vilhelm napisał(a):
Mistrzu Golumie masz zero pojęcia o programowaniu tak więc nie będę dyskutował...
UI takie jak widzisz pisze się 2 tygodnie jak masz już template grafiki, a ja mówię o core gry.
Nie o pierdołach które widzi przeciętny user... i kosmetyce klas.
Co zostało to architektura o której świadczą stare problemy DFO 1.0
- Loading lag to jedno
- Towery z miast bijące ludzi jak już z niego dawno wyszli
- Bugujące się moby na mounty
- Z tego co ostatnio chłopaki mówią to nawet hotboxy postaci są z DFO 1.0 mimo takich samych wizualnych ras rozmiarów
i dużo więcej....
Do tego logi są nie szyfrowane i widać niektóre struktury class gdzie niby AV powiedziało, że zrezygnowało z JAVA....
Pisać by dużo ale nie i tak nie zrozumiesz.
Twoja w tym głowa, by napisać coś zrozumiale.
Co z miejsca skazuje powyższe na porażkę.
Podsumowując - dwa tygodnie pisali UI, choć przecież nic nie pisali, bo tylko przepisywali, do tego z błędami. To co pisali przez dwa tygodnie, skoro nic nie pisali, bo tylko przepisywali? I jak, nie pisząc nic nowego, stworzyli nowy UI? Zapewne w świecie twoim i Shade'a ma to sens. Podpytaj co tam jeszcze chłopaki mówili. Bo nie mogę się doczekać kolejnych rewelacji.
I mówisz, że AV powiedziało, że "zrezygnowało z JAVA" a nie zrezygnowało? Ale numer! Zapomniałeś dodać, że jeszcze masz taki programik, który pokazuje, że serwer jest online. A nie, o tym już wspominałeś.
A co do twoich przytyków odnośnie mojego braku wiedzy o programowaniu:
Wypisałeś trzy przykłady, które twoim zdaniem zdają się wskazywać na przepisanie kodu z poprzedniej części gry i sądzisz, że udowodniłeś tym swoją tezę, jakoby nic w df:uw nie zostało napisane od nowa. Nie muszę się znać na programowaniu, by wyśmiać twoją głupotę.