mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 109  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 16:05 
Cytuj  
Skyrim z modami do grafiki wyglada przeladnie:
http://imgur.com/a/CT8ZX

lista modow:
http://www.asot.es/2001/09/skyrim-mods.html

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 16:55 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Skyrim z modami do grafiki wyglada przeladnie:
http://imgur.com/a/CT8ZX


Drugi screen, magia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 17:50 
Cytuj  
a co bys chcial zmienic w skyrimie inside?
bo moze w sumie warto by wrzucic cos wiecej.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 18:22 
Cytuj  
może przesadzę, ale jak już sciagne wszystkie mody do grafy to będą ważyć jakieś 8gb


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 18:30 
Cytuj  
mody poprawiajace combat to must have w skyrim.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 18:38 
Cytuj  
no ok, tylko K.... ktore :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 18:40 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a co bys chcial zmienic w skyrimie inside?
bo moze w sumie warto by wrzucic cos wiecej.

Brakuje mi systemu atrybutów z Oblivion w pierwszej kolejności.
Na jego podstawie można by zbudować system zmęczenia, skalowania broni i magii.

Np. ciężka broń uderza wolniej, ale atrybut Strenght kompnesuje jej ciężar i dzięki temu można uderzać szybciej.

Albo ciężka zbroja powoduje, ze postać w czasie walki męczy sie szybciej i inny atrybut to kompensuje.

Niestety, jest to rzecz której sie poprostu dodać nie da. W grze sa hardcoded trzy atrybuty, brak skill capa, i symptom "mago-tanka", czyli najgorzej zdesignowany system RPG jaki można wymyśleć na pc (;.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 18:44 
Cytuj  
a o battlemagu, dziecko słyszało? jedynie wprowadzić sensowny skillcap i wady łączenia klas.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 18:52 
Cytuj  
Niah napisał(a):
może przesadzę, ale jak już sciagne wszystkie mody do grafy to będą ważyć jakieś 8gb

14GB u mnie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 18:53 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no ok, tylko K.... ktore :)

hehe, no ja czekam na all in one mod. do combatu to chyba bylo deadly combat albo duel.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 19:06 
Cytuj  
ty to ciagle tylko na co czekasz, zamiast z nami w planetside 2 grac :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 19:14 
Cytuj  
Niah napisał(a):
a o battlemagu, dziecko słyszało? jedynie wprowadzić sensowny skillcap i wady łączenia klas.

Z żalem stwierdzam, ze nie wiesz co to jest syndrom mago-tanka.

http://en.wikipedia.org/wiki/Character_class

Cytuj:
One major problem is the tank mage syndrome. Even though a classless system typically restricts somehow the number or level of skills a player can have at any one time, the player can usually choose at least two, and some choose a defensive melee skill and an offensive spell skill. This takes advantage of the best defense and offense in the game, in effect turning a wizard from a powerful squishy into a nearly indestructible offensive cannon, and breaking the offense-defense inverse relationship considered central to balancing a game.


Pojawienie sie tego w grze oznacza tylko jedno. Osoba która projektowała mechanike nie odrobiła pracy domowej.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 19:16 
Cytuj  
teraz czekam na zasilacz do pc, bez tego w nic nie pogram ;)

a to PS2 To u mnie dziala zalosnie.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 19:17 
Cytuj  
dzizas, co za maruda. To jest gra single, wiec kogo obchodzi balans.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 19:42 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
dzizas, co za maruda. To jest gra single, wiec kogo obchodzi balans.

Mnie ;<


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 19:48 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
dzizas, co za maruda. To jest gra single, wiec kogo obchodzi balans.

troche obchodzi. bo jak jest zly balans to na koncu jestes nudnym penerem nie do zajebania. ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 19:59 
Cytuj  
W zamian masz swobode w tworzeniu postaci.
Jak nie odpowiada, to mozna np. jakis modow poszukac.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 20:56 
Cytuj  
http://www.asot.es/2001/09/skyrim-mods.html

zainstalowałem wszystkie mody, gra się włącza, miga następne okno i tyle :/
jakieś konflikty

Jak połączyć bossa z ModO?


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 21:31 
Cytuj  
sciagasz, rozpakowujesz gdzies, uruchamiasz MO, podajesz w 'executables' w 'BOSS' sciezke do boss.exe. Jak nie masz 'BOSS' w 'executables' to se tworzysz. Potem z listy wybierasz BOSS -> Run.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lis 2012, 02:21 
Cytuj  
Niah napisał(a):
http://www.asot.es/2001/09/skyrim-mods.html

zainstalowałem wszystkie mody, gra się włącza, miga następne okno i tyle :/
jakieś konflikty

Jak połączyć bossa z ModO?


Ta, kup oryginał.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 109  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSN [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.