mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:44 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1hP0v7I84Y
fitting video


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 paź 2012, 23:39 
Cytuj  
http://youtu.be/-yGEKlhhGww
Craft.
Nawet to fajnie się zapowiada, na stronce pamiętnik prawie mają, co zrobili itd.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2012, 12:25 
Cytuj  
Grafa i UI straszą niczym potwór z bagien.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2012, 12:56 
Cytuj  
grafa imo odgrywa coraz to mniejsze znaczenie.


_________________
.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2012, 13:04 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
grafa imo odgrywa coraz to mniejsze znaczenie.

No jakby była jakoś stylizowana to od razu byłaby strawna. Tutaj jest po prostu słabo technicznie i pod względem wizji artystycznej. Czy ja wiem czy grafika odgrywa coraz mniejsze znaczenie. Mimo wszystko zawsze będzie się liczyć i pozostanie jedną z najważniejszych części składowych gier. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2012, 14:46 
Cytuj  
wole slaba wizje artystyczna od azjatyckiego art style ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 paź 2012, 16:20 
Cytuj  
Na Hero wszystko wygląda podobnie :wink: TOR jakoś nie straszył grafiką, może chłopakom uda się osiągnąć podobny efekt. Gorzej jak pojemność serwerów z TOR też im się uda osiągnąć...
UI zmieniają, widać że robi się bardziej czytelne.
Grafika to sprawa drugorzędna wobec grywalności - a grywalność w Repo zapowiada się bardzo fajnie, pytanie ile z tego da się zrealizować, a ile skończy w koszyku "obietnice do realizacji".


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2012, 21:17 
Cytuj  
http://www.therepopulation.com/index.ph ... Itemid=428

w sumie o gierze slychac calkiem sporo. Pewnie wyjdzie w koncu. Ale pewnie bedzie dzialac jak kupa...


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 19:32 
Cytuj  
Jeden temat na odpowiedzi na większość pytań
Trochę poczytałem o tym Repop i jestem pod wielkim wrażeniem. Pomysły nie są genialne, ale, po prostu, dla odmiany, przemyślane. Bez fajerwerków biorą najlepsze elementy z istniejących (lub nie, sporo pożyczyli z SWG) mmorpg, mieszają, dodają kilka własnych pomysłów i wychodzi naprawdę interesująca gra.
Devsi są bardzo komunikatywni, potrafią argumentować (inna sprawa że ludki na forum nie trolują) i widać że pograli w parę mmo - i wiedzą co robią. No i wreszcie ktoś pisze otwartym tekstem, a nie trzęsie gaciami przed PRmenago.

Gra bez leveli i klas; budowanie gildiowych, żyjących miast; 2+1 frakcje w PvP(gracze mogą tworzyć własną frakcję i ustawić sobie aligment do pozostałych); dynamiczne eventy i misje; pety dla każddego; combosy; craft, zużycie itamz, fitowanie - tego jest od diabla i trochę.
Nie wiem jak wyjdzie wykonanie, ale zapowiedzi i przykłady działających ficzersów pokazują że szansa na hit jest spora.
Tylko to sandbox S-F, więc pewnie lemingi oleją...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 19:50 
Cytuj  
Jestem mocno sceptyczny biorąc pod uwagę dorobek indie sandboxów do tej pory, ale jeżeli się okaże inaczej to posypię głowę popiołem i będę się cieszył.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 21:03 
Cytuj  
Rozumiem że do dużych wydawcow nie jesteś sceptyczny :wink:
Nie no, rozumiem o co ci chodzi, ale indie to chyba ostatnia nadzieja białych. Repo ma devsów bez portfolio, wiadomo że nie wszystko będzie super na launch. Wiadomo że grafa to sporo darmówki do Hero, ale za to w AAA nie zobaczysz nigdy połowy z zapowiadanych ficzersów.
Obrazek

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 9 sty 2013, 21:46 
Cytuj  
Na tym filmiku grafika wygląda spoko, ui do naprawienia, ale co to za problem, modele kiepskie, ale zacznę się tym martwić w dniu premiery, a grafika świata bardzo ładna imo


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2013, 07:12 
Cytuj  
Niedawno zrobili update enginu. Gra na papierze zapowiada sie bardzo dobrze. , wyjdzie jak zwykle w praniu.

http://therepopulation.com/index.php?op ... Itemid=428


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 12:46 
Cytuj  
A, dałem im 50$. Mnie martwi ten system f2p, bo sporo okazji do nadużyć w systemie opartym o taką ekonomię i craft.
http://www.dicejockey.com/2012/12/succeeding-star-wars-galaxies.html koleś opisuje podobieństwa do SWG.
Na forum opisywali system misji, ciekawie się zapowiada. Misje mają się dostosowywać do aktywności gracza, im więcej czegoś się robi, tym więcej tego typu misji jest dostępnych.
PQ mają być podobne do tych z Rifta i GW2 - odpalają się, potem stopniowo się powiększają jeśli nie zostaną zatrzymane przez graczy. Ma być zaimplementowana przeglądarka in game, może jakoś powiązana z PQ.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 14:48 
Cytuj  
Od początku było wiadomo że wskrzeszają w tej grze wiele z star wars galaxies, jednak obawiam się że graczom pozostał tylko sentyment i ich zapał do grania czy nolifowania jak w swg dawno już się wypalił, dlatego jeśli będzie to jedyny powód do grania to hype skończy się szybciej niż myślimy, a gra padnie z braku graczy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 21:38 
Cytuj  
Vetsi SWG mają tendencję do doszukiwania się SWG 2.0 w większości sandboxow sf :wink: Dev wrzucił posta o podobieństwach/różnicach
Spoiler:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 lut 2013, 17:27 
Cytuj  
http://www.therepopulation.com/index.php/jomsocial
heh, ciekawy pomysl. wlasny "social network"


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 12 lut 2013, 21:49 
Cytuj  
embe napisał(a):
Od początku było wiadomo że wskrzeszają w tej grze wiele z star wars galaxies, jednak obawiam się że graczom pozostał tylko sentyment i ich zapał do grania czy nolifowania jak w swg dawno już się wypalił, dlatego jeśli będzie to jedyny powód do grania to hype skończy się szybciej niż myślimy, a gra padnie z braku graczy.



Dokładnie.
Najlepsze jest to, ze większość graczy tylko słyszała opowieści jakie SGW było zajebiste, ale już nie słyszeli jaki tam był grind ....
o zgrindowaniu Jedii to już nie wspomnę większość mogło tylko pomarzyć.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 01:22 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
http://www.therepopulation.com/index.php/jomsocial
heh, ciekawy pomysl. wlasny "social network"

Na początku myślalem że fejsbuczka podpięli. Ale pomysł bardzo fajny, zamiast się po forach ogłaszać to wszystko pod ręką. Giermańce już sobie IV rzeszę tworzą ;)
Mogliby bete odpalić, bo nie ma w co grać...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2013, 06:38 
Cytuj  
Z drugiej strony lepiej by sie skupili na grze niz na jakis nowych fejsbukach ;p


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.