mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 193
Dołączył(a): 22.10.2007
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 10:21 
Cytuj  
Wiadomo ze tak PVP wygladac nie bedzie .... ale gdyby zrobili arenki nie 4ppl tylko ze 20 na raz to popularnosc by im konkretnie podskoczyla. Poza tym jak sie zobaczy na Allegro to D3 caly czas ludzie kupuja a na xfire mozna zauwazyc wzrost popularnosci.
Co ciekawe roznica miedzy gw2 a d3 jest niewielka ;)

Ez.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 10:29 
Cytuj  
Xfire ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 10:30 
Cytuj  
Gdyby tylko "D3" miało chociaż 1/10 contentu "GW2" to byłoby dużo lepiej niż jest teraz. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 10:41 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Gdyby tylko "D3" miało chociaż 1/10 contentu "GW2" to byłoby dużo lepiej niż jest teraz. ;)


to tak jakbys porownal simcity do lola, z dupy porowanie. pozatym gw2 to crap.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 10:48 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
wodny napisał(a):
Gdyby tylko "D3" miało chociaż 1/10 contentu "GW2" to byłoby dużo lepiej niż jest teraz. ;)


to tak jakbys porownal simcity do lola, z dupy porowanie. pozatym gw2 to crap.

No z dupy, ale w "D3" jest tyle contentu co kot napłakał. Kampania na kilkanaście godzin i potem wielkie nic. No są te całe Hellfire Ringi. Zwykłe pójście na łatwiznę polegające na wykorzystaniu już istniejących rzeczy i dodaniu trochę nowych. Losowe generowanie terenu w tej grze to jakaś bajka, w którą nawet chyba sam Blizzard nie wierzy. Eventów jest mało. PvP wyjdzie pewnie w czerwcu przyszłego roku. Dodatek za jakieś 2 lata. Co do tego czasu? Bieganie za itemami? Pasjonujące.

Jak tak czytam to co piszę to zastanawiam się czemu ja w to właściwie gram. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 10:52 
Cytuj  
D3 ma wystarczajaca ilosc contentu jak na HnS. HnS polega na wielokrotnym przechodzeniu tego samego contentu (czyli calej gry). Problemem jes nie ilosc a jakosc tego kontentu, mechaniki i systemow gry (np tak jak piszesz nieobecnosc losowego generowania terenu, mala ilosc eventow i ich mialkosc itd...). Zreszta w GW2 problem jest identyczny.

No i zgodze sie Piszpanem - jako gierka do pogrania single od czsu do czsu (poogladac widoczki bo te naprawde daja rade) Gw2 nawet daje rade. Jako MMO to jest crap i to potezny. Powod? Dokladnie ten sam co D3 Mialkosc contentu i mechaniki spowodowana streamlieowaniem i potezna casualizacja.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 11:10 
Cytuj  
Tych przytyków o "GW2" nawet komentował nie będę, bo to nie temat od tego.

Takie poczciwe "Sacred" jakoś było HnS a miało ogromny świat, masę questów głównych i pobocznych. Jak się da to się da. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 11:23 
Cytuj  
To nie sa przytyki - to sa fakty. :) Jesli bossy ktorych bicie polega na 5 minutach autoataku i eventy polegajace na bieganu za Explorerem Plinxem w 50 osobowym AoE zergu nei sa mialkim contentem to jak juz nie wiem co jest.
Ale koneic o GW2.

A co do Sacred ze mialo duzy swiat itd... co z tego? D2 nie mialo naprzyklad. TQ mial wiekszy swiat ale nie mial losowego generowania niczego oprocz lootu a tez dawal rade.

Ogolnie to i tak sie wszystko sprowadza do bicia tych ~50 typow mobow zawartych w grze i szukania tych ~200 unikatow.

Replayability powinno byc osiagniete za pomoca systemow i mechaniki a nie z pomoca wrzucania 'endgame'u', nowych tierow itemow czy innych rzeczy wyrwanych z WoW'a (juz wystarczy ze itemki sa z WoW'a).
To jest leczenie objawow a nie przyczyny a content whores i tak to nie zadowoli.

W patchach powinni sie skupic na naprawienie i zmienie totalnie sperdolonej i plytkiej mechaniki gry i itemizacji oraz nowych CIEKAWYCH systemow (ala runewords w D2 czy cos w tym stylu) a nie na dodawaniu cyferek. Niestety to jest Blizzard i mamy World Of WoWablo.

POdsumowujec - nie ilosc contentu jest problemem.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 11:24 
Cytuj  
Żale o GW to nie tutaj plx. Macie temat - viewtopic.php?f=19&t=41290&start=420


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 11:37 
Cytuj  
"TQ" to była nieźle pastuszna gra. Nie wiem jak się można tym jarać. Tam drzewko rozwoju postaci było jeszcze gorsze niż to z "D2". Masa klasa - nie wiem po co. Ładna grafika. Średnia grywalność. Ogromne wymagania sprzętowe.

