Pogralem wiecej i ciezko stwierdzic.
Z jednej strony wschodnie, orientalne MMO jakich dużo, z nieraz archaicznymi rozwiazaniami - mozliwosc chodzenia poprzez klikanie na ziemie, jakies chesciki z consumables (ktorych jest w pizdu) jak sie gra, duza ilosc beznadziejnych cutscenek, auto-pathfinding po kliknieciu na cos w journalu/na mape
A z drugiej strony system skilli dzialajcy z tego co rozumiem, cos w stylu EVE, sam setting gry jest ponoc dosc ostro oparty na sztukach walki, jest 8 szkół do których można się zapisać. Combat system nie najgorszy. Sam pierwsze 2 godziny spedzilem na bieganiu od celu do celu probujac czytac te sztampowe questy a i tak o grze niewiele wiem, poza tym ze odblokowalem kilkanascie skilli i ze tez gra ma indywidualna dla kazdego gracza fabule.
Niestety nie doszedlem jeszcze do open PVP w grze, ale grajac widzialem jak ktos postawil na jakiegos PK calkiem wysokie bounty co owocowalo tym, ze PK zostal szybko ujety i wsadzony do wiezienia (skad mozna sie wykupic albo czeka sie kilka godzin z tego co wyczytalem). Rowniez ciekawe jest to ze kiedy sie wylogowujemy, nasza postac "zyje" w miasteczku, wykonuje jakies zwykle prace, co przynosi nam zyski, jednak z drugiej strony moze zostac porwana.
http://ageofwushu.wikia.com/wiki/Kidnappinghttp://www.ageofwushu.com/forums/viewto ... =28&t=3300nie jest latwo sie odnalezc, gra mi sie calkiem podoba, a release ma miec 1 lutego, wipow juz nei bedzie
Atm na tym amerykanskim serwerze w noob zonie duzo gold sellerow i traderow (sklepik mozna postawic sobie w miescie, cos jak w Lineage 2).