Poboczne skille to wiedzialem ze sa... moj pet summony ma i zamrazanie a ja barter na lepsze ceny, heala i cos tam jeszcze
Z mana leechem bylo to samo w T1 - mody poprawia ale tez nie rozumiem dlaczego to tak dziala. Ofc 100% mana on hit jak na itemach jest z kazdym skillem byloby imba w chuj (mozna by wyjebac kulke many tbh) ale np. kazdy skill powinien 'ssac' procentowo itd (single ataki wiecej. aoe mniej itd...)....
Ogolnie to mnostwo rzeczy dziala tylko z basic atakiem, wiekszosc passive, mana/hp leech, efekty na broniach (chyba). Niektore rzeczy - np 'chance to cast' na broniach dzialaja ze skillami ktore uzywaja 'weapon DPS' jako kalkulacje dmg, czyli tymi ktore niejako sa atakami za pomoca broni trzymanej w rekach.
Na klopoty z mana polecam gemy z passive mana regenem. Ja mam regen 9/sec i moge troche przyspamowac rzut glewia za 25 many (nie pije za czesto przy takim regenie) a main atak czyli shadowshots czy jakos tak moge spamowac wlasciwie endlessly. A mam moze zgemowane w mana regen 4 itemki na chyba 12 slotow.
Co do attack speed/cast speed to jest tak ze att speed wieksza szybkosc basic attacku i kazdego skilla/ataku uzywajacego broni (weapon DPS), natomiast cast speed dziala na reszte (gra kazdy inny skill uwaza za spell).
Akurat to jest w miare logiczne i w PoE jest bardzo podobnie wiec Kabraxis approve.
PS. Koncze Act 3 i powiem ze fajna jest walka:
Mimo slabej grafy w grze to pierdolniecie jest mocne.
Wogole bossowie sa fajni, tylko niektorzy potrzebuja balansu/lekkich tweakow bo sa imho za latwi (choc na w/w bossie padlem 4 razy - jego melee atak w najlepszym wypadku zostawial mnei na 1/10 hp a czesto oneshotowal).
Ogolnie zaczynam zalowac ze nie przyiwestovalem cokolwiek w VIT (mama 10 lolz) bo nie widze tej postaci na NG+ tbh... no ale to pierwsza dopiero.