Atherius napisał(a):
Co do dynamiki no to fakt, samoloty latające kilkaset km/h vs tanki, które jeżdżą tylko kilkadziesiąt..
Chodzi mi bardziej o mechanikę - w tankach się kampisz i zatrzymujesz/wychylasz zza winkla walisz heada i znowu za skałkę, w samolotach pizga do Ciebie artyleria z ziemi, siedzą jety na ogonie a z góry bombery robią naloty dywanowe, więc lecąc nawet na średniej amplitudzie powolnym bomberem mam wrażenie, że dużo więcej się dzieje
Jakby ktoś chciał zobaczyć gameplay, to dla ułatwienia polaczkowy filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=xwaUe6UU2fM&t=6m48sCo do sima, to myślę że tryb bitwy historycznej ze sterowaniem full realism w zupełności wystarcza w takim shooterze - jak musisz taktycznie przemyśleć ile paliwa wziąć, jakie uzbrojenie (żeby za bardzo nie ciążyło i nie spowalniało fury), przewidzieć czy pilot jest odpowiednio doświadczony żeby przetrzymać przeciążenia akrobacji jakie chcesz pyknąć i nie zemdleje a do tego ogarniać 20-30 klawiszy, to ciężko przy okazji skupić się na fragowaniu, przynajmniej dla mnie ;F Nie potrzeba mi w tej grze pełnego, realnego sima z 200 bindami.