mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2010, 14:32 
Cytuj  
Sytuacja po pierwszym miesiącu jest dość pozytywnie wyglądająca, mimo że populacja spadła to jednak głownie dotknęło to górników i robiących misje na alpha, sojusze bawiące się w pvp na becie nie odczuły tak bardzo spadku.
Wygląda na to że gracze solo, którzy z nudów robili misje czy kopali wymiękli, dlatego zachęcam grających do szukania sobie miejsca w corpach bawiących się w pvp bo to ma sens w tej grze.
Dostępność robotów jest duża, tanio można zaopatrzyć się w assaulty, mechy jeszcze troszkę spadną ale tu trzyma cenę dostępność i cena surowców, jednak będąc w corpie pvp najczęściej ma się refundacje.


MILESTONE REACHED

The Perpetuum team is very glad to announce that in the short month since the game has officially launched, we've reached 15.000 months of sold game time. We're very happy with these results as they guarantee that the game we've worked so hard on will be around for a while.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2011, 16:49 
Cytuj  
http://gremrod.wordpress.com/2010/12/27 ... tical-map/

aktualizowane mapy polityczne


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2011, 19:23 
Cytuj  
Gra ktos jeszcze? Ja pogralem 1 miesiac, padla mi karta i zapomnialem o tym...

Cos sie dzieje cos nowego czy padlo? Sukcesu EVE raczej nie powtorzylo.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2011, 19:51 
Cytuj  
Co rozumiesz przez sukces EvE?


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 326
Dołączył(a): 10.02.2010
Offline
PostNapisane: 9 cze 2011, 13:34 
Cytuj  
i jak tam dzieje się coś w perpetum ja po pierwszym miesiącu quitłem i zastanawiam się czy by nie zobaczyć co się pozmieniało

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 9 cze 2011, 16:15 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Co rozumiesz przez sukces EvE?


Playerbase.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2011, 08:29 
Cytuj  
Morn napisał(a):
i jak tam dzieje się coś w perpetum ja po pierwszym miesiącu quitłem i zastanawiam się czy by nie zobaczyć co się pozmieniało

Dużych zmian nie ma. Nowe roboty, nowe wyspy. Ludzi mało. Jest darmowy trial, więc najprościej samemu obadać co i jak.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.


Posty: 1
Dołączył(a): 23.11.2011
Offline
PostNapisane: 23 lis 2011, 23:02 
Cytuj  
Gra wyszla z fazy beta testow a wiec odswiezam temat :)
Perpetuum rozwija sie bardzo szybko i mozna w niej spotkac coraz wiecej graczy, przed nami wlasnie kolejny juz spory dodatek a wiec mysle ze bedzie sporo atrakcji dla osob ktore skonczyly granie jeszcze w wersji beta oraz dla tych ktorzy dopiero rozpoczna przygode z PO
Jak dotad w grze istnieje tylko jedna Polska korporacja (FusterCluck Team) starajaca sie stworzyc przyjazne srodowisko dla Polonii... ale zawsze to jakies wsparcie dla poczatkujacych ; )

"FUSTERCLUCK TEAM" FTW
kontakt ingame: Komandor Egnosia

**

Posty: 340
Dołączył(a): 8.07.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 02:06 
Cytuj  
.......The temporary account reactivation option will revive an expired Perpetuum account for 24 hours, completely free of charge. Use that time to buy ICE, manage roles of dead corporations, check out new game features, or whatever else you can think of. Obviously we still have to pay our rent, so you can only do this once every 30 days......

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2012, 22:24 
Cytuj  
No, Perpetuum stuknęły 2 latka. I nie był to czas zmarnowany na pierdzenie w stołek.
Ciekawe zmiany:
-I.C.E. - odpowiednik plexów z EvE. Chodzą po 100mln. Ciężki mech zwykły chodzi po 25mln.
- Nowe wyspy Gamma. Całkowita piaskownica - włącznie z terraformowaniem terenu. Budowanie murów i inne pierdoły są na też na beta, ale na Beta są sentry (na Beta 2 mniej ich jest). Alpha to oczywiście dalej kerbirnia, Alpha 2 ma mobki 4+
- System szybkiego transportu (moim zdaniem największa bolączka "EvE na ziemi") znacznie się rozwinął. Są autostrady (dupy nie urywa, +30km/h) ale i skakanie sparksami (to takie klony z EvE, choć nie do końca) między bazami. Oczywiście boty i mechy nie skaczą. Za to rozwinięto system transportowania kontenerów.
-Poprawili AI npc, jest jeszcze ciekawiej. Ale zdjęli agresora na Alpha.
W sumie, jak na indie gierkę, w porównaniu do innych tego typu tworów, Perpetuum wypada bardzo dobrze.
Stabilna w miarę, niewiele wymaga (mniej niż giga instalka - rekord chyba, bo grafika może nie jest super ładna, ale stanowi doskonały przykład, jaki powinien być poziom grafiki by było "ok")bardzo rozbudowana i dla wszystkich - EvE z WSAD + teren + ciekawsza produkcja. Dostała greenlighta, ludzi przybyło.
Zamiast kickować kolejne produkty mediaval mmorpg można dać chłopakom 10€, bo warto. Prawda, zżynają z EvE, ale robią to z głową i sensem. No i to miłe pogadać se czasem z devsem jak równy z równym, a nie śledzić blueposty i spijać info na kolanach, bo Pan przemówił.
Z tego co widzę, główne pryncypia się nie zmieniły - można sobie kerbirować na alpha w coopie i jest luz, ale pvp to sieriozny biznes. Małe gildie będą sfajczone. Miejsca jest mniej niz w EvE, nie ma WH, w 5 osób nie pociągniesz na beta, nie wspominając o gamma. I ci którzy tam siedzą, to poważni ludzie, nie ma mientkiej gry. A, dodali sondy informujące o ruchu w terenie okolicznym.
No i Perpetuum wciąż ma najbardziej zajebisty system kopania skałek ze wszystkich mmorpg.
Każde nowe konto dostaje 15 dni triala, klient jest darmowy, za miesiąc płaci się niecałe 10€. Jest możliwość grania za darmo dzięki ICE.
Instalka ma chyba 700mega, a graficznie jest bardzo interesująca. Pewnie i na pralce da się odpalić, a jednocześnie jest ładna. To sztuka, która żadnemu sandboxowi się nie udała.

