mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2012, 21:51 
Cytuj  
vivendi napisał(a):
http://www.twitch.tv/aieron?utm_campaign=live_embed_click&utm_source=

respect dla tego gracza :)


Dokładnie, mega szacun.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 00:59 
Cytuj  
Tak troszkę do fanbojów ;)
1. Bugi w dungeonach po nerfie - ludzie robią dung po raz pierwszy, a dostają jakieś śmieszne nagrody (na przykład 11k expa i 2s za pierwszy run SE).
2. Bugi z misjami - robiąc w party - przeskakują misję i kilka. I poprzednie są zaliczone mimo, że nigdy ich nie robili.
3. TP - dzisiaj w ogóle nie działa.

I ja rozumiem - bugi rzecz ludzka mogą się zdarzyć. Jednak ZERO reakcji ze strony AN, zero odpowiedzi, zero feedbacka - to już zdarzyć się nie powinno.
Brak jakiegokolwiek server status też jest w dzisiejszych czasach niedopuszczalny.
Zalatuje troszkę amatorką jak w przypadku blizzfaila.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 01:29 
Cytuj  
Tak to tutaj zostawię (z forum GW2).
Ful profeska.

Cytuj:
So, I bought Gems with Real $ and I redeemed those gems for gold to buy influence for my Guild. I clicked twice to purchase 2x 1000 influence. It did not work. I submitted a ticket and I got a response back that they can not do anything for me. These are the last two measages between us. Beware when spending your money, they can not do anything for you. All I wanted was my influence, the gold, or my money back…
Response Via Email (GM Untharin)
09/19/2012 05:54 PM
Hello David,
We are aware of issues with Influence granting items not applying their influence to guilds when used while on an overflow server. Unfortunately, while we would like to replace your items, the Guild Wars Support Team is unable to replace individual items or characters in the manner that you are describing. We simply do not have the tools to provide this service at this time.
Please let us know if you have any other questions or concerns.
Regards,
GM Untharin
The Guild Wars Support Team
http://www.guildwars.comhttp://wiki.guildwars.com/wiki
http://www.guildwars2.comhttp://wiki.guildwars2.com/wiki
Customer By Email (David Knapton)
09/19/2012 04:10 PM
I first purchased $50 worth of gems, then traded some for gold. I went to a
guild promoter and purchased the 1000 influence two times; spending just
over 4 gold. It never went to my guilds influence. I am the one who started
the guild. I am on the same server I started on.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 01:32 
Cytuj  
http://www.teamparadigm.net/forums/Gene ... ou-serious

:o

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 01:45 
Cytuj  
Tutaj o tym więcej: https://forum-en.guildwars2.com/forum/s ... ube-others
LOL


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 03:57 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):


Nie wiem czy LOL - za każde 100.000 wyświetleń filmów zarabia się na youtube ok. $30 (wysokość stawki zależy od wielu czynników). Trochę na ten temat tu:

http://www.youtube.com/watch?v=_TujJo9E4Mw

Wiadomo, że GW2 jest teraz na topie, więc generalnie dobry film 100.000 wyświetleń osiąga w parę godzin (często nawet szybciej).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 05:08 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Tak troszkę do fanbojów ;)
1. Bugi w dungeonach po nerfie - ludzie robią dung po raz pierwszy, a dostają jakieś śmieszne nagrody (na przykład 11k expa i 2s za pierwszy run SE).
2. Bugi z misjami - robiąc w party - przeskakują misję i kilka. I poprzednie są zaliczone mimo, że nigdy ich nie robili.
3. TP - dzisiaj w ogóle nie działa.

I ja rozumiem - bugi rzecz ludzka mogą się zdarzyć. Jednak ZERO reakcji ze strony AN, zero odpowiedzi, zero feedbacka - to już zdarzyć się nie powinno.
Brak jakiegokolwiek server status też jest w dzisiejszych czasach niedopuszczalny.
Zalatuje troszkę amatorką jak w przypadku blizzfaila.



Na co zero odpowiedzi?

Masz wszystko na off forum + twitter, sorrki ale teraz nie kumam o co ci biega.

Sam miałem bugi uniemożliwiające mi np skończenie monthly, wysłałem 2 wiadomości do tech support, czekałem 3 dni i potem dostałem info że już mogę i faktycznie udało mi się skończyć.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 157
Dołączył(a): 2.09.2011
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 06:29 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
tczewiak napisał(a):
Tak troszkę do fanbojów ;)
1. Bugi w dungeonach po nerfie - ludzie robią dung po raz pierwszy, a dostają jakieś śmieszne nagrody (na przykład 11k expa i 2s za pierwszy run SE).
2. Bugi z misjami - robiąc w party - przeskakują misję i kilka. I poprzednie są zaliczone mimo, że nigdy ich nie robili.
3. TP - dzisiaj w ogóle nie działa.

I ja rozumiem - bugi rzecz ludzka mogą się zdarzyć. Jednak ZERO reakcji ze strony AN, zero odpowiedzi, zero feedbacka - to już zdarzyć się nie powinno.
Brak jakiegokolwiek server status też jest w dzisiejszych czasach niedopuszczalny.
Zalatuje troszkę amatorką jak w przypadku blizzfaila.



