Szczerze nie wiem co by to mialo dawac w lolu, wiec ja osobiscie bym to olal + nawet nie wiem czy da sie to jakos opanowac, a nie na rng.
A co to jest? Cancel animation to anulowanie animacji ataku, zanim postac go wykona(taki mozna powiedziec zamach bez wykonania ataku). O ile w docie jest to przydatne, bo mozna wymuszac rozne rzeczy dzieki temu na przeciwnikach, to w lolu takiego zastosowania nie widze.
Aleeee. Blednie bo blednie(nie tak sie to nazywa) ludzie moga miec na mysli ciagly ruch przy atakowaniu. Duzo poczatkujacych ludzi grajac na przyklad AD carry klikaja na przeciwnika i konczy sie ich kontrola nad postacia. Co sie powinno robic, to po kazdym auto ataku robic malutki krok w strone przeciwnika i ponowne klikniecie na niego(oczywiscie chodzi o sytuacje kiedy to przeciwnik od nas ucieka
). Daje to nam zawsze mozliwosc odrobine nadgonic uciekajacego przeciwnika, ktory nie musi sie zatrzymywac jak my bo nas nie atakuje. Trzeba tez pamietac, ze w zaleznosci od atak speedu ruch, ktory wykonujemy powinien byc wiekszy, badz mniejszy(w idealnym przypadku nasz ruch po ataku, powinien trwac tyle samo co przerwy pomiedzy auto attakami, aby najbardziej z tego skorzystac.).
To jest kwestia wyuczenia sie, a raczej wyczucia po dluzszym ograniu sie z gra - po prostu po pewnym czasie czuje sie, ile postaci zajmuje wykonanie kolejnego ataku.