Mark24 napisał(a):
Sula - wypraszam sobie ja pisalem tylko i wylacznie o gwarancji. Zacytuj mnie prosze gdzie pisalem o gwarancji producenta? Nie odwracam kota ogonem - przyznalen racje Xanthowi w tym przypadku. Z drugiej strony dla mnie jako konsumenta jest zupelnie bez roznicy kto mi padniety egzemplarz wymieni/naprawi.
Tak apple pod tym wzgledem jest chujowe.
Najpierw:
Mark24 napisał(a):
wkleje jeszcze raz:
https://www.
apple.com/pl/legal/statutory-warranty/
dla porównania znajdzcie
sobie gwarancje samsunga, LG czy SOny.
Mark24 napisał(a):
Razoth pisał, ze Samsung daje dwukrotnie dłuższą gwarancję (dokładnie, to, że apple daje dwukrotnie krótszą). W którym miejscu:
http://www.samsung.com/uk/support/warra ... Y.WARRANTY
headsety - 12 miesięcy
telewizory, dvd, bluray-e, etc. - 12 miesięcy
drukarki - 12 miesięcy
Jaki przypadek, rotfl!
Piszesz wyraźnie o gwarancji udzielanej przez producenta.
Potem:
Mark24 napisał(a):
Ok zwracam honor w zakresie gwarancji na smartphony.
Następnie:
Mark24 napisał(a):
dokładnie tak samo jak samsungowi (który tylko na smartphony ma 2 lata, na ich TV bodajże 3 lata), HTC ma smartphony ma dokładnie 1 rok (tak jak apple), Sony podobnie (tu najniższy okres gwarancji handlowej to raptem 90dni), LG też 12 miesięcy i ani dnia dłużej.
Napisz mi teraz jaki sens jest wytykać coś apple - jak reszta firm ma identyczną politykę odnośnie gwarancji? Nawet Samsung na 80% swojego sprzętu daje zaledwie rok, a kreuje się na poważną i przyjazną dla użytkownika firmę.
Piszesz o producentach i jakiej długości gwarancji oni udzielają przez ładnych kilka postów, a potem jak jednak ktoś ci pokazuje, że podałeś złe informacje to zaczynasz mówić, że nie o to ci chodziło? Naprawdę trochę szacunku dla innych i samego siebie.
Żeby nie było - zauważyłem fanbojstwo i brak chęci przyznawania się do błędu też u innych. Hah samemu mi się czasem zdarza, ale akurat nie w tym przypadku.
Zresztą Samsunga i HTC też mam głęboko w dupie, całkiem blisko Apple. To już by pewnie był prawie 1 bln $ wartości giełdowej w tyłku ;p
To czy T-Mobile albo inny operator daję ci dodatkową gwarancję na drugi rok? Nie wiem ty masz swoje dokumenty i tam gdzieś to piszę.
Podejrzewam, że po prostu naprawiają na podstawie rękojmii EU, choć w sumie cholera wie. Nie była mowa o gwarancjach operatora, ale jak chcesz to możemy przeprowadzić kolejny test-porównanie i zacząć grzebać w regulaminach i ofertach operatorów w UK, Polsce czy gdziekolwiek chcesz