mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 18:23 
Cytuj  
a czym sie bedzie roznila wersja standalone dayz od moda?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 18:27 
Cytuj  
Że będziesz musiał za nią zabulić, a mod był za fri


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 18:29 
Cytuj  
Andrzej osłabiasz mnie :(
Wszystkim będzie się różniła.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 18:31 
Cytuj  
He he wiedziałem że wrócisz Radek :] :*


_________________
LaMoon#2988

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 18:33 
Cytuj  
mendol

najwazniejsze ze nie bedzie stala 'na armie' jako mod, tylko na przerobionym silniku i caly kod bedzie dostosowany do gry mmo a nie multi shootera na male serwery
druga rzecz ze wiekszosc podstawowych elementow (jak np. same zombie) powstala od nowa, wiec nie beda to juz zmodyfikowane rzeczy udajace cos czym nie sa
z takich ogolnych spraw to jeszcze to, ze wszystkie interiory sa tworzone, chyba kazdy budynek ma miec wnetrza a jest tych budynkow w pizdu
wiekszosc ma okna/balkony wiec zmienia to mocno srodowisko calej gry

dayz finalnie ma byc mmo, tak przynajmniej mowia o tym tworcy

jesli na samym modzie udalo im sie osiagnac taki poziom grywalnosci to wierze, ze w standalonie bedzie duzo lepiej
oby tylko zbyt szybko tego nie wydali, niech robia spokojnie

http://dayzdev.tumblr.com/ - tu jest wiekszosc informacji

btw. nie bylo mnie pare godzin i wdze ze jestem #17418 w kolejce
cos im sie chyba zjebalo z tym licznikiem

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 18:37 
Cytuj  
A mnie ciągle chyba rozłącza i za każdym razem jak się loguję to jestem dalej w kolejce :wtf:


_________________
LaMoon#2988

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 18:40 
Cytuj  
Ja tam na dziś sobie odpuszczam ;).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 18:46 
Cytuj  
dzieki visili.
no to trzeba bedzie zakupic :)

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 19:10 
Cytuj  
jestem 21090 w kolejce...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 19:12 
Cytuj  
Was też wywala? Zostawiam kolejkę, wracam po jakimś czasie i muszę znów się logować, create char i kolejka... :/


_________________
LaMoon#2988

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 19:14 
Cytuj  
Ossur, podobnie
wyglada na to, ze kolejka sie nie czysci po wyjsciu i blokuje miejsca

Jakas krotka relacja, nie wiem na ile prawdziwa, twierdzi ze gral pare godzin
http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=340762

i cos jeszcze

Cytuj:
2 hours here, its pretty hard to go over what I've experienced, and deem it good or bad because its been at launch. There are several ping/fps issues, but for the most part, I could shoot mobs, kill them, loot them, bank loot, check out npcs and buy/sell to them, use all of my brawler/deadeye (minus ult) abilities, and all my general skills...I was getting player points, I could harvest as well... graphics are way better, the movement is different, the aiming is different, it feels and plays like a different game. So far, I kind of like it, kind of dont. Thats because I'm use to 1.0, but give me a few more hours, I bet it will be good. The skill bar swapping is a little clunky, as is the mwheel weapon changes, hopefully I can just map these to keys so I dont have to swap between things.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 19:23 
Cytuj  
Problemy z Pingiem i fpsami sa bo gra z tego co czytalem jedzie w debug modzie a to na prawde potrafi zamulic

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 20:18 
Cytuj  
Zalogowalem sie na US. Nie da sie ruszyc bo prawie wszyscy sa zablokowani na spawn poincie.

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 20:23 
Cytuj  
ja sie zalogowalem, moglem sie poruszac ale w trakcie zmiany opcji graficznych klient sie zawiesil i nie moge sie ponownie zalogowac. Klejka na eu prawie 22k

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 20:33 
Cytuj  
Powinni kicka zrobić, duże wierne community i w zasadzie niszowy target, gracze to raczej ludzie z kasą niż 12 latki, 2-3mln by pchnęły wszystko do przodu.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 20:53 
Cytuj  
heh tez wbilem na NA, wszyscy sklejeni do siebie na spawnie i beka na czacie KILL US PLS

http://pl.twitch.tv/dagl1


_________________
you are already dead


Posty: 5
Dołączył(a): 16.11.2010
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 21:03 
Cytuj  
Wygląda na to, że można się pobawić 2 razy (raz na EU, raz na US) jak tworzysz nową postać. Jak tylko wywali z gry (crash, jakiś timeout) to nie ma powrotu, można czekać w nieskończoność (ja czekam od rana i ani razu mi się nie udało zalogować po stworzeniu postaci).

Nie wiem jak oni to testowali, ale chyba nie do końca wylogowują playerów z gry po crashu i wiszą one sobie w nieskończoność, blokując dostęp. Oczywiście zero info od AV co, kiedy i jak zamierzają zrobić, bo po co informować ludzi którzy właśnie utopili (marne bo marne) 14 czy ile tam eurasów za ich zjebaną pre-alphę (bo betą bym tego nie nazwał).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 21:05 
Cytuj  
mamy przynajmniej miesiace "grania" za ta kase bo tego wszystkiego przeciez szybko nie fixna ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 21:05 
Cytuj  
I can't stop laughing.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 18 gru 2012, 21:06 
Cytuj  
jaja by byly gdyby nie zdarzyli naprawic tych podstawowych problemow z logowaniem w najblizszych dniach i poszli w piatek na urlopy az do nowego roku :D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.