mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1477 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 74  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 13:46 
Cytuj  
Ciężko sie przyczepić to prerenderowanego, statycznego tła. Z rysowaną grafika to, to nie ma nic wspolnego.
Pytanie jak to będzie wyglądać w połączeniu z ruchomymi elementami jest jak najbardziej zasadne.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 13:49 
Cytuj  
Dla mnie też już się za mocno zestarzały (choć dlatego, że nowe drużynowe crpg są kupami to właśnie mam zamiar do modowanego Arcanum usiąść. zobaczymy czy przetrawię tą grafę ;p) dlatego chcę nową grę tego typu, tyle, że mam nadzieję, że nie będzie zcasualizowana jak np. DA1, która była przeładowana walką, prostymi a la mmo questami, auto-refillem życia po każdym starciu, idiotycznymi wskaźnikami relacji z członkami drużyny i relacjami opartymi na znajdowaniu / grindzeniu upminków, bo tak z perspektywy czasu to DA1 to taki X-com 2012 (moze w trochę mniejszym stopniu). Niby to samo ale jednak co innego.

Dlatego animacje lepsze, Tak. Modele postaci lepsze tak, ale z drugiej strony nie ma co wymagać poziomu Diablo 3, szczególnie jeżeli chodzi o animację. Nie ten poziom budżetu i też inny rodzaj gry.

@inside

Zasadne owszem jest. Jak w każdej grze. Zły / duży kontrast między jakością modeli, animacji i tła robi bardzo złe wrażenie.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 15:10 
Cytuj  
Tym razem animacja: http://www.kickstarter.com/projects/624 ... scover_pop

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2012, 18:12 
Cytuj  
:wtf: http://eternity.obsidian.net/pl/
Liczba polaków musi być naprawdę spora (zaangażowanych w PE) skoro już na nasz tłumaczą :P

Brak około 30 k do 3mln (z paypalem)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 14 paź 2012, 15:49 
Cytuj  
1385 backers and $75k(paypal) , dziś przekroczą 3,1mln pytanie czy w dwa dni uzbierają brakujące 400k.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2012, 15:51 
Cytuj  
Nie dozbierają imo.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2012, 19:10 
Cytuj  
Mam pytanie, gdzie widzicie ile mają z paypala? Gdzieś piszą to w updejtach na kickstarterze, czy gdzie bo nie widzę? 3,5 bańki Obsidian raczej nie zdobędzie, bo drugie duże miasto to nie jest jakiś wielki wabik, z drugiej strony ładnie sie im nabija licznik, to kto wie


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 paź 2012, 19:14 
Cytuj  
Czy dozbierają do 3,4 czy nie, nie jest aż takie ważne i tak gra pobiła absolutny rekord. Oby w pełni wykorzystali ten sukces.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2012, 19:38 
Cytuj  
W przypadku gier ? :D

http://www.kickstarter.com/projects/dou ... e?ref=card


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 paź 2012, 19:45 
Cytuj  
Ah, nie myślałem, że aż tyle mieli, ale spoko, PE i tak ich jeszcze przegoni ;).


_________________
Obrazek

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 paź 2012, 20:17 
Cytuj  
Wygląda na to, że nie będzie jednak kontynuacji Nexusa :[
http://www.kickstarter.com/projects/mos ... n?ref=live 19% tylko mają.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2012, 20:30 
Cytuj  
Maja strasze problemu z reklamą. Uderzyliby do TB, to by zebrali kase w trzy dni ;<


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 14 paź 2012, 21:45 
Cytuj  
Creator Obsidian Entertainment 2 minutes ago

I did announce on Twitter that at $4M I would push like heck to get a dog companion in the game (request from Fallout fans). Not sure the team officially recognizes such a stretch goal however, but at least we have *something* for 4M! :)

3,134,277 with paypal (o 22 naszego czasu) 3,150 dziś wbiją. Paypal dają info co iles godzin n a fejsie or twicie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 07:38 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Wygląda na to, że nie będzie jednak kontynuacji Nexusa :[
http://www.kickstarter.com/projects/mos ... n?ref=live 19% tylko mają.