Na co zero odpowiedzi?

Masz wszystko na off forum + twitter, sorrki ale teraz nie kumam o co ci biega.

Sam miałem bugi uniemożliwiające mi np skończenie monthly, wysłałem 2 wiadomości do tech support, czekałem 3 dni i potem dostałem info że już mogę i faktycznie udało mi się skończyć.

Lucky man

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 07:13 
Cytuj  
And you know what? That isn’t quite the whole picture, so I’m going to clarify a bit. (Yes, I’m necro-posting, but y’all will forgive, right? )
Technically, it’s against the current Guild Wars 2 Content Terms of Use for people to make money through such things as monetizing a Guild Wars 2 video. However, we support people sharing their experiences with our game. (Heck, we <3 people doing that!) So while we want to do the right thing and accurately relay what the CToU says — because that’s often the question — we do not take action when fan sites support themselves via ads, and we don’t take action when the creators of fan videos place ads. In other words, we do not flag such videos.

i
http://www.reddit.com/r/Guildwars2/comm ... u_serious/
Just FYI, ArenaNET has actually little say in the matter since the rights belong to NCsoft (and btw videos are being flagged for having content belonging to Plaync, which is NCsoft).
As for people wondering about YouTubers, YT in general does not let you monetize videos with video game footage at all unless you are part of a network (Machinima, TGS, TGN, Viso, Yeousch...). These networks are the ones that manage and "put" the ads on their partnered channels , these being allowed to monetize copyrighted content BECAUSE they are partnered to said networks.

Just sayin. Niektórym szukanie pierdół do których można sie dojebać kompletnie przesłoniło zdolność myślenia.

@jjordizzle @FourCourtJester @MisterHotcha We don't flag content on YouTube & we dont prevent people frm using ads on their sites/videos ^RB


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 08:00 
Cytuj  
Co mnie w ogóle obchodzi, że jakiś nie może sobie zarabiać na tym, że ktoś ogląda jego filmy? Niech się do roboty weżmie lepiej :F.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 08:17 
Cytuj  
Hmm... polazłem sobie na server USA i żadnych spadków w latency/lagów nie odnotowałem, weird.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 10:04 
Cytuj  
https://forum-en.guildwars2.com/forum/p ... post183838
Cytuj:
Hi all,
For a variety of performance reasons we limit the number of characters that are reported to any given game client. This report limiting (or culling, as it’s also been referred to) is generally distance based and limits both the amount of bandwidth and client side processing (rendering, etc.) required to play the game. Ideally this shouldn’t be something that you notice happening as characters will simply fade in when they’re “far” away from you. In the best case this happens far enough away that even if you’re looking right at them when it happens it isn’t too visually distracting. Unfortunately, there are some situations in the game in which this setup doesn’t work as well as we’d like and it seems that those situations come up in WvW rather more often than in other parts of the game. The higher player densities that we see in large battles are an obvious example of where this system goes awry. If only the nearest N characters are reported to you but there are N+100 characters within effective battle range then many of those characters will be invisible. There’s never a great time to be dealing with invisible characters, but I think that it’s fair to say that during a large battle is one of the worst times.
In WvW one of the things that we see exacerbating the issue is this: From the moment a character is first reported to your client to the first moment that your client is able to render it a non-zero amount of time passes. During this time your client is doing things like loading textures from disk, which can be (at least in computer terms) fairly slow what with all that accessing of spinning, physical storage media. So that means that a character who is moving towards you can potentially appear first at a much closer point even than the one at which they were reported because, of course, they were still moving during that load time.
MajorKong’s screenshot doesn’t immediately look like the situation I just described so it may be that there’s some kind of bug lurking in there as well. We will certainly be looking into that possibility.
That was a lot of detail but really I’m posting to let you know that we’re aware of the issues associated with invisible enemies and we’re working on finding both the root causes and effective solutions. I understand that these experiences can be quite frustrating but please rest assured that we do care and we are working on improving the experience.
Thank you for reporting your issues here on the forums and for your patience and understanding as we work to resolve them.
Also, MajorKong, that really was a great screenshot even if it does show a bug and bugs make me sad.

Developerzy nic nie pisza. AN sie nie komunikuje i ma wszystkich w dupie \o/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 10:09 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Developerzy nic nie pisza. AN sie nie komunikuje i ma wszystkich w dupie \o/.
Coś musi być na rzeczy skoro nawet Piszpan sprzedaje swoje konto.

*

Posty: 157
Dołączył(a): 2.09.2011
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 10:11 
Cytuj  
ShadeKnight napisał(a):
iniside napisał(a):
Developerzy nic nie pisza. AN sie nie komunikuje i ma wszystkich w dupie \o/.
Coś musi być na rzeczy skoro nawet Piszpan sprzedaje swoje konto.

