mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 09:26 
Cytuj  
Jak dla mnie mogą za 500$ pety robić i inne zabawki. Mają zarobić, więc bez różnicy czy jakis rare efekt kupi 10 osób za 500 dolców czy 1000 osób za 5$.

Nie ma nic glupszego w grach niz placz na cosmetic itamz. W instancowanej grze.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 09:32 
Cytuj  
ściąga 2,5Mb/s całkiem si


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 10:12 
Cytuj  
prawie nikt duelista nie gra.
jest jakis konkretny powod, dla ktorego nie warto nim zaczynac?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 10:29 
Cytuj  
Praktycznie ma takie same mozliwosci jak okoliczne klasy (na łuk jak ranger, na 2h jak marauder), ale jego core - a umówmy sie, ze wiekszosc ludzi zaczyna od core charka - gdzie fluff klasy odpowiada skillom nie bardzo dziala. Ludzie na dueliscie chcą pewnie iść w dual wield albo szpade/szabelke/florecik, a tam troche opcji brakuje poza lightning strike.
Będzie dopiero buffniety, obiecali dodać jakies skille, dla axe coś, dla DW aoe itd. I animacje obiecali tez poprawić (zeby nie wygladal jak przestrasozna pipka caly czas).

Nie zmienia to faktu, ze spokojnie mozna różne buildy robić i będzie działał jak kazda klasa.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 10:32 
Cytuj  
no wlasnie znalazlem jakis calkiem ok build na 2h dla niego i sie zastanawiam :)
bo ni chusteczki nie moge sie zdecydowac ;/

chyba, ze kabra w swej dobroci, podrzuci swoj build na shadowa, bo wyglada fajnie :)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 10:36 
Cytuj  
Duelista z 2 siekierami wyglada ok. Pewnie nie bedzie op ale mam nadzieje zeslac troche punishmentu ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:00 
Cytuj  
"Lightning Arrow: Has been moved to level 10 (from 1). Its mana cost and progression have been flattened. The chance to shock has been removed. A damage bonus as it levels up has been added. The number of targets is now always 3."

Ktos moze juz cos powiedziec na temat LA, czy trzeba czekac na sprawdzenie w praktyce?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:10 
Cytuj  
Kombinujecie coś ja będę grać tym Marauderem - melee.


o takie jakieś coś:
Path of Exile - Molten Marauder Massacre
http://www.youtube.com/watch?v=OhtYNZiJ-nE

Blood magic to mam zacząć jakoś tak build?
http://www.pathofexile.com/passive-skil ... bY37_2SA==


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:23 
Cytuj  
A jak tu nie kombinowac w takiej grze? Ona do tego stworzona.

A ty chyba miales isc w luki tym mara, z tego co pamietam.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:24 
Cytuj  
czytam co piszecie. ostatecznie stwierdziłem że nie będę dorabiał ideologii tylko sobie pogram jak lubię. jak mi się nie bedzie podobało to przestane grać :P

ostatecznie połupie czaszki w H'n'S i już

poświeciłem na czytanie o POE z 15 minut w ostatnim roku wiec nie bede się silił na przemyślenia 10 godzin przed OB :P


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:31 
Cytuj  
No i slusznie. Ja z tego samego powodu rollnalem na rangera. Zeby od poczatku wygodnie sobie z lukiem biegac.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:33 
Cytuj  
Biegałbym z łukiem ale to wcale nie jest dla mnie wygodne. Poważnie. Rozumiem że pro i bezpiecznie, ale niewygodne.
Dzisiaj z rana pograłem każdą klasą odrobinę.


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:36 
Cytuj  
Niewygodne? W sensie, ze trzeba sie sporo ruszac? Dla mnie to akurat plus. Mnie akurat jakos melee nie kreci w POE (w przeciwienstwie do GRY_KTOREJ_NAZWY_NIE_WYMAWIAMY;)). Ale to juz kwestia gustu.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:44 
Cytuj  
Bo melee jest trochę drętwe, animacje są takie a nie inne. Z D3 mogliby zerżnąć ten aspekt. No ale nie można mieć wszystkiego widać. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:48 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Bo melee jest trochę drętwe, animacje są takie a nie inne. Z D3 mogliby zerżnąć ten aspekt. No ale nie można mieć wszystkiego widać. hehe


Cicho! Jest super przecież pod warunkiem, że masz klapki na oczach.
Ta gra cierpi na bardzo kiepską responsywność i od jakiegoś czasu staram się to komuś wytłumaczyć a dostaję argument -> hey ho wbijesz większy lvl, wrzucisz att spd i będzie więcej dynamiki !~
Nie, to jest to co powyżej napisał Tor-Bled-Nam i niestety dla mnie wyłącza to całkowicie klasy melee a PvP sobie sprawdzę w praniu chociaż obawiam się, że pójdzie w kąt poprzez irytację.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:51 
Cytuj  
Co dokladnie masz na mysli mowiac o responsywnosci? Szybkosc uzywania skilli (za dlugie animacje?), poruszanie/obracanie sie postaci, combat feedback?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 11:52 
Cytuj  
Mimo wszystko mam podobne odczucia co Ojciec, i akurat w tym aspekcie D3 imo wygrywa. Chodzi o combat, rozpierdol i zwiazany z tym miod.

Poza tym, w dupach sie poprzewracalo, dzial PoE i Diabolo... ;d


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 12:07 
Cytuj  
Jak wam chodzi o miod zwiazany z rozpierdolem to nikt tu tego nie ukrywal i sie otwarcie mowilo ze to nie gra dla takich ludzi - dla was jest nowe DMC. :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 12:09 
Cytuj  
PoE to powinna byc turowka i przy kazdym ataku powinna byc rzucana kostka.

Nie mowie, ze PoE jest zle, ale jakby ten aspekt wzieli z D3 to byloby cool.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2013, 12:12 
Cytuj  
O, to by bylo najlepsze! :P

A powaznie mowiac, to jak Ravushimo napisal, tak ma byc i tyle, GGG targetuje po prostu w taki, a nie inny player base (lubiacy D2). Chociaz wydaje mi sie, ze Oyciec nie mial na mysli efekciarskiego combatu etc. piszac o responsywnosci, dlatego go dopytalem....

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.