mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1967 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 99  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 10 sty 2013, 22:07 
Cytuj  
Możesz też serwer w commanderze dodać po ip do ulubionych.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 18:18 
Cytuj  
Ok, w DayZ Commanderze znalazlem FragXperts ale ni cholery nie chce sie to uruchomic. Ciagle czysta arma sie odpala. Przez withSix nie ma problemu;[
Teoretycznie sciezke do army mam dobrze podana, ale nie wiem gdzie jest ukryty DayZ instalowany wlasnie poprzez withSix...

EDIT: Instaluje przez DayZ Commandera, zobaczymy czy to cos da.
Edit2: Taki chuj, ciagle Bad Version wyskakuje :X

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 18:51 
Cytuj  
Beta patch jest?


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 18:57 
Cytuj  
Jest wszystko. Jak mowilem, przez withSix dziala ale tam serwera nie moge znalezc.
Wersja steam

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 19:01 
Cytuj  
Robiłeś to?

Cytuj:
Zainstaluj armę II i operation arrowhead + DLC jesli jakies masz i MUST beta patch.

uruchom Arma II, uruchom operation arrowhead + DLC, na koniec beta patch.

Uruchom DayZ Commander - powinien widziec, jesli nie sproboj restart systemu i sprawdz czy Commander widzi.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 19:03 
Cytuj  
Tak, chyba z milion razy wczesniej zanim DayZ zaczylo dzialac przez cokolwiek :p
Teraz chyba fragXperts padlo ;p

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 20:38 
Cytuj  
Ok udało się. Siedze w jakiejs stodole po srodku zadupia i zombi kraza w kolo budynku.
Jeden mnie gonil od miasta ale na strychu stodly znalazlem kusze i jakims cudem bez celownika go trafilem :D

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 20:40 
Cytuj  
Swoją droga, będą jeszcze rozwijać i łatać moda czy olewają go i cisną standalone?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 20:46 
Cytuj  
Kiedyś coś przebąkiwali, że niby moda też będą dodatkowo rozwijać.
Wg mnie nie będą.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 20:51 
Cytuj  
Jak łatwo rozpoznac budynki do ktorych mozna wejsc? Bo aktualnie odbijam sie od drzwi do drzi i nigdzie wejsc nie moge ;D
A normalnej armie w coopach to bylo latwiejsze, po prostu sie do nich nie wchodzilo :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 21:47 
Cytuj  
Musisz sie nauczyć.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 22:35 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Kiedyś coś przebąkiwali, że niby moda też będą dodatkowo rozwijać.
Wg mnie nie będą.


Yhhhh...

Mod został oddany w ręce community - wszystkie zmiany które wprowadzają przechodzą przez wyznaczonych do tego osoby, przez Rocketa/Bohemia Interactive.

Dzięki nim wyszedł już potężny patch:

Spoiler:


A w drodze jest kolejny:

Spoiler:


Wnioski wyciągnijcie sami...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 22:44 
Cytuj  
Tak, mod dla nich teraz to taki testrealm.
Standalone jeszcze nie wyszedł.
Skąd Ty chcesz wnioski wyciągać?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 22:50 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Tak, mod dla nich teraz to taki testrealm.
Standalone jeszcze nie wyszedł.
Skąd Ty chcesz wnioski wyciągać?


Yhhh... czytaj ze zrozumieniem, odwołałem się do Twojego

Cytuj:
Kiedyś coś przebąkiwali, że niby moda też będą dodatkowo rozwijać.
Wg mnie nie będą.


A wg mnie zrobili już dobry krok - oddali pracę w ręce, sprawdzonych, moderów z którymi utrzymują kontakt.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 22:54 
Cytuj  
No ale to Ty musiałbyś nauczyć się czytać ze zrozumieniem bo ja odpowiadałem na pytanie czy będą rozwijać moda to było moje luźne stwierdzenie.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 22:56 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
No ale to Ty musiałbyś nauczyć się czytać ze zrozumieniem bo ja odpowiadałem na pytanie czy będą rozwijać moda to było moje luźne stwierdzenie.


yhhh... możemy tak długo się przerzucać, według mnie to co zrobili (oddali rozwój moda w sprawdzone ręce) dobrze rokuje czyt. będą rozwijać pośrednio/bezpośrednio mod.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 22:58 
Cytuj  
Zobaczymy po wyjsciu standalone, teraz nie ma co gdybac. Ale w interesie standalone za babrdzo nie jest by sie mod rozwijal imo


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sty 2013, 23:14 
Cytuj  
BYłby to szczyt idiotyzmu jeśli oczywiście prawdą jest, że standalone to będzie DayZ+ free płacąc tylko za klienta raz.
Nigdy nie wiadomo kiedy jakaś firma zrobi się greedy whore.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 14:55 
Cytuj  
Widział ktoś z Was info dlacego fragxperts jest off?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 15:52 
Cytuj  
Dlaczego nie widze FragXperts w commanderze?


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1967 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 99  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.