Zaboleq już dawno sprzedal :evil:

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 10:17 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Hmm... polazłem sobie na server USA i żadnych spadków w latency/lagów nie odnotowałem, weird.

Jak nie jesteś wyczulony i zakładając, że serwery w USA lub ich część jest na wschodnim brzegu to możesz mieć te 120-140 ms. To może być wystarczające do normalej gry. GW2 to nie Quake jednak. Jednak w jakimś młynie / zergu możesz czasami mieć dramatyczne podwyższenie pinga, packet losty,itd z powodu odległości po prostu.

Ogólnie dziwne, że GW2 nie ma opcji pokazywania latency in-game. Jest taki program, który ci pokaże takie rzeczy do każdego połączenia z twojego kompa, ale zapomniałem nazwy niestety.(a sam bym sobie śćiągnął w sumie)

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 10:19 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
tczewiak napisał(a):


Nie wiem czy LOL - za każde 100.000 wyświetleń filmów zarabia się na youtube ok. $30 (wysokość stawki zależy od wielu czynników). Trochę na ten temat tu:

http://www.youtube.com/watch?v=_TujJo9E4Mw

Wiadomo, że GW2 jest teraz na topie, więc generalnie dobry film 100.000 wyświetleń osiąga w parę godzin (często nawet szybciej).


nawet wiecej niz 30$ :)


_________________
www.methodwow.com

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 10:32 
Cytuj  
sula napisał(a):
Jak nie jesteś wyczulony i zakładając, że serwery w USA lub ich część jest na wschodnim brzegu to możesz mieć te 120-140 ms. To może być wystarczające do normalej gry. GW2 to nie Quake jednak. Jednak w jakimś młynie / zergu możesz czasami mieć dramatyczne podwyższenie pinga, packet losty,itd z powodu odległości po prostu.

Ogólnie dziwne, że GW2 nie ma opcji pokazywania latency in-game. Jest taki program, który ci pokaże takie rzeczy do każdego połączenia z twojego kompa, ale zapomniałem nazwy niestety.(a sam bym sobie śćiągnął w sumie)



Pobiegałem w 2 instach, polatałem w zergach na WvW i o dziwo chodzi mi lepiej niż w EU, chyba że jedne i drugie servery stoją w tym samym miejscu, zresztą kurde mogli zrobić tylko servery international to by rozwiązało problem nocnego przejmowania na WvW.

Jakbyś sobie przypomniał nazwę programy to bym był wdzięczny.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 10:45 
Cytuj  
TP down for maintenance od wczoraj - ogłosili już kiedy to naprawią czy wyjebka?


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 10:47 
Cytuj  
Cytuj:
Trading Post will remain down for maintenance for the time being. We'll let you know when it's back up. ^RB



Kurde jednego nie rozumiem, dlaczego na serverach USA w zergu mam 30 fps a w EU mam 20-15. (WvW)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2012, 11:20 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):


Pobiegałem w 2 instach, polatałem w zergach na WvW i o dziwo chodzi mi lepiej niż w EU, chyba że jedne i drugie servery stoją w tym samym miejscu, zresztą kurde mogli zrobić tylko servery international to by rozwiązało problem nocnego przejmowania na WvW.

Jakbyś sobie przypomniał nazwę programy to bym był wdzięczny.

Nie sądzę, że są w jednej lokalizacji. Ktoś by to wykrył w pierwszych godzinach po premierze tak jak w przypadku TSW. Jako, że w takim wypadku serwery pewnie by były w USA to gracze,a przynajmniej ich część z np. Rosji albo innych krajów na wschodnich / południowo-wschodnich krańcach Europy by mieli po 200-300 ms. Zresztą część graczy z Centralnej / Zachodniej Europy na przykład z rejonów wiejskich, etc też.

Imho jest kilka możlwych wytłumaczeń jeżeli chodzi o twoje odczucia:
1. Z jakiegoś powodu masz większy ping do Europejskich serwerów. Gdzieś po drodze, jakaś "hopka" ci nabija latency lub packet losty. Jakbyśmy znali IP serwera to by można traceroute proste zrobić i może by było coś wiadomo. Wtedy można dać znać swojemu ISP, któremu może się udać (albo nie) to naprawić przez zmiane "trasy", routingu.
2. Jak grałeś na USA serwerach to było na nich mniej ludzi, były mniej obciążone i wobec tego wydawały się bardziej responsywne. Spróbuj zagrać na nich w amerykańskim prime time. Oczywiście jeżeli to dlatego, to serwery international by sprawiły zwiększenie latency.
3. Arena net dała dupy i serwer farma w EU jest znacznie słabsza, albo jest taka sama, ale w EU gra więcej ludzi ogólnie.
4. Tylko ci się wydaje.

Serwery International? Jeżeli będą w Europie to jestem na tak.

btw. czemu poszedłeś na USA serwer?
btw2. guestingu dalej nie ma?
btw3. pokazuje mi że mogę transfer za darmo zrobić, tzn są non-limited transfers za darmo dalej czy po prostu mam jednorazowy za darmo a kolejne mnie już będą kosztowały?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.