Przechodzenie tego samego contentu po raz 4 to po prostu nuda. Szczególnie w takim "D3" gdzie po przejściu normalnego trybu w kolejnych idzie się jak po sznurku. Żal.

Nie doświadczyłem nigdy w graniu tych map z "PoE", ale według mnie to świetne rozwiązanie - losowe mapy, trudni przeciwnicy, jakieś utrudnienia typu płonące części mapy. Takie coś bym chętnie zobaczył w "D3". Chociaż pewnie musieliby się sporo napracować nad tym. Może w dodatku pierwszym albo drugim.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 12:26 
Cytuj  
tez nie wiem czemu gralem w d3 i pewnie znowu wroce. moze to ten random drop, napewno ubieranie laleczki (btw. swego barba ostatnio tak wykosalem ze mp10 moglem robic) pogralem teraz z miesiac uzbieralem 200kk w gotowce ale zeby isc dalej musialbym wydac miliardy ktorych nie mam. poki co idzie d3 w odstawke. gra jest pelna wkurwy ale ma jednak to cos ciezko zdefinowalne ale ma. przynajmniej dla mnie.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 12:38 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
gra jest pelna wkurwy ale ma jednak to cos ciezko zdefinowalne ale ma. przynajmniej dla mnie.


this.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 12:41 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Piszpan napisał(a):
wodny napisał(a):
PvP wyjdzie pewnie w czerwcu przyszłego roku.

a nie byl otak ze zaklinali ze dodadza pvp przed koncem roku? czy cos sie zmienilo bo jha nie na czasie

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 12:50 
Cytuj  
Nic takiego nie pamiętam. Jeżeli ktoś wierzy, że PvP wyjdzie w tym roku, to chyba nie zna Blizzarda. 10 milionów na świecie kupiło "D3", w Polsce 160 tysięcy osób. Widać nawet taka grupa graczy to dla tej firmy nikt. Zmiany, które wprowadzają cierpią na chorobę za mało i za rzadko. Wracając do PvP, to wydaje mi się, że mało mieli gotowe, teraz dopiero zajęli się tym na serio. OK, były filmiki, dali nawet możliwość graczom przetestowania tego trybu w akcji. Poza tym ten cały system drabinek, nagród i reszta były raczej w powijakach. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 12:55 
Cytuj  
Mowili ze zrobia wszystko zeby przygotowac pvp do konca roku... no ale wlasnie biorac pod uwage co musieli polatac w samej grze i dorobic to pvp pewnie dlugo bylo w odstawce.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***

Posty: 535
Dołączył(a): 2.01.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 13:08 
Cytuj  
@wodny
160 tysiecy graczy kupilo od samego gram.pl, liczba graczy w Polsce jest duzo wieksza zwazywszy na to, ze duzo ludzi kupowalo klucze na allegro czy bezposrednio od blizza.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 13:30 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
tez nie wiem czemu gralem w d3 i pewnie znowu wroce. moze to ten random drop, napewno ubieranie laleczki (btw. swego barba ostatnio tak wykosalem ze mp10 moglem robic) pogralem teraz z miesiac uzbieralem 200kk w gotowce ale zeby isc dalej musialbym wydac miliardy ktorych nie mam. poki co idzie d3 w odstawke. gra jest pelna wkurwy ale ma jednak to cos ciezko zdefinowalne ale ma. przynajmniej dla mnie.


Ludki w D3 graja, bo gameplay jest zrobiony b.dobrze, ale ile mozna napierdalac w cos, co nie ma glebi? Ja w D3 pogram 3-4 dni intensywniej raz na miesiac i mam dosc, bo mialkosc, wtornosc i plytkosc tej gry wychodza w chuj szybko. I to gram tylko postacia na 60lvl, jak chcialem dociagnac mojego barba do 60lvl (na39lvl jest) to po 10min juz mi sie zbieralo na odruch wymiotny :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 13:34 
Cytuj  
No, altowanie jakos tak jest okropne ;/ 60tke SC i 60tke HC mam, a tak to chyba 25lvl max.
Zawsze jednak mozna sobie do tego D3 wrocic, jak inny tytul zacznie zanudzac.

D3 to tylko gra, dobra gra (d2 to bylo cos wiecej).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 13:50 
Cytuj  
D2 było coś więcej ale ile lat minęło zanim stało się tym czymś więcej ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2012, 13:57 
Cytuj  
Chyba od czasu dodatku. Teraz taka gra, ktora bedzie czyms wiecej jest oczywiscie PoE, ktorym bedzie mozna autentycznie zyc, nawet jak sie nie bedzie w nia gralo (streamy, przesiadywanie na forum, planowanie buildow, handel przy pomocy oficjalnej strony, etc.). Can't wait :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.