Nigdy mnie to nie zachwyciło - wolałem Homerworlda. Tak wiem, to nie ten sam typ dokładnie, ale mimo wszystko. Na kolejnego Homeworlda i System Shocka daje kasę w ciemni :0.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 09:06 
Cytuj  
63,002
Backers
$3,151,362
pledged of $1,100,000 goal
40
hours to go

paypal około 90k, brak więc około 260k do 3,5mln, a zostało 40 godz (spore szanse).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 15:14 
Cytuj  
Raczej dadza rade. Pamietajcie, ze to jest jakies ogolne zalozenie te 3.5mln. Jak zbiora np. 50tys mniej to tez pewnie zrobia te 2 miasto, a wywala np. jednego czy 2 companionow z poprzednich poziomow...

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 15:16 
Cytuj  
Po kicku pewnie nadal będą zbierać kasę poprzez paypal prawie na pewno dzięki temu będzie można rozbudować ten mega dungeon (na razie nie potwierdzone)
http://www.kickstarter.com/projects/obs ... t-eternity
Ten wygląd kolejnych poziomów działa na wyobraźnię :D

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 15:31 
Cytuj  
Dungeon(y) są spoko, ale trochę tego dużo, trochę mnie to zaczyna martwić. Chciałbym aby to była gra bardziej jak Baldur's Gate a nie jak Icewind Dale, która była takim trochę taktycznym slasherem i przez to dla mnie strasznie przeładowana walką i z mniejszymi i słabszymi innymi elementami i mimo zajebistej muzy, obrazków i klimatu nie dałem rady jej skończyć. (ani jedynki ani dwójki, a miałem pseudo kolekcjonerską edycje w dużym pudle).

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 15:36 
Cytuj  
Na pewno to nie bedzie icewind dale, no przynajmniej nie wygląda, do IWD 3 mają prawa i nawet szukali wydawcy, ale teraz chcą sie skupić tylko na PE
http://www.gamebanshee.com/interviews/1 ... rview.html
Cytuj:
Buck: I know that Obsidian Entertainment owns the Icewind Dale franchise assets and that you've approached publishers in the past about the prospect of pursuing Icewind Dale III. Given the success of your Project Eternity Kickstarter, what are the odds that we may yet see an ID3 in the near future, crowd-funded or not? Hypothetically, what direction would you take a third entry in the series?

Feargus: You are correct, we approached Atari a number of times about doing Icewind Dale 3. We hope that with the success of Project Eternity that it might be possible to talk to Hasbro / Wizards of the Coast about those games again. However, our focus right now is Project Eternity. We would not want to start working on something like IWD3 soon, since we don’t want anything to compromise Project Eternity at all. If we were to do IWD3, I think we would continue the focus of what the IWD series was all about – a great dungeon crawling counterpoint to Baldur’s Gate and Torment.


Ostatnio edytowano 15 paź 2012, 15:49 przez Jackhammer, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 15:42 
Cytuj  
Oj, przecież mi nie chodziło bezpośrednio Icewind Dale 3, tylko o TYP gry. Baldur i Icewind mimo tego samego silnika i walki to jednak były mocno różne rodzaje drużynowych rpg. Baldur był bardziej zbalansowany pod względem stosunku fabuły,rpg, świata / lore i walki, a Icewind był bardzo mocno na walce skoncentrowany. Przechodząc gdzieś mniej więcej połowę ICD1 walczyłem dużo więcej i częściej niż przez całego Baldura. Przynajmniej stosunek walki do innych elementów powodował że tak to odbierałem. Z kolei Torment był chyba nieco bardziej na fabułę nastawiony jeszcze niż BG.

edit: doczytałem drugą część ich wypowiedzi. Ok to fajnie, bo mnie ta szybkość rozrastania się tego mega-dungeona i jego eksponowanie zaczeło martwić. Dzięki za cytat i linka.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1477 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 74  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.