Perpetuum pokazuje, że mając mało kasy (robią to Węgrzy,to indy of indy), zrzynając dobre pomysły i dodając coś od siebie można zrobić fajną grę.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 gru 2012, 22:26 
Cytuj  
mnie graficznie zmasakrowalo dawno temu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2012, 22:38 
Cytuj  
http://www.ihatemmorpgs.com/2011/07/graphics-dont-matter-unless-theyre.html
Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego estetyka>polygony i innne takie.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 gru 2012, 22:50 
Cytuj  
nie wymagam od dobrych gier zeby wygladaly jak crysis 3.
ale zeby w ogole jakos wygladaly. a perpetuum bylo jak kolorowe kwadraciki strzelajace liniami.
takze, tlumaczyc nie musisz, kazdy ma wlasny gust.

i chyba nie grales w dfo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2012, 23:19 
Cytuj  
no nie wiem ale i dfo i perpetuum ma fajną grafikę, zaglądałem ostatnio do perpetuum, gra się ładnie rozwija, wprowadzili masę rozwiązań z eve online, jednak problem to ilość ludzi online :(


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2012, 23:28 
Cytuj  
@Mendol
Grałem, ale się mi nie spodobało. Ładna gra z popieprzoną mechaniką. UW wygląda na na naprawę błędów. Może zagram.

Wracając do tematu - co ty za bzdury wypisujesz? Kwadraciki? Fakt, za wiele szczegółów nie ma, ale bez przesady. Devsi doskonale uchwycili klimat obcej, zindustrializowanej planety. Kimaty Lema i "Edenu".


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 gru 2012, 23:38 
Cytuj  
opisalem co widzialem jak gralem i co mnie zniechecilo do dalszej gry.
nie ma sensu wnikac i przekonywac kogokolwiek.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 7 gru 2012, 01:29 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
opisalem co widzialem jak gralem i co mnie zniechecilo do dalszej gry.
nie ma sensu wnikac i przekonywac kogokolwiek.

Na software odpaliles? :D grafika fakt ze nie kopie dupy, ale na prawde jest ok.

@Ise: jak gralem pamietam ze byly problemy z ekonomia w grze bo jedno z wiekszych corpow abusowalo systemu ubezpieczen, spadla wtedy dosyc mocno populacja, udalo im sie z tego wyjsc? :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 gru 2012, 02:14 
Cytuj  
Ja rozumiem, że grafika to nie wszystko ale nie taka sprzed 10 lat, pls.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 7 gru 2012, 08:24 
Cytuj  
Nigga pls

Tu masz grafike z przed 10 lat:
Obrazek


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 gru 2012, 22:32 
Cytuj  
Exploitowali M2S o ile pamiętam, ale z godnością przyjęli bany i funkcjonują do dziś. Szczerze to nie nie wiem jak wygląda sytuacja na PvP, kopie sobie skałki i się dystansuję.
PvP w Perpetuum ma jedną podstawową wadę/zaletę - nie da się go uniknąć od etapu Beta isle. Albo jesteś w bloku, albo blok cię zjada po wyskoczeniu z bazy. To nie jest low sec, to null w trakcie wojny. Nawet siku trzeba robić w plutonie. Pamiętam jak sobie spokojnie farmiłem, kilka kilometrów od sentry. Nagle bach,bach i 2 godziny prób odzyskania modolow ze złomu.
Madness.
Ludzi nie jest dużo, ale i samotny nie jesteś.

A co do grafiki...jak można tak nisko oceniać tę w Perpetuum? Dupy nie urywa, kilka lat ma. Ale jest bardzo funkcjonalna, czytelna - Estetyka na najwyższym poziomie. A że bocik ma miej polygonów niż jakieś Salem czy inna Tibia? Co mi po grafice, jak gra chujowa - patrz Mortal. W perpetuum są efekty biegu mecha i jak to słyszałem srałem po nogach (kilka godzin farmy w kosmos) jak słyszałem ten dźwięk, a Mechwarrorze to nic, ot cel. To klimat robi grę, nie grafika. A w Perpetuum nie ma wielkich głow, tylko fajne botki i mechy. I teren który można zmieniać - np. na Alpha drzewka da się rozwalić z działek, na Gamma da się wypiętrzać doliny i odwrotnie. Jaka mmorpg to oferuje?


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.