TobiAlex napisał(a):
Hahaha, ale mnie rozbawiłeś, wręcz do łez. Prasa nie potrafiła docenić? Chłopie, widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Otóż gwoli ścisłości - Age of Conan miał być grą nastawioną na PvP a w dniu premiery okazało się, że tego najważniejszego elementu tej gry, po prostu nie ma (a i do dziś PvP nie jest głównym aspektem tej gry).
Tak z ciekawości, grałeś w dniu premiery? Bo ja grałem od pierwszego dnia przez parę następnych lat i doskonale wiem co mówię. W dniu premiery okazało się że contentu PvP nie ma (lub jest kiepsko działający), co nie zmienia faktu że wiele osób świetnie się bawiło uprawiając world PvP, które ze względu na system walki było niesamowicie grywalne, dynamiczne i po prostu fajne.
Ludzie miesiącami katowali walki na White Sands, w Kheshattcie, na duelowni itd. Dodać do tego wielkie zergi przy farmieniu matsów na miasta, czy wielkie walki przed instancjami rajdowymi, po prostu poezja. I szczerze przyznam że już nigdy się tak dobrze później nie bawiłem (no może po otwarciu polskich serwerów, bo też się duuużo działo, końcówka patcha 1.04, do tego taki duch rywalizacji i w ogóle).
Oczywiście, szybko się okazało że głównym focusem jest PvE i zaowocowało to tym że jest tego contentu naprawdę sporo i jest całkiem niezły i ciekawie zrobiony. No ale to mnie akurat nie bawiło na grubszą metę w AoC.
Zresztą kto grał, to wie że zawsze byłem fanbojem (bo z wielu MMO żadne mnie nigdy tak nie wciągnęło - ani wcześniej ani później),a większość swojego czasu spędzałem grając w ten nieistniejący content PvP i zawsze dobrze się bawiąc (gdyby było inaczej to nie poświęciłbym tyle swojego czasu).