 22:40 
Cytuj  
Na moddb jest to: http://www.moddb.com/mods/system-shock- ... -poly-pack

Poloczone z texturkami (http://www.moddb.com/mods/shtup-system- ... re-upgrade)m oze nawet dawac rade. :)
Moze kiedys z nudow sciagne i sprawdze.

Pewnie na jakis forach dedykowanych System Shock beda lepsze mody bo czesto na moddb sa ochlapy.


PS. Sprawdzal kto juz? BLACK MESANie chodzi mi o to czy gra dobra ofc tylko raczej o bug-free, wydajnosc (bo jako ze to mod to moze byc roznie itd..) i ogolnie czy to jest poziom np Nehrim czy jednak mimo tych wszytkich lat to amatorka?


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2012, 05:52 
Cytuj  
Mozesz spokojnie sciagac - mod jest swietnie zrobiony, bledow zadnych do tej pory nie uswiadczylem, nie ma sie do czego przyczepic.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2012, 15:05 
Cytuj  
WoW
Baldurs Gate II Redux (mod do Dragon Age )
http://www.gram.pl/news_8QzrHuu4_Baldur ... rawie.html
W jednym z podcastów poświęconych Dragon Age: Początek pojawił się wywiad z teamem, który chce przywrócić do życia Baldur's gate 2.
Trzeba przyznać, że zapał pewnych grup modderskich robi naprawdę ogromne wrażenie. Z pewnością zalicza się do nich Baldur's Gate 2: Redux mod team - grupa zapaleńców, którzy chcą przywrócić do życia Baldur's Gate 2 w nowej oprawie. Cały projekt oparty jest o silnik Dragon Age: Początek, a to co udało się osiągnąć do tej pory daje przedsmak tego, czego możemy oczekiwać w przyszłości. By nie trzymać dłużej w niepewności, zapraszam do oficjalnej galerii projektu. W sieci znalazł się także materiał wideo prezentujący postęp prac nad Baldur's Gate 2 Redux.

http://www.youtube.com/watch?v=mq4n_qVo21k
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... TFtY6BXR6M

Pierwszy mały mod już jest, kolejne niedługo i niby będą wymagać BG 2 do instalacji i grania...

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2012, 18:07 
Cytuj  
Pamietam jak zaczeli brac sie za to tuz po wydaniu DA1, imo bez rewelacji... to juz nie bedzie ten klimat z taka grafika. ;]


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2012, 18:21 
Cytuj  
Zacznijmy od tego szanse skonczenia tego w rozsadnym przedziale czasu sa raczej mizerne ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2012, 18:47 
Cytuj  
Jaki jest sens robienia drugi raz tej samej gry na innym silniku tego nie zrozumiem. Na dodatek oryginal jest ciagle grywalny i wyglada znosnie.
Chyba akurat tym modderom brakuje wyobrazni...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2012, 10:56 
Cytuj  
Bez sensu. Z inną kamerą i zupełnie innym typem grafiki to nie to samo. Rysowane tła i izo tworzą bardzo specyficzny klimat którego imho nie da zastąpić czymś innym. Szczególnie retarded kamerą z DA1.

Taki sam sens jak przeniesienie Fallout 2 na kamerę i silnik z Fallout 3. Żaden.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2012, 11:17 
Cytuj  
Black Mesa bardziej niż spoko. Szkoda tylko, że nie zdążyli na czas przerobić Xen i mamy w sumie niedokończoną grę. Może to i w sumie lepiej.

Graficznie daje bardzo radę!


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2012, 11:21 
Cytuj  
Xen maja przerobic dosyc mocno, zeby nie bylo to Super Freeman Bros jak w oryginale. ;]


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2012, 11:27 
Cytuj  
No fakt, Xen to był najujowszy moment w całej sadze.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2012, 18:05 
Cytuj  
Skywind mod do skyrima.
Jako ciekawostka bo mod to pewnie rok or dłużej zanim się pokaże w grywalnej postaci:
http://www.cdaction.pl/news-28925/

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2012, 19:03 
Cytuj  
jak to kuzwa wyjdzie to uoyapyerdolekuffayegomac, gra życia po prostu :D


_________________
steam: Deathel

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2012, 21:10 
Cytuj  
No, ale po co? Do Morrka sa konkretne mody zmieniajace jego grafike do wspolczesnych standardów. Gosc zamiast tracic czas powinien polaczyc sily z jakims duzym teamem np Tamriel Rebuild Project i zrobic cos niepowtarzalnego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2012, 22:34 
Cytuj  
w sumie to jest juz morroblivion.

Szkoda, ze przy morku zajebali idee moda Morrowind 2011, poszlo o prawa autorskie itp. A to byl taki mod all in one. http://www.gameranx.com/updates/id/1127 ... -download/ a skladaka to juzby mi sie nie chcialo robic.


_________________
.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2012, 19:10 
Cytuj  
http://www.playerattack.com/file/944/Mo ... ompendium/

przeciez tu to mozna sciagnac


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2012, 19:14 
Cytuj  
Do Morka wychodzi zaraz to: http://www.ornitocopter.net/v3-0-whats-new/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 686 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.